Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، در پی مصاحبه آقای باران چشمه که موجب سوء برداشت و انتساب یک موضوع نادرست به مدیرعامل باشگاه استقلال شده ارائه توضیحات زیر لازم است:

جناب آقای آجورلو نه مداخله‌ای درباره معرفی گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داشته و نه پیشنهادی به آقای باران چشمه مبنی بر مدیریت این باشگاه مطرح نموده بلکه اساسا تمرکز خود را بر مسائل باشگاه استقلال قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره آنچه از قول آقای باران چشمه گفته شده باید به چند نکته اشاره شود؛ آقای باران چشمه طی تماسی در روز دوشنبه خواستار ملاقات حضوری با مدیرعامل باشگاه استقلال شدند که منجر به برگزاری نشست مشترک شامگاه سه‌شنبه گذشته گردید.

ایشان در این جلسه بیان نمودند که پس از پیشنهاد مسئولین مربوطه به ایشان جهت پذیرش مسئولیت مدیر عاملی باشگاه پرسپولیس، کلیه مراحل و اقدامات لازم حتی دریافت موافقت مسئولین ذیربط جهت دریافت حکم مدیرعاملی را طی کردند و از آقای آجورلو خواستند تا پیرامون این موضوع مشورت بدهند به این جهت که گویا دوستانی به ایشان توصیه کردند که حتما به واسطه پیچیدگی‌ها و دشواری‌های مدیریت در استقلال و پرسپولیس با آقای آجورلو مشورت نمایید.

لذا انتساب این که آقای آجورلو، آقای باران چشمه را بعنوان مدیر عاملی پرسپولیس معرفی کرده نادرست و خلاف واقعیت است.

در این گفت‌وگو، مدیرعامل باشگاه استقلال بدون مداخله در امور غیرمرتبط از آنجا که کار مدیریت ایشان را بنا به گفته‌های خودشان (آقای باران چشمه) قطعی دانستند برای وی آرزوی موفقیت کردند و هیچ دخل و تصرفی در این موضوع و فرآیند آن نداشته‌اند.

بنابراین به نظر می‌رسد که از صحبت‌های آقای باران چشمه سوء برداشت شده و ذکر این نکته لازم است که تمرکز آقای آجورلو بر مسائل باشگاه استقلال است و طبیعتا ورودی به مسائل غیرمرتبط نداشته‌اند.

باشگاه استقلال بدون توجه به جوسازی رقبا با توکل به خداوند کریم و با حمایت هواداران عزیز و تلاش کادر فنی و بازیکنان با قدرت به مسیری که در پیش گرفته با آرامش و متانت ادامه خواهد داد.

کد خبر 5389062 علی خلف

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران مصطفی آجورلو مهرعلی باران چشمه تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فوتبال تیم فوتبال فولاد خوزستان تیم فوتبال سپاهان اصفهان حذف استقلال و پرسپولیس مهدی طارمی لیگ برتر والیبال فرهاد مجیدی تکواندو کمیته ملی المپیک تیم ملی فوتبال ایران بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ باشگاه استقلال آقای آجورلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!

تیم رده دومی پرسپولیس از فرصتی که با توقف استقلال در تبریز نصیبش شده بود، استفاده نکرد و با توقف برابر سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی باقی ماند.

به گزارش تابناک ورزشی، ‌پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر از ساعت 19:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت.

ترکیب پرسپولیس:علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مسعود ریگی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سروش رفیعی، مهدی ترابی (77- وحید امیری)، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، وحدت حنانوف، اوستون ارونوف و عیسی آل‌کثیر.

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، هادی محمدی، برایان دابو، محمد کریمی، رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده (64- رضا اسدی)، میلاد زکی‌پور، سیاوش یزدانی، امید نورافکن، شهریار مغانلو و رضا شکاری (75- علی‌اصغر اعرابی).

داور:بیژن حیدری

پرسپولیس بعداز شکست و حذف در جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک، اینبار نتوانست از توقف و لغزش استقلال در تبریز استفاده کند و به صدر جدول برسد تا روزهای خوب سرخ‌ها با سرمربی برزیلی رنگ ببازد.

شاگردان اوسمار که به دقایق آخر و بازی هجومی دل بسته بودند، با اخراج کاپیتان به اصطلاح باتجربه خود ، نزدیک بود با رویای قهرمانی وداع کنند و بار دیگر به سپاهان ببازند.

پرسپولیس با 53 امتیاز و یک امتیاز کمتر از استقلال رتبه دوم جدول را به خود اختصاص داده است. امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس در دقیقه 82 با کارت قرمز داور مواجه و از زمین اخراج شد.

 

دیگر خبرها

  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!
  • تغییر نام استقلال و پرسپولیس ربطی به وزارت ورزش ندارد | تمام شد؛‌ شما دیگر هیچ مسئولیتی ندارید
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس