Web Analytics Made Easy - Statcounter

تظاهرات کنندگان عراقی در دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و ماکت سفارت آمریکا در بغداد را به آتش کشیدند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، شهروندان عراقی پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و ماکت سفارت آمریکا را در بغداد به آتش کشیدند.

به گزارش صابرین نیوز، منابع محلی عراقی گزارش دادند: شهروندان عراقی همزمان با دومین سالگرد شهادت فرماندهان پیروزی، شهیدان حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همچنین دومین سالگرد حمله تظاهرات کنندگان عراقی به سفارت آمریکا در بغداد و به آتش کشیدن آن در سال ۲۰۱۹ در واکنش به شهادت نیرو‌های حشد شعبی در القائم، پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی و ماکت سفارت آمریکا در عراق را مقابل پل معلّق بغداد در ورودی منطقه سبز به آتش کشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته این منابع، نیرو‌های امنیتی تلاش می‌کنند از ورود تظاهرات کنندگان به منطقه الباب الشرقی در بغداد جلوگیری کنند. شماری زیادی از تظاهرات کنندگان نیز سوار بر خودرو‌های خود در خیابان‌های بغداد حضور دارند و پرچم‌های عراق و گروه‌های مقاومت عراقی را با خود حمل می‌کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افول آمریکا تقابل با آمریکا اخراج ارتش آمریکا از عراق شهید قاسم سلیمانی شهید ابومهدی المهندس پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی تظاهرات کنندگان سفارت آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ حجت الاسلام سیدرضا فاضلیان گفت: این مراسم  با حضور گروه های مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه همدان در حمایت از مردم مظلوم غزه و خیزش دانشجویان در آمریکا و کشورهای اروپایی و همچنین محکومیت جنایات رژیم منفور صهیونیستی برگزار می شود.

او افزود: جنایات رژیم‌صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم و بی دفاع فلسطین همچنان ادامه دارد و مردم همدان در این راهپیمایی پرشور، ضمن ابراز همدلی و همبستگی با مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین و اعلام حمایت همه‌جانبه از گروه‌های مقاومت فلسطین، خشم و انزجار خود را از جنایات ددمنشانه رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی به نمایش می گذارند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان تأکید کرد: این راهپیمایی فردا جمعه ۱۴ اردیبهشت پس از اقامه نماز جمعه از مسیر حسینیه امام خمینی(ره) به سمت چهار راه شریعتی برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تظاهرات خانواده‌های اسرای صهیونیست مقابل وزارت جنگ تل‌آویو
  • آخرین وضعیت دیپلمات مجروح حمله اسرائیل به سفارت ایران + عکس
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت اسرائیل در تفلیس
  • حلقه‌های المپیک در پاریس به آتش کشیده شد!
  • تجمع اعتراضی گرجی‌ها مقابل سفارت رژیم اسرائیل در تفلیس
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر
  • وزیران صهیونیستی: اعتراضات دانشجویی تهدیدی وجودی است
  • خشم محافل عراقی از دخالت‌های گسترده سفیر آمریکا در بغداد
  • تظاهرات برای محرومیت کاروان رژیم صهیونیستی از حضور در المپیک
  • دولت نتانیاهو از درون فروپاشیده است/ خیزش دانشجویان غربی به سایر کشور‌ها کشیده می‌شود