Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار مهرعلی باران چشمه روز گذشته (جمعه) در مصاحبه‌ای گفت که مدیرعامل باشگاه استقلال، پیشنهاد حضور او در پرسپولیس را مطرح کرده و گفته است که به او در این جایگاه کمک خواهد کرد.

در پی این اظهارات، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

«در پی مصاحبه آقای باران چشمه که موجب سوءبرداشت و انتساب یک موضوع نادرست به مدیرعامل باشگاه استقلال شده، ارائه توضیحات زیر لازم است: جناب آقای آجورلو نه مداخله‌ای درباره معرفی گزینه مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس داشته و نه پیشنهادی به آقای باران چشمه مبنی بر مدیریت این باشگاه مطرح کرده است؛ بلکه اساساً تمرکز خود را بر مسائل باشگاه استقلال قرار داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره آنچه از قول آقای باران چشمه گفته شده، باید به چند نکته اشاره شود؛ آقای باران چشمه طی تماسی در روز دوشنبه، خواستار ملاقات حضورى با مدیرعامل باشگاه استقلال شدند که منجر به برگزارى نشست مشترک شامگاه سه‌شنبه گذشته گردید. ایشان در این جلسه بیان نمودند که پس از پیشنهاد مسئولان مربوطه به ایشان جهت پذیرش مسئولیت مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس، کلیه مراحل و اقدامات لازم حتى دریافت موافقت مسئولان ذی‌ربط جهت دریافت حکم مدیرعاملى را طی کردند و از آقای آجورلو خواستند تا پیرامون این موضوع مشورت بدهند. به این جهت که گویا دوستانی به ایشان توصیه کردند که حتماً به واسطه پیچیدگی‌ها و دشواری‌های مدیریت در استقلال و پرسپولیس با آقای آجورلو مشورت نمایید.

لذا انتساب اینکه آقای آجورلو، آقای باران چشمه را به‌عنوان مدیرعاملی پرسپولیس معرفی کرده، نادرست و خلاف واقعیت است.

در این گفت‌وگو، مدیرعامل باشگاه استقلال بدون مداخله در امور غیرمرتبط، از آنجا که کار مدیریت ایشان را بنا به گفته‌های خودشان (آقای باران چشمه) قطعی دانستند، برای وی آرزوی موفقیت کردند و هیچ دخل و تصرفى در این موضوع و فرآیند آن نداشته‌اند.

بنابراین به نظر می‌رسد که از صحبت‌های آقای باران چشمه سوءبرداشت شده و ذکر این نکته لازم است که تمرکز آقای آجورلو بر مسائل باشگاه استقلال است و طبیعتاً ورودى به مسائل غیرمرتبط نداشته‌اند...».

منبع: تابناک

کلیدواژه: ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس مصطفی آجورلو مدیرعامل پرسپولیس مهرعلی باران چشمه ایام فاطمیه اومیکرون قاسم سلیمانی مذاکرات وین ابومهدی مهندس مدیرعامل باشگاه استقلال آقای آجورلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مدیرعامل پرسپولیس در عین حال که از بازیکنان این تیم حمایت کرد، نسبت به کارت قرمز امید عالیشاه نیز موضعی منفی گرفت اما عمده دلیل ناکامی قرمزها را اتلاف وقت بازیکنان تیم سپاهان قلمداد کرد.

او در این خصوص گفت: جا دارد از بازیکنان تشکر کنم و همچنین از هواداران که یار دوازدهم ما بودند. موقعیت بسیار خوبی داشتیم و چیزی که انتظارش را داشتیم، محقق نشد.

مدیرعامل پرسپولیس با انتقاد از سپاهانی‌ها عنوان کرد: ما یک زمانی بازیکنان کشورهای عربی را نقد میکردیم که از اوایل نیمه دوم خودشان را به مصدومیت می‌زدند اما تیم سپاهان از دقیقه پنج بازی 20 بار مصدوم وشبه مصدوم شدند و این موضوع روند بازی را کند کرد.

درویش همچنین در مورد اخراج امید عالیشاه اظهار داشت: ما از موقعیت‌هایمان استفاده کرد و البته کاپیتان ما هم نباید روی حساسیت بازی آن کار را میکرد. هرچند خطا را بازیکن آنها کرد اما بازیکن باتجربه نباید این کار را میکرد چون ما در اوج حملات بودیم.

دیگر خبرها

  • بازگشت آجورلو به استقلال و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • پشت پرده ماجرای برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال/ بازگشت آجورلو و یا انتخاب آذری چقدر صحت دارد؟
  • مدیرعامل استقلال: از خبر برکناری خودم شوکه شدم
  • مدیرعامل استقلال برکنار شد
  • اتهام مدیرعامل پرسپولیس به بازیکنان سپاهان
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تأیید خبر برکناری مدیرعامل استقلال از سوی رئیس هیئت مدیره
  • علی خطیر برکنار شد/ انتخاب سرپرست جدید برای باشگاه استقلال
  • باران گرفت، صدر از چنگ پرسپولیس ۱۰نفره لغزید!