Web Analytics Made Easy - Statcounter

 کمانداران برتر رقابت‌های انتخابی دانشجویان کشور برای حضور در نخستین اردوی تیم ملی دانشجویان کشور و به منظور شرکت در یونیورسیاد جهانی چین انتخاب شدند.  

به گزارش ایسنا، مسابقات تیراندازی با کمان انتخابی تیم ملی دانشجویان امروز جمعه ۱۰ دی  در بخش مردان و زنان با حضور با حضور وزیر ورزش و جوانان و رییس سازمان امور دانشجویان، معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان،  رییس فدراسیون تیراندازی با کمان و رییس فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی با همکاری فدراسیون تیراندازی با کمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسابقات  ورزشکاران برتر دانشگاه های دولتی و غیردولتی سراسر کشور حضور داشتند که در پایان کمیته فنی فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی پس از برگزاری این رقابت ها در نشستی با بررسی رکوردها و وضعیت تیراندازان حاضر ۱۲ کماندار را انتخاب و به نخستین اردو دعوت کرد تا در نهایت از بین این افراد سه نفر در بخش زنان و سه نفر در بخش مردان در مسابقات یونیورسیاد چین شرکت کنند.

نفرات انتخاب شده در بخش کامپوند زنان شامل سیده فرین سلیمانی وندآذر، بیتا عاشق زاده، فائزه جعفریان دهکردی، حانیه اسلامی، فاطمه عزیزی و پریسا سپاهانی و نفرات انتخاب شده در بخش کامپوند مردان شامل کیارش فرزان، امیرمحمد قربان‌زاده، حسین هادی‌نیا، رضا دهپرور، امیر مهدی جلیلی و پارسا زمانی نژاد هستند.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان از پنجم تا ۱۶ تیرماه سال آینده در شهرچنگدو چین برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیراندازی با کمان فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، تیم میکس ریکرو کشورمان در دور نخست مسابقات حذفی کاپ جهانی شانگهای با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل تیم هلند به پیروزی رسید.

 تیم ایران در یک هشتم نهایی با نتیجه ۵ بر یک از سد تیم فرانسه تیم دوم مسابقات گذشت. 

تیم ایران در یک چهارم نهایی و در تیر طلایی با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل مکزیک شکست خورد و از صعود به جمع ۴ تیم برتر مسابقات بازماند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان کارگران گرامیداشت هفته کار و کارگر
  • رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تیراندازی با کمان کاپ جهانی| رکورد تیمی ریکرو بانوان ایران شکسته شد
  • تلاش فدراسیون کبدی برای ادامه همکاری با «مازندرانی»
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • تکذیب اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک توسط فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی
  • تکذیبه تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • کاپ جهانی تیراندازی با کمان| تیم میکس ریکرو کشورمان از صعود به نیمه نهایی بازماند‌