Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ امین پاک‌ایزدی، رئیس پلیس راهور کرمان با اشاره به این‌که محدودیت ترافیکی محدوده‌ گلزار شهدای کرمان از صبح امروز (شنبه یازدهم دی‌ماه) آغاز شده و تا پایان هفته مقاومت برقرار است، گفت: تمامی ورودی‌ها گلزار شهدای کرمان در ایام سالگرد شهادت شهید سلیمانی مسدود بوده و تبدیل به پیاده‌راه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود:  در این هفته توقف و تردد خودرو‌های سنگین در بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای از ورودی میدان بیرم‌آباد نیز ممنوع بوده و باید از مسیر جایگزین بزرگراه جنوبی امام خمینی (ره) تردد کنند.

او بیان کرد: در ایام دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد قاسم سلیمانی محدودیت‌های ترافیکی در برخی مناطق شهر کرمان اعمال می‌شود.

اوبا بیان این‌که ورودی گلزار شهدای کرمان در هفته‌ مقاومت از سمت تخت درگاه قلی‌بیگ و خیابان ظهور خواهد بود، افزود: از خیابان ظهور به سمت گلزار شهدا نیز تمامی مسیر‌های تردد خودرویی مسدود بوده و تمامی مسیر‌ها به پیاده‌راه تبدیل شده است.

رئیس پلیس راهور کرمان با اشاره به اینکه تمام مسیر‌های ورودی به گلزار شهدا و جنگل قائم از سمت بزرگراه آیت‌الله خامنه‌ای بسته و تمامی مسیر‌ها به پیاده‌راه تبدیل شده است، تصریح کرد: مسیر خروجی گلزار نیز از سمت پردیسان قائم به سمت بلوار آیت‌الله خامنه‌ای انجام می‌شود.

او بیان کرد: برای تمامی زائرانی که محدودیت حرکت دارند از بدو ورود به گلزار تا انتهایی‌ترین قسمت گلزار وسایل نقلیه‌ی عمومی وجود دارد.

پاک‌ایزدی با اشاره به این‌که محدودیت ترافیکی محدوده‌ گلزار شهدای کرمان از صبح امروز آغاز شده و تا پایان هفته مقاومت برقرار است، گفت: در روز‌هایی که مراسم ویژه‌ای در مصلی کرمان برگزار می‌شود محدودیت‌هایی نیز در ساعات برگزاری مراسم اعمال می‌شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گلزار شهدا محدودیت ترافیکی گلزار شهدای کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد

ایمان محرابی نیا، مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور با بیان اینکه  تردد از آزادراه تهران - شمال و محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع  است گفت: ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) حدفاصل ماسال تا هزارچم و محدوده سیاه ، محور هراز مسیر (شمال به جنوب) محدوده های سه راهی چلاو ، بایجان ، شنگلده و آب اسک را شاهد هستیم.

به گفته وی  تردد روان در محور فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) گزارش شده و محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی است.

مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور درباره آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها گفت: ترافیک نیمه سنگین در محور قزوین کرج محدوده  پل فردیس گزارش شده و در سایر محورها  تردد روان را شاهد هستیم. 

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی محورها هم گفت: بارش باران در برخی از محورهای استان های اردبیل ، مازندران ، گلستان ، سمنان ، فارس ، خراسان جنوبی ، خراسان رضوی ، خراسان شمالی ، کردستان و کرمانشاه گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • بازگشایی مسیر‌های جاده‌ای مسدود خراسان رضوی
  • محدودیت ترافیکی کندوان لغو شد
  • تمامی محورهای منتهی به تهران قفل شد
  • مسیر آبادان-ماهشهر مسدود است
  • بزرگراه شهید خرازی بازگشایی شد
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • محدودیت تردد در محور چالوس اعمال شد
  • آخرین اخبار از وضعیت ترافیکی راه‌هایی کشور امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت/ کدام محورها مسدود است؟
  •  اتوبان شهید خرازی مسدود شد | شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند