Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیرا برخی از کاربران سایتها گلایه کرده اند چرا برای استفاده از بعضی پایگاه های اینترنتی نیاز به معرفی و ثبت شماره تلفن است.

مهدی کشتدار، مدیرعامل خبرگزاری میزان، ارگان قوه قضاییه درباره این اقدام در توییتر خود توضیح داد: این اقدام به منظور پیشگیری از وقوع جرم و امکان پیگرد قضایی کاربران متخلف و مجرمی که با بهره‌برداری از امکانات ارائه شده از طریق این سایت‌ها در حوزه فیشینگ، کلاهبرداری و قمار فعالیت می‌کنند، انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

نماینده تهران : کمیسیون ویژه ، طرح صیانت حلاجی شده‌ای را ارئه می‌کند / هر حرکت انقلابی را به جبهه پایداری نسبت می دهند نماینده حامی طرح صیانت : انتشار گزارش مرکز پژوهش‌ها منع قانونی ندارد

21213

کد خبر 1588054

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی قوه قضاییه فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی

منابع عبری چهارشنبه‌ شب گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی صهیونیست‌ها، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به گزارش مهر، با طولانی شدن جنگ و به اذعان محافل عبری با گذشت ۷ ماه از جنگ در جنوب و شمال اراضی اشغالی که بدون هیچ دستاورد محسوسی برای صهیونیست‌ها عجین شده است. اکنون شکاف‌ها و اختلافات با کناره‌گیری فرماندهان نظامی و مقامات سیاسی تل آویو به علت ناکامی در جنگ غزه رنگ و بوی جدی‌تری گرفته است.

منابع خبری گزارش دادند که پس از استعفای رئیس بخش اطلاعات نظامی و تصمیم فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی برای استعفا، فرمانده یگان ویژه «رفائیم» نیز به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

پیش از این، شبکه خبری المیادین چهارشنبه شب به نقل از منابع عبری زبان گزارش داده بود که فرمانده یگان ویژه «رفائیم» که از آغاز حمله زمینی به غزه به طور پیوسته و مداوم در این باریکه جنگیده است، به دفیر حیفر فرمانده مافوق خود ابلاغ کرده که قصد دارد استعفا دهد.

در همین ارتباط، مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحرونوت اعلام کرد که فرمانده یگان ویژه اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داده است.

به نوشته این روزنامه عبری، این فرمانده صهیونیستی هم به دو افسر ارشد دیگر یعنی مسئول شعبه اطلاعات نظامی ارتش و فرمانده منطقه مرکزی ارتش پیوست که تصمیم به استعفا گرفتند.

دیگر خبرها

  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • برخورد با متجاوزین به بیت‌المال باید بازدارنده باشد | امروز یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است
  • رییس قوه قضاییه: برخی مسائل نیازمند کار فرهنگی و اقناعی است؛ نمی‌توان صرفاً با رویکرد سلبی و امنیتی، در قبال آن‌ها عمل کرد
  • قوه قضاییه با برگزاری دادگاه‌های علنی کاملاً موافق است
  • یکی از مسائل مهم کشور، عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • یکی از مسائل مهم کشور و مردم ما، مقوله عفاف و حجاب است/ نظرات شهید مطهری راهگشا است
  • انهدام شبکه اغفال دختران چَتِربِت | ویدئو
  • هشدار/ این دو موبایل دیگر بروزرسانی دریافت نخواهند کرد
  • استعفای ناگهانی فرمانده یگان ویژه ارتش رژیم صهیونیستی
  • بروزرسانی های اساسی واتساپ در راه است