Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- نماینده مردم ۵ شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دولت در روند صدور کد روستایی برای آبادی‌ها تسریع کند گفت: آبادی‌های زیادی در سطح کشور وجود دارند که از مزایای مناطق روستایی برخوردار نیستند. - اخبار استانها -

سید محمد پاکمهر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بجنورد اظهار داشت: آبادی‌های زیادی در سطح کشور وجود دارند که از مزایای مناطق روستایی برخوردار نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر ضرورت تسریع دولت در صدور کد روستایی برای آبادی‌های پراکنده در کشور، افزود: آبادی‌های زیادی در کشور وجود دارد که تاکنون کد روستایی برای آنها صادر نشده و انتظار می‌رود پس از سال‌ها چشم انتظاری برای آن ها کد روستایی صادر شود.

نایب رئیس فراکسیون محرومیت‌زدایی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم این آبادی‌ها انتظار دارند تا همانند شهرها و روستاها از خدمات پایه مانند آب، برق، تلفن، گاز، راه دسترسی و طرح هادی بهره‌مند شوند.

‌مخابرات ملزم به رفع مشکلات اینترنت و آنتن دهی تلفن همراه روستاهای معمولان شدانتقال روستای "مشایخ" ممسنی در مراحل پایانی است80 درصد تسهیلات روستایی در استان کرمان پرداخت شد

 پاکمهر گفت: بسیاری از دستگاه‌های خدمات‌رسان ارائه خدمات پایه را منوط به ارائه کد روستایی کردند.

نماینده مردم 5 شهر استان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی افزود: کد روستایی پروسه‌ای زمان‌بر است و می‌طلبد هیئت دولت در صدور کد روستایی برای این قشر زحمت‌کش و تولیدکننده تسریع کند.

انتهای پیام/311/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آبادی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است

به گزارش خبرنگار مهر، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در آئین افتتاح افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های بهداشتی، درمانی و آموزشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی که در محل بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: شانزده هزار تخت بیمارستانی افتتاح شده در دولت سیزدهم متعلق به دولت قبل بوده است.

وی در ادامه افزود: بیمارستان هزار تخت خوابی شهدای تجریش نیز جز همان طرح‌های آماده افتتاح و در مرحله نصب تجهیزات بود که در دولت سیزدهم این مهم به سرانجام رسید.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در دولت سیزدهم غوغا نشده است و در همه دولت‌ها به مردم خدمت شده است.

شهریاری گفت‌: برخورداری خراسان شمالی از تخت بیمارستانی از متوسط کشوری بسیار پایین است و مردم در روستاها نیز از بسیاری از خدمات محروم هستند.

وی بیان کرد: جایابی بیمارستان مادر و کودک در خراسان شمالی اشتباه است و با توجه به دسترسی پایین مردم باید در این تصمیم تجدیدنظر شود.

منتخب مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بحران پزشکی در کشور با توجه به میزان مهاجرت غیرقابل تصور نیست.

کد خبر 6090459

دیگر خبرها

  • آخرین نطق رشیدی کوچی در مجلس
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده است
  • نیازمند تقویت اقناع در دولت هستیم
  • تثبیت اقتصاد کشور و معیشت ملت در دستور کار دولت باشد
  • ببینید | سرکار گذاشتن مردم توسط دولت رئیسی به روایت یک نماینده مجلس
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ضرورت ارتقاء روابط با پاکستان پس از سفر رئیس جمهور
  • ببینید | اظهارات تکان‌دهنده یک نماینده مجلس؛ بزرگان ما برای درمان مریضی‌شان سریع به اروپا می‌روند اما برای اقتصاد بیمار نه!
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند