Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کردستان استاندار کردستان از تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای نیوجرسی مسیر گردنه صلوات‌آباد خبر داد و گفت: بخشی از این اعتبار طی هفته جاری تامین و پرداخت می‌شود.

اسماعیل زارعی کوشا امروز در جریان بازدید از وضعیت اجرای پروژه گردنه صلوات آباد سنندج، اظهار کرد: گردنه صلوات آباد سنندج یکی از مسیرهای مهم ارتباطی در کردستان به شمار می رود و به همین دلیل باید برای ارتقاء آن اقدام جدی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به وضعیت فعلی این گردنه و ترافیک بالای آن، افزود: طی سال‌های اخیر اقداماتی در راستای بهبود وضعیت گردنه صلوات آباد صورت گرفته است که هنوز این اقدامات به طور کامل به ثمر نرسیده است.

استاندار کردستان ضمن اشاره به بخشی از کمبود و نواقص این پروژه، عنوان کرد: در شرایط فعلی بخشی از مسیر ۲۵ کیلومتری گردنه صلوات آباد سنندج زیر بار ترافیک قرار گرفته است که با کمبودهای مواجه است و ما تلاش می کنیم که کاستی‌ها این مسیر را در کوتاهترین زمان ممکن جبران کنیم.

وی با اشاره به نبود نیوجرسی در مسیر چهار خطه گردنه صلوات آباد سنندج به طول بیش از شش کیلومتر، یادآور شد: بر اساس برآوردهای صورت گرفته اجرای نیوجرسی در این مسیر نیازمند هشت میلیارد تومان اعتبار است.

زارعی کوشا با اشاره به تامین اعتبار مورد نیاز برای اجرای نیوجرسی در این مسیر، گفت: در همین راستا اعتبار مورد نیاز برای پروژه تامین خواهد شد و از شنبه هفته جاری بخشی از اعتبار تامین و پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به لزوم اولویت بندی در راستای تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در استان کردستان، افزود: انتظار می‌رود که با بهره‌برداری از پروژه‌های نیمه تمام، مردم از نتایج آن‌ها بهره‌مند شوند.

گفتنی است؛ در حال حاضر از مجموع طول ۲۵ کیلومتری پروژه راهسازی گردنه صلوات آباد سنندج، بیش از ۲۰ کیلومتر از آن زیربار ترافیک قرار گرفته است و تنها ۴٫۵ کیلومتر از مسیر باقیمانده است که با توجه به تاکید استاندار کردستان در راستای تامین اعتبار مورد نیاز، این پروژه بعد از پایان فصل زمستان مجدد فعال می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی گردنه صلوات آباد سنندج اعتبار مورد نیاز اجرای نیوجرسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است

به نقل از شهرداری قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد امروز _ چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در بازدید از پروژه مونوریل و ایستگاه مطهری متروی قم در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: حضور به همراه استاندار محترم در این پروژه نشان دهنده عزم شهرداری قم برای رفع مشکلات است.

وی افزود: شهرداری قم به وظایف خود در عمل به مصوبات سفر ریاست جمهور در پروژه مونوریل عمل کرده است.

شهردار قم با اشاره به اینکه اختلافی میان شهرداری و دولت در موضوع مونوریل وجود ندارد اضافه کرد: مباحثی که تا امروز مطرح بوده اختلاف نیست بلکه نگرانی‌های فنی و اقتصادی است که باید برطرف شود.

سقائیان نژاد با اشاره به اینکه بحث‌ها راجع مونوریل تماماً فنی است و سمت و سوی دیگری ندارد گفت: ما می‌خواهیم یک کار با صرفه و صلاح برای مردم قم انجام دهیم.

وی افزود: در جلسه‌ای که در دفتر معاونت اجرای ریاست جمهور برگزار شد، موانع اجرای مونوریل دسته بندی شد و برای رفع این موانع برنامه‌ریزی صورت گرفت.

شهردار قم با اشاره به تصمیمات مشترک دولت و مدیریت شهری برای منوریل اضافه کرد: در فاز نخست، ۴.۷ پروژه مونوریل به بهره برداری خواهد رسید و در فاز دوم ۶.۸ این پروژه به اتمام می‌رسد.

سقائیان نژاد معتقد است که ادامه این پروژه پس از ۶.۸ کیلومتر یعنی از پارک سوار شمالی تا مصلی نیازمند اقدامات کارشناسی و مطالعاتی برای یک تصمیم به صرفه است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با اجرای مونوریل، خط B متروی قم حذف خواهد شد گفت: به هیچ وجه نمی‌خواهیم یک پروژه راه بیفتد و یک پروژه تعطیل شود.

شهردار قم اظهار کرد: خط A و B مترو جز لاینفک حمل و نقل ریلی در شهر قم است که در طرح جامع حمل و نقل و ترافیک شهر قم نیز به آنها تاکید شده و قطعاً استاندار محترم برای حفظ این خط همراه مردم هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • اجرای بخشی از مصوبات سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه
  • دولت و شهرداری قم در موضوع مونوریل اختلافی ندارند/ خط B مترو نیاز شهر قم است
  • لزوم اعتبار ۱۰۰ همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • لزوم اعتبار ۱۰۰همتی برای تکمیل پروژه‌ های آب و خاک
  • ۱۴۳ طرح و پروژه آموزشی در استان بوشهر تامین اعتبار شد
  • آبرسانی به دهدشت غربی نیازمند ۱۰۰۰ میلیارد تومان
  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • اجرای ۸ هزار و ۳۳۶ پروژه مدرسه‌سازی در استان‌ها
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان