Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@02:39:09 GMT

یک تیم پر ستاره در خط استارت المپیک توکیو

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۸۰۰۹

اولین افتخار بزرگ فوتبال ما رسیدن به المپیک 1964 توکیو بود که در سال 1343 اتفاق افتاد

در ابتدای حرکت تیم ملی به سوی مسابقات مقدماتی و در مسابقات مقدماتی بازیکنانی حاضر بودند که بعدها از تیم اعزامی به المپیک توکیو خط خوردند.

به گزارش طرفداری، از جمله این نفرات به بیوک جدیکار، پرویز دهداری و در حین مسابقات به همایون بهزادی، شیرزادگان، جاسمیان، برمکی، محراب شاهرخی و محمد رنجبر می توان اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران در تصویری که از بازی با عنوان تیم منتخب تهران در یک بازی دوستانه در سال 1342 استخراج شده است، از 5 مهاجم که همگی در تصویر نشسته اند بازی گرفته است. 

پرویز دهداری سنتر فوروارد است و همایون بهزادی و عبدالله ساعدی در گوش و بغل راست و حمید شیرزادگان و بیوک جدیکار در گوش و بغل چپ برای تیم ملی بازی می کنند.

در این تصویر حسن حبیبی سنتر هافبک است، منصور امیر آصفی و مصطفی عرب دفاع هستند و غلامحسین نوریان و کامبیز جمالی در خط میانی توپ می زنند، سیستم تیم ملی بر اساس شکل قدیمی خود سیستم دبلیو ام است.

در ترکیب تیم ملی ایستاده از راست: کامبیز جمالی، حسن حبیبی، غلامحسین نوریان، مصطفی عرب، منصور امیر آصفی و عزیز اصلی

نشسته از راست: حمید شیرزادگان، بیوک جدیکار، پرویز دهداری، همایون بهزادی، عبدالله ساعدی

از این تیم این تیم امروز تنها 3 مرد ایستاده کنار هم یعنی حبیبی، نوریان و عرب زنده هستند و 8 بازیکن دیگر تیم همگی به رحمت خدا رفته اند.

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها پرسپولیس بعد از 1427 روز سپاهان را برد آتش بس طولانی در خانه پرسپولیس و استقلال اعتراض مردم محلی گوآی هند به نصب مجسمه کریستیانو رونالدو در این شهر + عکس فوری؛ بارسلونا برای جذب آلوارو موراتا وارد عمل شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!

آشپز‌های فرانسوی در آستانه المپیک ۲۰۲۴ پاریس ۵۰۰ دستور غذایی ویژه برای بیش از ۱۵ هزار ورزشکار از ۲۰۰ کشور مستقر در دهکده المپیک آماده کرده‌اند.

به گزارش ایرنا، شرکت خدمات غذایی و آشپزخانه‌ای «سودکسو لایو» فرانسه که به عنوان ناظر پخت و پز غذا برای ورزشکاران دهکده المپیک و ۱۴ ورزشگاه میزبان بازی‌های تابستانی انتخاب شده است، در مجموع ۵۰۰ دستور غذایی ویژه برای ورزشکاران تهیه کرده است.

انتظار می‌رود که در جریان بازی‌ها روزانه حدود ۴۰ هزار پرس غذا برای بیش از ۱۵ هزار ورزشکار سرو شود. همچنین گردشگران نیز می‌توانند از برخی از «اسنک»‌های ویژه که در ورزشگاه‌ها توزیع می‌شود، لذت ببرند.

این غذا‌ها قرار است در رستورانی که بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ ورزشکار را در دهکده بازی‌ها در دل خود جای خواهد داد، سرو شود؛ رستورانی که احتمالا «بزرگ‌ترین رستوران جهان» لقب بگیرد.

آماندین شانیو، سرآشپز برجسته فرانسوی که اخیرا از یکی از دستور‌های غذایی مخصوص خودش برپایه «کروسان» (نان صبحانه فرانسوی) رونمایی کرده است، گفت: در طول بازی‌ها، هر روز یکی از آشپز‌های مطرح شامل برخی از آشپز‌های ستاره‌دار در کتاب مشهور راهنمای رستوران و هتل «میشلن»، در حضور ورزشکاران در دهکده المپیک آشپزی خواهد کرد. در نتیجه ورزشکاران می‌توانند درباره سفره و البته فرهنگ فرانسوی اطلاعات ملموسی به دست آورند.

بازی‌های المپیک تابستانی امسال از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست (۵ تا ۲۱ مرداد) در پاریس برگزار می‌شود. قرار است این بازی‌ها ۲۶ جولای در مراسمی پر زرق و برق، روی رود سِن با رژه ورزشکاران سوار بر قایق و در حضور هزاران تماشاگر حاضر در حاشیه رود به طور رسمی افتتاح شود.

دیگر خبرها

  • آشپز‌های فرانسوی در خدمت ورزشکاران المپیک!
  • (تصاویر) استقبال پرشور از جواد عزتی و الناز حبیبی در مشهد
  • معلمان همه جامعه‌ای قابل احترام هستند
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • آقای همایون شجریان بیایید و بگویید ما اشتباه کردیم!
  • عکس/ رونمایی از شکلات بازی‌های المپیک پاریس
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • استارت حسن یزدانی برای ثبت رکورد 2 رقمی در تاریخ ورزش ایران
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!