Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کمیسیون تحقیق، نظارت و بازرسی شورای شهر اهواز گفت: به دنبال کوتاه کردن دست دلالان از میدان میوه و تره بار هستیم.

سید محمدجواد رضوی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شورای اسلامی شهر می‌تواند از طریق معاونت خدمات شهری و سازمان میادین بر وضعیت غرفه‌ها و قراردادها، بهداشت، عبور و مرور میدان مرکزی میوه و تره بار نظارت داشته باشد، اما در خصوص قیمت‌گذاری شهرداری دخالتی نداشته و توجه به این موارد بر عهده اتحادیه و نماینده سازمان صمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرارداد غرفه‌های مستقر در میدان الغدیر اهواز با سازمان میادین شهرداری بوده که پیش از این مبلغ قرارداد آنها قابل توجه نبود، اما با انعقاد قرارداد جدید از ماه گذشته همه آنها بر اساس شرایط جدید عمل می‌کنند.

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اینکه گفته می‌شود اجاره‌های ده‌ها میلیونی توسط دلالان پرداخت می‌شود، صحت ندارد، تنها موضوع مطرح شده این است که برخی غرفه‌داران غرفه یا محوطه جلوی آن را اجاره داده‌اند که این مورد صحت داشته، اما مورد تأیید شورا نیست و با آن مخالفت شده است.

وی تصریح کرد: ما به دنبال کوتاه کردن دست دلالان هستیم به گونه‌ای که در حال حاضر روال این است که کامیون‌ها بار خود رو جلوی غرفه تخلیه می‌کنند، اما اجازه نمی‌دهیم چند دلال این بار را خرید و فروش کنند.

رضوی گفت: غرفه‌داران معمولاً حق‌العمل کاری می‌کنند به گونه‌ای که با فروش میوه باغداران از آنها حق‌العمل دریافت می‌کنند، در واقع کار اصلی میدان تره بار اینگونه بوده و ما نیز اجازه نخواهیم داد میوه و تره بار دست به دست میان دلالان بچرخد.

کد خبر 545634

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پارلمان شهری شوراي شهر اهواز نظارت بر شهرداری میدان الغدیر اهواز میوه و تره بار بازار میوه و تره بار شهرداري اهواز شورای شهر اهواز شهر برنامه ریزی شهری دلالان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است

روابط عمومی سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با صدور اطلاعیه‌ای، ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اعلام کرد: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • واکنش باشگاه آلومینیوم به اخبار نقل و انتقالاتی: دلالان می خواهند آرامش ما را بگیرند
  • شنبه همه میادین و بازار‌های میوه و تره بار تعطیل است
  • غرق در انبه! طراحی خانه ای با تم میوه ای (عکس)
  • توزیع روزانه میوه و صیفی در میدان مرکزی به ۲۲ هزار تن رسید
  • دلالان در پی حذف ماده ۲۷ قانون کار هستند
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرآیند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • ویدیو/ چه کسانی با مالیات علیه دلالان مخالفند؟
  • بازدید وزیر کشور از غرفه استان اردبیل در نمایشگاه اکسپو
  • «سرزمین شعر» ۱۵ میلیون نفر بازدید کننده داشت