Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@17:11:26 GMT

سردار سليماني افتخار جهان اسلام است

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۱۹۶۱

خبرگزاری آریا-جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه تاریخ، اقدامات شایان سردار سلیمانی را از یاد نخواهد برد، گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی افتخار جهان اسلام است.
به گزارش خبرگزاری آریا، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در گفتگو با دفاع‌پرس، درباره ابعاد شخصیتی سپهبد شهید حاج سلیمانی اظهار داشت: به واقع شخصیت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی به گونه‌ای بود که می‌توان گفت ایشان افتخار ایران و همه ملت‌های آزاده جهان محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خدمات سردار سلیمانی در دنیای اسلام و در راستای ایجاد اتحاد میان گروه‌های مقاومت و صف‌بندی که در برابر استکبار و صهیونیسم جهانی ایجاد کرد، قابل توجه و تأمل است.
وی افزود: سردار سلیمانی فردی عملگرا بود؛ تواضع، قاطعیت، اخلاص و درایت شهید در میدان سیاست و نظامی‌گری از ویژگی‌هایی بارز سردار سلیمانی بود که سبب شد او برای همیشه در دل‌ها جای بگیرد.
امیر نصیرزاده خاطرنشان کرد: تاریخ اقدامات شایان سردار سلیمانی را از یاد نخواهد برد، سردار سلیمانی منشأ خدمات بسیار ارزشمند و نابی برای جهان اسلام بود و فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند او در تاریخ جهان اسلام و حافظه تاریخی ملت ایران ماندگار خواهد بود.
جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه ارتباط سردار سلیمانی با نیروی هوایی ارتش، ویژه بود، گفت: نیروی هوایی کمک‌های شایانی را در پشتیبانی از جبهه مقاومت انجام می‌داد؛ لذا این اقدامات سبب تعامل بیشتر سردار سلیمانی با نیروی هوایی ارتش بود. او به سبب این اقدامات، با خلبانان و کارکنان فنی نهاجا ارتباط نزدیکی داشت و همواره جهت هماهنگی، تعامل و مشاوره دادن در نیروی هوایی حضور می‌یافت.
امیر نصیرزاده ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از سرداران قهرمان، شجاع و مبتکر سپاه اسلام و خاری در چشم دشمنان بود که در نهایت با اقدام تروریستی شقی‌ترین افراد به شهادت رسید. او متعلق به این دنیای فانی نبود و خود آن بزرگوار نیز بار‌ها به استقبال شهادت رفته بود. رهبر معظم انقلاب نیز او را «شهید زنده» نامیده و برای شهادت این سردار بزرگ دعا کرده بودند.
وی عنوان کرد: رسالت بزرگ فرمانده رشید اسلام با پیام سرخ شهادت تکمیل شد و اینک همه سربازان این سرزمین و رزمندگان جبهه مقاومت اسلامی در سراسر جهان اسلام، فارغ از رنگ لباس و چهره و گویش، سلیمانی‌هایی هستند که در مسیر زمینه‌سازی ظهور منجی منتقم گام برمی‌دارند.
جانشین رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، اخلاق‌مداری را از صفات بارز سردار سلیمانی برشمرد و گفت: او به تمامی مردم ایران به شدت عشق می‌ورزید و مردم شریف و قدرشناس نیز عاشق این سردار رشید اسلام بودند که این عشق و علاقه خود را در تشییع تاریخی پیکر پاک شهید سلیمانی به منصه ظهور گذاشتند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: سردارقاسم سلیمانی جانشین رئیس ستاد کل نیرو های مسلح سردار سلیمانی نیروی هوایی جهان اسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۱۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت طی آیین زنگ سپاس معلم که در هنرستان کار و دانش جمال نصیرزاده مشهد برگزار شد، اظهار کرد: این موجب افتخار است که در این مدرسه حضور پیدا کنم و یادی کنیم از همه کسانی که در گذشته هم مشغول تعلیم بودند، هم معلمانی که مشغول تلاش بودند و تمام کسانی که در اینجا علم آموختند.

استاندار خراسان رضوی افزود: هفته گرامیداشت معلم را محضر معلمان عزیز تبریک می‌گویم و از تلاش‌ها و زحمات آنان در نقاط مختلف استان، صمیمانه قدردانی می‌کنم. 

وی با اشاره به خاطرات دوران تحصیل خود تصریح کرد: از سال ۵۴ تا سال ۵۸ در همین مدرسه و در رشته علوم تجربی تحصیل می‌کردم. بر این اساس سال ۵۶ در همین مدرسه با انقلاب آشنا شدم. 

نظری ادامه داد: تعداد شهدایی که این مدرسه تقدیم انقلاب کرده است را نمی‌توان دقیق گفت اما یکی از شهدای انقلاب در این مدرسه شهید جهانگیر نارنجی است که ما در یک میز با یکدیگر مشغول تحصیل بودیم و ایشان با توجه به فعالیت‌هایی که داشت و رفاقت صورت گرفته، موجب آشنایی بیشتر من با انقلاب شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: بعد از انقلاب شهید نارنجی وارد جهاد شد و در دفاع مقدس هم نهایتا به شهادت رسید. باید گفت انشاء‌هایی که این شهید بزرگوار در این مدرسه می‌خواند فوق العاده موثر در شکل‌گیری فکر و نگاه دانش‌آموزان بود.

وی با بیان اینکه اوایل مهر سال ۵۷ در محوطه این مدرسه شعارهای انقلابی آغاز شد، یادآور شد: پس از تعطیلی کلاس‌ها و مدرسه، راهپیمایی‌های انقلابی آغاز گردید که نهایتا منجر به پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی شد.

نظری خطاب به دانش‌آموزان اظهار کرد: شما دانش آموزان با توجه به خون‌های با برکت شهدای انقلاب اسلامی، این مسیر را ادامه خواهید داد و برخلاف سخنان معاندین و دشمنان این ملت؛ مسیر انقلاب اسلامی در حال طی شدن است و قله‌های افتخار را در همه ابعاد ان‌شاءالله طی خواهیم کرد.‌ همچنین مشکلات و مسائل اقتصادی با استحکام پایه‌های علمی و مباحث زیرساختی حل خواهد شد و شاهد خواهیم بود که گذشته افتخار آمیز این ملت، مردم و این معلمان عزیز به آینده منور ختم خواهد شد. لذا این امر موجب افتخار ایران اسلامی خواهد بود.

دیگر خبرها

  • معلمان با قلمشان در راه خیر گام بر می‌دارند
  • امروزه غزه به مساله اول جهان اسلام تبدیل شده است
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • آیین «زنگ سپاس معلم» در مشهد برگزار شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟