Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور شامگاه جمعه در ادامه سفر خود به استان قم با آیت الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی دیدار و گفتگو کرد.
رئیس جمهور در این دیدار ضمن بیان گزارشی از اقدامات و برنامه های دولت سیزدهم، به سفر استانی قم اشاره کرده و افزود: مبنای دولت این بوده که همراه با کار ستادی، سرکشی از استان ها هم در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییسی با ارائه گزارشی از دیدارها و نشست های سفر دو روزه به این استان، اظهار داشت: تصمیمات کوتاه مدت و میان مدتی برای حل برخی مشکلات قم اتخاذ شد.
وی با تاکید بر اینکه وضعیت کالاهای اساسی در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: در ابتدای دولت کمبودهایی در زمینه تامین نیازهای اصلی سفره مردم داشتیم، اما با اقداماتی این مشکل حل شد.
رییس جمهور با اشاره به وجود تورم در جامعه خاطر نشان کرد: نسبت به تورم که مردم هم به حق گلایه مند هستند یکسری اقدامات اشتباه گذشتگان را دیگر انجام ندادیم که منجر به سیر نزولی شاخص تورم در کشور شده است؛ از جمله استقراض از بانک مرکزی، که دولت برای پرداخت حقوق از این روش استفاده نکرد.
رییسی با اشاره به دو دستور کار دولت در خنثی سازی و رفع تحریم ها گفت: قرارگاهی به ریاست معاون اول رئیس جمهور برای خنثی سازی تحریم ها در دولت ایجاد شده و برای رفع تحریم ها هم دستگاه دیپلماسی در حال تلاش است.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در قالب سیزدهمین سفر استانی دولت سیزدهم روز گذشته وارد قم شد.

در جریان بازدیدها، دیدارها و جلسات روز نخست سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به قم ، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات قم در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته شده بود.

رییس جمهور در روز دوم سفر خود نیز بطور جداگانه با حضرات آیات علوی گرگانی، نوری همدانی، سبحانی ،جوادی آملی ،صافی گلپایگانی و شبیری زنجانی  از مراجع تقلید دیدار و با آنان در خصوص موضوعات مختلف بخصوص مسائل اقتصادی و معیشت، روابط خارجی و مسائل فرهنگی گفت و گو کرد.

نشست مطبوعاتی آیت الله رییسی با اصحاب رسانه قم از دیگر برنامه های سفر دو روزه رییس جمهور به این استان بود./

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی قم دولت پروندهٔ خبری قم میزبان سیزدهمین سفر استانی رییس‌جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی قم دولت سید ابراهیم رییسی قم دولت رییس جمهور آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۳۹۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر آموزش و پرورش بردسکن گفت: دانش آموزان پایه دوازدهم این شهرستان توانستند مقام اول آزمون پایش استان خراسان رضوی را کسب کنند.


علی اکبر چراغیان افزود: این رتبه ارزشمند با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند و در سایه تلاش و پشتکار دانش آموزان به دست آمد.

 

پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری در شهر بردسکن

رئیس شورای اسلامی شهر بردسکن گفت: طرح پلاک کوبی املاک مسکونی و تجاری در شهر بردسکن با اعتبار ۲ میلیارد تومان اجرا خواهد.

 

محمد یوسفی افزود: از ماه‌ های آینده اطلاعات میدانی و به هنگام سازی کدهای پستی ۱۰ رقمی انجام و در گام بعدی نسبت به تولید و نصب پلاک بر اساس اطلاعات برداشت شده اقدام خواهد شد.


وی ادامه داد: با انجام این طرح، برای هر واحد ملک، یک آدرس یکتا و کد پستی تعیین خواهد شد و خدمت رسانی توسط دستگاه‌ های خدمت رسان، مسیر جدید و مطلوب و حالت هوشمند به خود خواهد گرفت.


یوسفی بیان کرد: شهروندان می‌ توانند با اسکن کد الصاقی بر روی پلاک‌ ها (کیو آر) به اطلاعات شهرسازی ملک خود دسترسی پیدا کنند.

 

رفع مشکلات روستاها از مهمترین وظایف شوراهای اسلامی و دهیاران

سرپرست بخشداری جلگه رخ در جمع اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران بخش رخ  بر حضور فعال آنان در بین مردم و گوش دادن به مشکلات اهالی

روستاها تاکید کرد.

 

رسول بابایی در این همایش  حضور در بین مردم و گره گشایی از کار‌ها و رفع مشکلات روستاها را از مهمترین وظایف اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران برشمرد.
 

بابائی  با بیان این که حضور اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران در بین مردم یک ضرورت جدی است، افزود: بسیاری از مشکلات پیش رو  با مشارکت مردم حل خواهد شد. ‎

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید برای توسعه و پیشرفت روستاها تلاش مضاعف داشته باشند، گفت: شناسایی ظرفیت ها مولفه جدی دستیابی به توسعه پایدار در هر منطقه محسوب می شود که اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران باید مد نظر خود قرار دهند.

دیگر خبرها

  • چند خبر کوتاه از بردسکن و رخ
  • معاون رئیسی : بهترین فرصت برای بازگشت ایرانیان خارج از کشور فراهم است
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • رییس‌جمهور فرانسه به آلمان می‌رود
  • انتقاد استاندار گلستان از سنگ‌اندازی‌ در اجرای مصوبه رییس جمهور در آشوراده
  • دو قانون مصوب مجلس از سوی قالیباف به دولت ابلاغ شد
  • باهنر: مجلس باید حداقل دو فراکسیون اقلیت و اکثریت داشته باشد /ضرورت ندارد تمام تصمیمات مجلس جناحی باشد
  • مجلس به دنبال اجرای سند تحول رییس جمهور در حوزه ارز است
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • عزم دولت و شهرداری برای حل مشکلات مناطق جنوبی تهران | از نوسازی بافت فرسوده حریم راه آهن تا انتقال بازار شادآباد