Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@21:55:03 GMT

وزیر بهداشت: سرعت واکسیناسیون ما در کشور بالا است

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۸۲۰۰

وزیر بهداشت: سرعت واکسیناسیون ما در کشور بالا است

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به زمان تزریق دوز سوم واکسن کرونا اظهار داشت: واکسن دوز سوم باید زمانی تزریق شود که سه ماه از تزریق دوز قبل گذشته باشد.

وی با بیان اینکه سرعت واکسیناسیون ما در کشور بالا است عنوان کرد: بیشترین واکسیناسیون ما در ماه‌های مهر، آبان و آذر انجام شد بنابراین هنوز فرصت تزریق دوز سوم وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ضمن تشکر از اطلاع رسانی انجام شده در هفته‌های اخیر جهت تزریق دوز سوم افزود: در حال حاضر آمار تزریق حدود 8 میلیون دوز است که امیدواریم در هفته‌های آینده مردم بیشتر مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه آمار کرونا در استان کرمان روند ثابتی دارد ابراز داشت: آمار وقتی بالا است تعداد فوتی‌ها اهمیت دارد اما وقتی آمار پایین است آمار فراز و نشیب فوتی‌ها در حد کم اهمیت چندانی ندارد اما کلاً در کرمان اوضاع کرونا خوب است.

عین‌اللهی با اشاره به زمان تزریق واکسن به کودکان زیر 12 سال تصریح کرد: برای واکسن افراد زیر 12 سال هنوز ستاد کرونا به نتیجه نرسیده است زمانی که مطالعات علمی به اندازه کافی انجام شود اعلام می‌شود./فارس

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر بهداشت بهرام عین اللهی تزریق دوز دوز سوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن سابق در سال ۲۰۲۱ به لاوال در لیگ دو فرانسه پیوست اما پس از مصدومیت‌های پرشمار در اواخر فصل گذشته مجبور به بازنشستگی شد.

مهاجمی که اکنون بازنشسته شده استدلال کرده است که او نه یک نظریه‌پرداز با توهم توطئه است و نه یک ضد واکسن، اما او مایل است دادگاه بررسی کند که آیا ارتباطی بین آسیب‌دیدگی او و واکسن وجود دارد یا خیر.

او گفت:«می‌خواهم بفهمم چرا دیگر بدنم به خوبی کار نمی‌کند.» این بازیکن سابق مدعی شد که در همان زمانی که در برابر بیماری واکسینه شده بود، صدمات و مصدومیت‌های زیادی متحمل شده است.

او علاوه‌بر اینکه از شرکت‌های فایزر و بیونتک که تولید واکسن کرونا را برعهده داشتند، شکایت کرده، بلکه علیه فدراسیون فوتبال فرانسه هم اقدام قانونی انجام داده. وکیل این بازیکن گفت:«ابتدا واکسن برای همه اجباری نبود اما بعد از مدتی واکسیناسیون برای بازیکنان حرفه‌ای هم اجباری شد. من فکر می‌کنم که فدراسیون فوتبال در این ماجرا مسئولیت دارد.»

جلسه‌ای در دوم ژوئیه در پاریس برگزار می‌شود که در آن دادگاه به کمک هیئتی از کارشناسان تصمیم خواهد گرفت که آیا بین مصدومیت‌های وی و واکسیناسیون رابطه علت و معلولی وجود دارد یا خیر.

دیگر خبرها

  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • ورود واکسن خوراکی روتاویروس برای برنامه ایمن‌سازی کشور
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • معاون وزیر کشور : رئیسی دستور داده تا ۳ میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود تا به‌سرعت فرآیند انسداد مرز‌ها را آغاز کنند
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • آغاز واکسیناسیون حجاج در آذربایجان شرقی
  • واکسیناسیون حجاج از امروز آغاز شد