Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@02:48:16 GMT

مرجعیت فرهنگ و هنر به اداره ارشاد بازگردانده شود

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۱۷۱۲

مرجعیت فرهنگ و هنر به اداره ارشاد بازگردانده شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، محمد خراسانی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران صبح امروز در نشست هم اندیشی با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه دشت ورامین اظهار کرد: بودجه اعلامی توسط مجلس ۱۰۰ درصد عملیاتی نیست، بیشتر بودجه وزارت ارشاد صرف حقوق و مزایای کارمندان می شود، باید خانواده فرهنگ و هنر در کنار هم قرار گیرند تا با توسعه و مدیریت فرهنگ هنر در استان تهران موفق باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: باید مرجعیت فرهنگ و هنر به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بازگردانده شود تا بتوانیم از اعتبارات آنها استفاده کنیم، تلاش هایی انجام گرفته تا برای بازسازی مجتمع های فرهنگی هنری در بودجه دولت دیده شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران افزود: مشکل مجتمع فرهنگی و هنری ژولیده ورامین باید رفع شود، اصحاب رسانه باید کمک حال اداره ارشاد اسلامی باشند، پیگیری لازم در خصوص تعمیر خانه فرهنگ و هنر ولیعصر انجام شده است، اصحاب فرهنگ و هنر باید مطالبه گر باشند و خواسته های خود را مطالبه کنند. 

خراسانی زاده بیان کرد: نمایندگان اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه باید تقش خود را به خوبی ایفا کنند، مردم باید از طعم شیرین فرهنگ و هنرهای نمایشی استفاده بهینه ببرند، بنده بر اساس وظیفه قانونی خودم پیگیر مشکلات اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه خواهم بود.

وی تاکید کرد: بر اساس وظیفه در حوزه موسیقی پیگیری خواهم کرد تا به نحو احسن برگزار شود حتی در این مسیر بنده را مقصر برگزاری جلوه خواهند داد چرا که حاشیه هایی در برگزاری برنامه های موسیقی وجود دارد، انجمن موسیقی باید ورود ۱۰۰ درصدی داشته باشند تا در مقابل حاشیه قرار نگیرند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران خاطرنشان کرد: باید کانون های فرهنگی و هنری مساجد دوباره به فعالیت اصلی خود بازگردد، در سفر استانی رئیس جمهور در بودجه ۱۴۰۱ بودجه های کانون فرهنگی مساجد دیده شده و با تمام وجود مشکلات هنرمندان را پیگیری خواهم کرد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران محمد خراسانی زاده کانون های فرهنگی و هنری مساجد بودجه وزارت ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اصحاب فرهنگ فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه برگزاری ششمین مجمع جهانی گفت‌وگوی بین فرهنگی در باکو با «عادل کریملی» همتای آذربایجانی خود دیدار و گفتگو کرد.

محمدمهدی اسماعیلی در این دیدار گفت: اشتراکات زیاد فرهنگی، تاریخی و تمدنی با آذربایجان داریم و به همین خاطر یک ایرانی در آذربایجان و یک آذربایجانی در ایران احساس غربت نمی‌کند.

وی افزود: بنای ما در دولت آیت‌الله رئیسی بازطراحی رابطه فرهنگی با کشور‌های همسایه است. مواضع جمهوری اسلامی ایران در درگیری‌های اخیر تاکید بر حقانیت برادران آذربایجانی بود.

اسماعیلی گفت: تمایل داریم تفاهم‌نامه جامع فرهنگی بین دو کشور مجدد امضا شود. مرز‌های آبی و دریایی مشترک و طولانی با کشور آذربایجان داریم و پیشنهاد می‌کنم تبادلات فرهنگی در شهر‌های مرزی ایجاد شود. همچنین آمادگی داریم بین نویسندگان و سینماگران دو کشور نشست مشترک سینمایی برگزار کنیم.

اسماعیلی گفت: رییس‌جمهور ایران تاکید دارند هر کار فرهنگی در حوزه همسایگان در بخش‌هایی باشد که کاملاً همراهی و اتفاق نظر متقابل وجود داشته باشد.

وی افزود: در تلاش هستیم تا اولین جشنواره فیلم‌های سینمایی کشور‌های حاشیه خزر را برگزار کنیم در همین زمینه از شما و سینماگران شما دعوت می‌کنیم تا در این جشنواره حضور داشته باشید.

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد با همتای آذربایجانی خود دیدار کرد
  • هم اندیشی بین المللی اصحاب ادیان و مسئله غزه برگزار می شود
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • غرفه فرهنگ و هنر با موضوع خلیج فارس در سیریک راه‌اندازی شد
  • نسل کنونی جامعه در جنگ تمام عیار رسانه ای قرار دارند
  • جزئیاتی از طرح‌های مطالعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است