Web Analytics Made Easy - Statcounter

سجاد مرادی مربی دو و میدانی  در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حد نصاب‌های اعلام شده برای رقابت‌های داخل سالن آسیا گفت: من عضو سازمان تیم‌های ملی هستم و در کمیته استقامت و نیمه استقامت حضور دارم. رکورد‌های ورودی که برای مسابقات آسیایی گذاشتیم کاملا منطقی هستند. مسئولان  انتظار مدال در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند به همین علت من رکورد‌هایی گذاشتم که اگر  ورزشکاری بتواند این حدنصاب‌ها را بزند به طور حتم مدال آسیایی را می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: به نظرم  برای مسابقات قهرمانی آسیا رکورد‌های سختی نیست و  ما در کمیته استقامت و نیمه استقامت رکورد‌های معقولی گذاشتیم.  

مرادی درباره اینکه  حمید سجادی وزیر ورزش در گذشته  قهرمان دو و میدانی  و این موضوع به این رشته ورزشی کمک می‌کند، گفت: بله، این موضوع باعث افتخار دو و میدانی است. به طور حتم تاثیر مثبت حضور سجادی در وزارت ورزش را سال آینده خواهیم دید که چقدر مفید است و باعث پیشرفت دو و میدانی می‌شود. سجادی جزو قهرمانان دو و میدانی بود و در این رشته ورزشی رکورد دار بوده است. به طور حتم سجادی به طور کامل مسائل ورزش را درک می‌کند.  

مربی دو و میدانی درباره بازی‌های آسیایی گفت: کسب مدال در این مسابقات سخت است. مدال‌هایی که ما در آسیا بعد از انقلاب کسب کردیم ۱۰ الی ۱۲ مدال بوده است. ورزشکاران همیشه در بازی‌های آسیایی تلاش خود را کردند و اکنون هم دوندگان  باید سعی خود را کنند تا پرچم کشورمان را  به اهتزاز در آورند.  

مرادی درباره وضعیت ورزشکارانش گفت: خدا را شکر وضعیت شاگردانم خوب است و تمرینات خود را انجام می‌دهند. همه ورزشکاران هدفشان کسب مدال در بازی‌های آسیایی است و به طور حتم همه تلاش می‌کنند. کسب مدال آسیایی شوخی نیست و باید با جدیت این مسابقات را پیگیری کنیم.  

بیشتر بخوانید

باید در حد نصاب‌های مسابقات داخل سالن آسیا تجدید نظر شود

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون دو و میدانی مربی دو و میدانی بازی های آسیایی بازی های آسیایی دو و میدانی طور حتم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در مرحله نهایی رقابت ماده پرتاب چکش مسابقات دو و میدانی قهرمانی آسیا که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد؛ مهدی هفت چشمه پرتابگر جوان کشورمان موفق شد در جایگاه دوم قرار گیرد و نشان نقره این دوره از مسابقات را کسب کند.

هفت چشمه موفق شد با پرتابی به مسافت ۶۶.۶۴ متر و فقط ۶ سانتیمتر کمتر نسبت به نفر نخست در جایگاه دوم بایستد.

همچنین علی سروری دیگر نماینده کشورمان در این مسابقات نیز در جایگاه چهارم قرار گرفت و دستش از کسب مدال کوتاه ماند.

دیگر خبرها

  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • در اوج تجربه بودم/کاش زودتر می‌گفتند!
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • دو و میدانی قهرمانی جوانان آسیا؛ هفت چشمه نقره‌ای شد
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • پاداش هیات کشتی خوزستان به مدال آوران آسیایی