Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازی جذاب لیگ دو میان شاهین بندر عامری و شهرداری نوشهر برای جواد کاظمیان سوژه خنده شده که سربه سر کریمیان و بنگر بگذارد!

جواد کاظمیان در حال جابجا کردن مرزهای شوخی در فضای مجازی است!

به گزارش طرفداری، در حالی که فردا در یکی از جذاب ترین بازی های دسته دوم لیگ آزادگان تیم‌های شاهین بندر عامری و شهرداری نوشهر به ترتیب با هدایت کریمیان و محسن بنگر به مصاف هم می‌روند، جواد کاظمیان که با هر دوی این مربیان همبازی و صمیمی بوده، رویارویی این دو رفیق قدیمی خود را سوژه خنده کرده و سر به سر آنها گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرداری نوشهر با محسن بنگر و شاهین بندر عامری با کریمیان در رقابت‌های دسته دوم لیگ آزادگان برای صعود به لیگ یک تلاش می کنند. جواد کاظمیان هم در تلاش است مرزهای شوخی را در اینستاگرام جابجا کند!

 

اخبار داغ 

همسر ساسی مانکن زیباتر است یا دنیا جهانبخت ؟! + مقایسه عکس ها پرسپولیس بعد از 1427 روز سپاهان را برد آتش بس طولانی در خانه پرسپولیس و استقلال اعتراض مردم محلی گوآی هند به نصب مجسمه کریستیانو رونالدو در این شهر + عکس فوری؛ بارسلونا برای جذب آلوارو موراتا وارد عمل شد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جواد کاظمیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود

عضو شورای شهر تهران خواستار تعیین تکلیف واحد مبارزه با موش در شهرداری تهران شد و گفت: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

ناصر امانی درگفت وگو با ایسنا،‌ با بیان اینکه در بازدید از محلات مختلف تهران یکی از گلایه‌های شهروندان جولان موش در جوی و انهار است، گفت: با گرم شدن هوا نگرانی‌ها از افزایش تعداد موش‌ها وجود دارد و می‌بایست شهرداری تهران در این زمینه اقدامی عاجل انجام دهد.

وی با بیان اینکه بررسی‌ها نشان داد که گویا واحد مبارزه با موش که قبلا در شرکت ساماندهی مشاغل فعالیت می‌کرده،‌ دچار تغییرات ساختاری شده و به سازمان مدیریت پسماند منتقل شده و در این شرایط کار کمی افت کرده است، افزود: در آستانه فصل گرما قرار داریم و باید فکری برای مبارزه با موش‌های پایتخت شود.

امانی ادامه داد: ما خواستار تعیین تکلیف و ساماندهی موش‌های تهران هستیم و با وجود تغییر ساختار بهتر است شرکتی که تجربه کافی دارد و کارشناسان آن با وضعیت معابر و کلونی‌های تهران آشنایی دارند، کار مبارزه با موش‌های تهران را بر عهده گیرد؛ اما آنچه مورد تأکید است این است که باید مبارزه با موش‌ها در آستانه گرمی هوا هر چه زودتر آغاز شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم
  • دعای خیر عباس‌میرزا در حق ناصرالدین‌شاه یک‌ساله: پنجاه سال خوشی‌ها ببیند
  • مبارزه با موش‌های پایتخت در آستانه فصل گرما زودتر آغاز شود
  • افزایش ۱۵۰ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در بندر نوشهر
  • استاندار: برای تحقق طرح جامع مناطق ویژه اقتصادی مازندران؛ هماهنگی های لازم انجام شده است
  • کاهش ۲ متری تراز آب دریای خزر طی ۲۰ سال گذشته
  • عکس روز؛ دورهمی پرسپولیسی‌های سابق با رضا مالدینی!
  • عکس | جواد کاظمیان با رضا مالدینی تمرین می کند!
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • قرارداد در چین؛ دلخوری در شورای شهر | کدام قرارداد زاکانی تنش‌زا شده؟