Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، این مرجع تقلید شامگاه جمعه در دیدار آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور با وی، ضمن تقدیر و تشکر از ایشان و خدمات دولت سیزدهم گفت: امر ریاست جمهوری بسیار سنگین و مشکل است. امیدوارم بتوانید با فضل خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام، به بهترین وجه ممکن، کشور را مدیریت نمایید و بر مشکلات فائق آیید که در این صورت برای شما مایه افتخار و موجب نیل به ثواب بسیار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن ارائه توصیه هایی به دولت به اهمیت انتخاب مدیران شایسته برای مناصب مختلف اشاره کرد و گفت: سعی کنید بنا به دستور آیه شریفه "اجعلنی علی خزائن الارض انی حفیظ علیم" مدیرانی صالح که حافظ منافع مردم و دانا و آگاه و دلسوز باشند انتخاب نمایید تا بتوانند به مردم شریف به نحو احسن خدمت کنند. 

توصیه بعدی این مرجع تقلید درباره ضرورت عقلانیت و تدبیر عالمانه در اداره کشور بود. وی افزود: اگر کارها بر اساس عقلانیت و تدبیر انجام شود حتماً در امور پیشرفت خواهید کرد و زودتر به نتیجه خواهید رسید.

آیت الله صافی گلپایگانی در ذابطه با مساله ارتباط با جهان گفت: باید با حفظ عزّت و اقتدار، با جهان در ارتباط بود و این دولت باید پیام صلح و دوستی را به جهانیان ابلاغ کند.

وی در ادامه بیانات خود، بر لزوم رفع نگرانی های مردم در رابطه با معیشت و تورم و گرانی تاکید کرد و افزود: ان‌شاء الله با اقدامات سریع، دغدغه ها و نگرانی مردم را در رابطه با گرانی ها بر طرف نمایید و بحث معیشت مردم را در اولویت کارها قرار دهید.

این مرجع تقلید با اشاره به سفر رییس جمهور به قم اظهار داشت: قم همواره پایگاه علم و ادب و معارف و اخلاق بوده و باید این سوابق به بهترین وجه حفظ شود و برنامه هایی که برای قم در نظر گرفته می شود در شان و مقام قم باشد.

آیت الله صافی گلپایگانی در پایان این دیدار، با مسالت توفیق بیشتر برای رییس جمهور و دولت سیزدهم،خطاب به رییسی ابراز امیدواری کرد که تحت عنایات و توجهات خاصه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بتوانید در مسیر خدمت به دین و مردم عزیز کشورمان گام بردارید و رضایت خداوند متعال را کسب کنید. 

در ابتدای این دیدار، آیت الله رییسی گزارشی از فعالیت های دولت و اقدامات سفر استانی به قم ارائه داد.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی قم دولت پروندهٔ خبری قم میزبان سیزدهمین سفر استانی رییس‌جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی قم دولت سید ابراهیم رییسی قم دولت رییس جمهور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۹۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، چند روز قبل وزیر ارتباطات خبر از مطرح شدن رفع فیلتر گوگل پلی مطرح کرد، در این خصوص جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها  به خبرنگار جماران گفت: رئیس شورای فضای مجازی، شورای عالی امنیت ملی، شورای عالی انقلاب فرهنگی، رئیس‌جمهور است؛ این‌ها بازی را بلد نیستند و فکر می‌کنند مردم نیز نمی‌فهمند و این بازی را راه انداختند که ما نقشی نداریم. رئیس جمهور می‌تواند تنها با یک خط فیلتر را بردارد، اما این کار را نمی‌کند؛ زیرا نمی‌خواهند.

وی افزود: کاری به دیدگاه زارع پور وزیر ارتباطات ندارم؛ ایشان فرد خوبی است، اما من اگر یک روز در یک دولتی وزیر باشم وقتی ببینم حرفم خریدار ندارد استعفا می‌دهم و بیرون می‌آیم؛ چرا کاسه کوزه‌ها را سر دیگران بشکنم؟! ایشان اگر نمی‌تواند به مردم بگوید. این تصمیم کاملا در اختیار هیات دولت است و فرافکنی نکنند.

عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها مجلس، با اشاره به جریان افتادن طرح صیانت، گفت: طرح صیانت علنا از دستور کار خارج شد، ولی زمزمه‌هایی شنیدم که برخی در تلاش هستند در هفته آخر مجلس این طرح را بیاورند و امیدوارم این اتفاق نیفتد. چون معامله کردن با جریان خاص بر سر منافع مردم  قطعا به ضرر مردم است. مدت‌ها امنیت روانی مردم به خطر افتاده است. تکرار مسیرهای غلط پر هزینه‌ها خواهد بود. 

رشیدی در خصوص اینکه آیا باز هم در برابر صیانت خواهد ایستاد؟ افزود: تلاش خود را می کنم رو به روی دولت بایستیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این معاملات می تواند بر سر آینده هیأت رئیسه مجلس باشد؟ گفت: بله احتمالا همین است.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • افزایش ۵۰ درصدی مراکز آموزشی جوار کارگاهی در کشور
  • پیام سردار تنگسیری به کشورهای منطقه از خلیج فارس
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است