Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@04:27:39 GMT

واکنش گروه ماکان به حرکت ناشایست خانم بازیگر

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۷۹۵۸

واکنش گروه ماکان به حرکت ناشایست خانم بازیگر

ماکان بند پیش از آغاز کنسرت‌شان، نسبت به حرکت ناشایست خانم بازیگر در کنسرت ۶ دی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، گروه ماکان بند، شب گذشته و پیش از آغاز کنسرت‌شان، نسبت به حرکت ناشایست خانم بازیگر در کنسرت ۶ دی واکنش نشان داد. 

روابط عمومی موسسه فرهنگی هنری آوازی نو گزارش داد: گروه ماکان بند در هفته جاری توانست برگزاری کنسرت‌هایش در تهران را از سر بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتدا در تالار وزارت کشور، در روز ۶ دی برای دو سانس روی صحنه رفت و سپس شب گذشته، ۹ دی در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرایش را برای دو سانس دیگر تکرار کرد. 

اما در یکی از اجراهای اخیرِ ماکان بند، یکی از بازیگران حاضر در سالن، با حضور روی صحنه حرکتی را انجام داد که ناشایست و خلافِ عُرف و ارزش‌های جامعه بود.

گروه ماکان بند نسبت به این اتفاق سکوت نکرد و شب گذشته و پیش از آغاز اجرایشان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد.

پیش از آغاز کنسرت، ویدیویی برای حاضران در سالن پخش شد که در این ویدیو امیر مقاره در کنار دیگر اعضای ماکان، متنی را می‌خواند که در راستای انتقاد از حرکت خانمِ بازیگر در کنسرت‌شان بود. 

همچنین موسسه آوازی نو به عنوان برگزار کننده کنسرت‌های ماکان بند، متنی را به طور رسمی و در راستای محکوم کردن حرکتِ خانم بازیگر منتشر کرد که متن آن را در ادامه می‌خوانید: 

موسسه فرهنگی و هنری آوازی نو به عنوان ناشر موسیقی و برگزار کننده کنسرت‌های موسیقی در تمام سال‌های فعالیت خود احترام به مخاطب رعایت قوانین و ارزش‌های ایرانی و اسلامی و ایجاد شادی و نشاط اجتماعی را سرلوحه کارخود قرار داده و همراه با هنرمندان عزیز تلاش نموده لحظاتی سرشار از نشاط اجتماعی و امیدواری را بین مخاطبان محترم موسیقی ایجاد کند. 

متاسفانه در حین برگزاری کنسرت گروه ماکان در تاریخ ششم دی ماه سال جاری شخصی در عملی غیر اخلاقی و خلاف عرف جامعه و قوانین برگزاری کنسرت، همه مارا متاثر کرد.

بدیهی است هرگز این رفتار نه تنها مورد تایید موسسه آوازی نو و گروه ماکان نبوده و نیست، بلکه به شدت آن را تقبیح و محکوم  می‌نماییم و همه مخاطبان و همراهان عزیزی که در کنسرت‌های این موسسه حضور دارند را به رعایت قوانین و احترام به فرهنگ ایرانی و اسلامی دعوت می‌کنیم.

پر واضح است که رفتار این شخص در کنترل هنرمندان گروه ماکان و عوامل برگزاری نبوده است.

در پایان از همه شما همراهان عزیز که با حضور خود در تمامی کنسرت‌های موسیقی از هنرمندان حمایت می‌کنید، سپاسگزاریم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت موسیقی خانم بازیگر کنسرت ماکان بند محکوم خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت خانم بازیگر پیش از آغاز گروه ماکان ماکان بند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۷۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ

صهبا شرافتی، بازیگر نقش روناک در سریال نون خ، بعد از پخش قسمت پایانی این سریال در یک استوری نوشت: سخت بود، خیلی، حتی فیلم بازی کردنش!

دیگر خبرها

  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • چرا پنج کنسرت در تهران لغو شد؟
  • وعده یک تهیه‌کننده برای از سرگیری کنسرت‌ها در خوزستان
  • ثبت رکورد پرمخاطب‌ترین روز سال برای «ملت» و «باغ کتاب»
  • «ایران‌ اکسپو» ۵ کنسرت تهران را لغو کرد
  • اجرای دیالوگ ترانه علیدوستی به زبان کره ای توسط بازیگر زن «نون خ» | آرزوی سلامتی خانم بازیگر برای ترانه علیدوستی + ویدئو
  • اتوبوس‌هایی که به فرمان خانم‌ها حرکت می‌کنند
  • عکس | واکنش بازیگر نقش روناک به قسمت آخر سریال نون خ