Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-29@08:39:31 GMT

تلفات کرونا در شرق اروپا از یک میلیون نفر گذشت

تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۳۸۷۴۲

تلفات کرونا در شرق اروپا از یک میلیون نفر گذشت

آمار‌های رویترز نشان می‌دهد تلفات ویروس کرونا در شرق اروپا به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.
با شیوع گسترده سویه اومیکرون ویروس کرونا در مناطق مختلف جهان، تازه‌ترین آمار‌های رویترز حاکی است تلفات ویروس کرونا در شرق اروپا به بیش از یک میلیون نفر رسیده است.

بر اساس این گزارش سه پنجم کشور‌های اروپایی که بالاترین آمار تلفات ویروس کرونا را ثبت کرده اند، واقع در شرق این قاره هستند، از جمله روسیه، لهستان و اوکراین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شرق اروپا ۳۹ درصد جمعیت این قاره را تشکیل می‌دهد، ولی بیش از نیمی از موارد مرگ و میر ناشی از ویروس کرونا در اروپا مربوط به این کشور‌ها بوده است.

تا روز پنجشنبه بیش از ۱۰۴۵۴۵۴ نفر در شرق اروپا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده اند. این رقم برای کل اروپا به بیش از ۱۸۷۳۲۵۳ نفر رسیده است.

روسیه پس از آمریکا بیشترین آمار تلفات کرونا در جهان را ثبت کرده است. این ویروس تاکنون جان بیش از ۵.۷ میلیون نفر در سراسر جهان را گرفته است.

منبع: تسنیم

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: تلفات کرونا در شرق اروپا از یک میلیون نفر گذشت کرونا کرونا ویروس تلفات کرونا تلفات کرونا در شرق اروپا ا ویروس کرونا شرق اروپا میلیون نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۸۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال

به گزارش "ورزش سه"، بایرن سه روز مانده به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید باید نگران ستاره دیگری باشد.

کنراد لایمر تنها 28 دقیقه برابر فرانکفورت در میدان بود و بعد از مصدومیت در حالی که شدیدا ناراحت بود، با تکان دادن سر مجبور به ترک زمین شد. بازیکن اتریشی که روی گل هری کین نقش مستقیم داشت، تا زمان تعویض یکی از بهترین بازیکنان بایرن مونیخ بود. او ظاهراً پای راستش آسیب دیده و الکساندر پاولوویچ به جای وی وارد زمین شد.

قبل از بازی نیز توماس توخل مصدومیت ساق پای جمال موسیالا را تایید کرده بود. بازی در نیمه اول با تساوی 1-1 به اتمام رسید.

دیگر خبرها

  • ایمن سازی ۱۴۰کیلومتر از حاشیه راه های مازندران
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • آخر بدشانسی: دومین تلفات بایرن برای بازی با رئال
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • شکایت بازیکن فرانسوی از فایزر و بیونتک به دلیل عوارض واکسن کرونا
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت