Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیرحسین کولیوند روز شنبه در جریان بازدید از مراکز جمعیت هلال احمر خرمشهر در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت:نیروهای جمعیت هلال در مرزهای زمینی، هوایی و دریایی برای مراقبت و کنترل مسافران حضوری فعال داشته و مسافرانی را که علایم کرونا داشته باشند قرنطینه کرده و در صورت نیاز به درمان با همکاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و نیز وزارت کشور اقدام لازم را در این راستا انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به گرفتن تست پی سی آر از مسافرانی که علایم بیماری کووید ۱۹ داشته باشند افزود: مسافران در بدو ورود به کشور ایران حتما باید مدرکی مستند دال بر تزریق ۲ دُز واکسن ارایه نمایند ضمن اینکه ارایه گواهی تست پی سی آر که ۷۲ ساعت از زمان آن نگذشته باشد ضروری است.

رییس جمعیت هلال احمر در خصوص فعالیت صورت گرفته در راستای مبارزه با کرونا گفت: جمعیت هلال احمر در زمینه واکسیناسیون فعالیت گسترده ای داشته ضمن اینکه تاکنون بیش از ۱۲ میلیون دُز واکسن کرونا از سوی جمعیت هلال احمر وارد کشور شده و تزریق شده است.
وی در ادامه به امکانات جمعیت هلال احمر در استان خوزستان و شهرستان خرمشهر اشاره کرده و با بیان اینکه سرمایه قابل توجهی در این منطقه بدون استفاده مانده است گفت: این سرمایه ها نیاز به فعال کردن دارد و امیدواریم بتوانیم در این راستا اقدام فوری صورت گیرد.
کولیوند به برنامه های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران نیز اشاره کرد و اظهار داشت: این نهاد در چهار محور از جمله امداد و نجات ، تغییرات اقلیمی و نیز آمادگی در زمینه پیشگیری ، پیش بینی ، پاسخ و ریکاوری در حوادث و بلایا در راستای گام دوم انقلاب با کمک سازمان داوطلبان و جوانان ، اهداف و برنامه های خود را پیگیری می کند.
وی افزود: بر اساس برنامه های پیش بینی شده جمعیت هلال احمر مسایل بین المللی در زمینه تدارکات پزشکی و سلامت و نیز موارد اقتصادی مرتبط را  پیگیری می کند.
افتتاح سازمان جوانان و داوطلبان راهیان نور، ملاقات با امام جمعه و بازدید از مراکز جمعیت هلال احمر از مهمترین برنامه های سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به آبادان و خرمشهر است.

برچسب‌ها خرمشهر پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران خرمشهر پیرحسین کولیوند جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران جمعیت هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یسنا زنده پیدا شد

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان پس از پنج روز تلاش نیروهای هلال‌احمر، مردمی، بسیج، سپاه و فرمانداری‌های شهرستان‌های همجوار و غرب استان، کودک کلاله‌ای توسط پاراموتور و سگ‌های زنده‌یاب زنده پیدا شد.«یسنا دیدار» دختر چهار ساله روستای «یلی‌بدراق» بخش «پیشکمر» شهرستان کلاله از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت ماه مفقود شده  بود و تجسس برای پیدا کردن توسط هلال‌احمر، نیروی انتظامی، نیروهای مردمی با تمامی تجهیزات و امکانات در چهار روز گذشته ادامه داشت که غروب پنج شنبه توسط کایت سوار هلال احمر در زمین های اطراف یلی بدراق پیدا شد .

دیگر خبرها

  • یسنا زنده پیدا شد
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»
  • «دست مایو الکترونیک»در هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • دست مایوالکترونیک توسط مرکز توانبخشی هلال احمر به تولید انبوه می رسد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • «مردم‌محور بودن» اساس و پایه فعالیت در جمعیت هلال‌احمر است
  • روحیه داوطلبی برآمده از اراده انسانی است
  • خانه‌های هلال در کشور به ۸۰۰۰ خانه افزایش می‌یابد
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله