Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@15:10:27 GMT

اگر بارتومئو رئیس بارسا بود، هرگز بر نمی‌گشتم

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۷۵۱۴

اگر بارتومئو رئیس بارسا بود، هرگز بر نمی‌گشتم

مدافع برزیلی بارسلونا خاطرات خوب از رئیس سابق باشگاه ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، در سال‌های اخیر و طی چند مقطع شایعاتی در مورد احتمال بازگشت دنی آلوز به بارسلونا مطرح شده بود اما هر بار به دلایل مختلف این اتفاق رخ نداد. با این وجود بعد از انتخاب ژاوی هرناندز به عنوان سرمربی جدید بارسا، او برای بازگشت هم تیمی سابق خود به نوکمپ چراغ سبز نشان داد و نهایتاً دنی آلوز رسماً به بارسا پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

مدافع برزیلی در اولین اقدام بعد از رسمی شدن حضور در بارسلونا تست‌های پزشکی این باشگاه را پشت سر گذاشت و بلافاصله نیز در تمرینات این تیم حاضر شد. او همچنین 40 روز پیش به شکل رسمی در نوکمپ معارفه شد؛ مراسمی که در آن دنی آلوز شور و اشتیاق بی‌حد و حصری از خود به نمایش گذاشت و نشان داد که چقدر از بازگشت به بارسا خوشحال است.

آلوز برابر بوکاجونیورز در مارادوناکاپ برای بارسا به میدان رفت و باید دید اولین بازی رسمی او چه زمانی خواهد بود. آلوز فعلا به کرونا مبتلا شده و شرایط بازی ندارد.

 

 

 

 

ستاره برزیلی در مورد شایعات بازگشتش در سال های گذشته گفت:« امکان نداشت پیشنهادی از طرف جوزپ بارتومئو(رئیس سابق) را قبول کنم. زمانی که او رئیس باشگاه بود، تصمیم به جدایی از بارسا گرفتم و فکر نمی کنم دلیلی منطقی برای دوباره کار کردن با او وجود داشت.»

 

 

 

 

مدافع سابق پاری سن ژرمن و یوونتوس همچنین در ادامه فاش کرد که دوست دارد روزی دوباره با لیونل مسی در بارسلونا هم‌تیمی شود:« جدایی مسی خیلی سخت بود. باشگاه مشکلات زیادی داشت و نتوانست قرارداد لئو را تمدید کند. من مخالف جدایی او بودم چون مسی اسطوره زنده بارسلوناست. متاسفانه شرایط خوب پیش نرفت، اما امیدوارم که او دوباره برگردد و ما بتوانیم یک بار دیگر باهم بازی کنم.»

دنیل آلوز جوزپ ماریا بارتومئو (مدیرعامل) پاری سن ژرمن لیونل مسی بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن لیونل مسی بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا با مشکلات مالی عدیده دست به گریبان است که بار دیگر به این باشگاه قدرت مانور زیاد در انتقالات را نخواهد داد. بارسا باید چند بازیکن خود را بفروشد تا بتواند به فرمول یک در برابر یک لالیگا برسد. اینکه در ازای یک فروش بتواند بازیکنی جدید بخرد ولی فعلا تراز دستمزدها به حدنصاب لالیگا نرسیده است.

بارسا قصد دارد در تابستان پست هافبک دفاعی خود را تقویت کند. اوریول رومئو ستاره مورد انتظار نشان نداد و به همین دلیل دو گزینه جاشوا کیمیش و گیدو رودریگز روی میز هستند. 

کاپیتان بایرن قیمت بالایی دارد و جذب او بسیار دشوار و تقریبا غیرممکن است. به همین دلیل بارسا تمرکز خود را روی گیدو رودریگز آرژانتینی گذاشته که در پایان فصل بازیکن آزاد خواهد بود و خرید او هزینه‌ای نخواهد داشت. اسپورت و موندو دپورتیوو نوشته‌اند انتقال هنوز نهایی نشده، ولی بارسا بیش از نیمی از مسیر را طی کرده و به احتمال فراوان گیدو را باید اولین خرید تابستانی بارسلونا دانست.

گیدو رودریگز از سال 2020 برای بتیس بازی می‌کند و فصل جاری در 25 بازی 1956 دقیقه در زمین بوده، دو گل زده و یک پاس گل نیز داده است. او 29 بازی ملی نیز برای تیم ملی آرژانتین انجام داده است.

دیگر خبرها

  • قطعی: بارسلونا پایان فصل در کره جنوبی
  • نه به عربستان: ستاره بارسا تصمیمش را گرفت
  • گواردیولا آماده جدایی بازیکنش می‌شود
  • بارسلونا اولین خرید تابستانی را مشخص کرد
  • اولین خرید تابستانی بارسلونا مشخص شد
  • نقشه بارسا برای ستاره بایرن: مجانی یا 30 میلیون!
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • مسی به یاد مربی افسانه‌ای: چقدر زود رفتی تیتو!‏