Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره میثاق که صبح امروز (شنبه) در ستاد فرماندهی نهاجا برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) گفت: دشمن برای مبارزه با احیای هویت اسلامی با ابزار امپراطوری رسانه‌ای و فضای مجازی به لشکرکشی سیاسی و فرهنگی و یارگیری اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه باید از نسل جوان در برابر جنگ رسانه‌ای و فرهنگی دشمن محافظت کنیم، ادامه داد: باید برای غنی‌سازی اوغات فراغت و بسط و گسترش فرهنگ غنی ایرانی-اسلامی چاره‌اندیشی شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در نهاجا گفت: در راستای تعالی سطح فرهنگی نیروی هوایی، با تلاش کارکنان سازمان عقیدتی سیاسی فعالیت‌های فرهنگی هنری علاوه بر فعالیت‌های قرآنی در بین کارکنان پایور و وظیفه و خانواده‌های آنها با رویکرد زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس و تقویت روحیه سلحشوری، انسجام ویژه‌ای یافته است.

امیر واحدی تصریح کرد: راز موفقیت در عرصه فرهنگی و ایستادگی دربرابر تهاجم فرهنگی و سیاسی دشمن، عدم اکتفا به وضع مطلوب و حرکت در مسیر رشد، تقویت و بسترسازی برای مشارکت حداکثری در این عرصه است.

کد خبر 5389143 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: حمید واحدی نیروی هوایی ارتش جنگ رسانه ای نیروی دریایی ارتش مجلس شورای اسلامی 9 دی قاسم سلیمانی محمد مخبر دولت سیزدهم صحن مجلس مذاکرات وین ایران برجام علی بهادری جهرمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سعید خطیب زاده لایحه بودجه فتنه 88

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد

نیروی هوایی ایالات متحده آمریکا قراردادی ۱۳ میلیارد دلاری برای جایگزینی "هواپیمای روز قیامت" با یک شرکت آمریکایی بسته است.

به گزارش عصرایران به نقل از رویترز، نیروی هوایی ایالات متحده روز جمعه اعلام کرد که قراردادی ۱۳ میلیارد دلاری با شرکت "سیرا نوادا" برای ساخت یک هواپیمای جایگزین برای بوئینگ‌های "‌ای ۴ بی" E-۴B - معروف به هواپیمای روز قیامت منعقد کرده است.

ایالات متحده آمریکا پیشتر در دهه ۱۹۷۰ برای سناریو‌های مختلف یک جنگ هسته‌ای یک هواپیمای خاص موسوم به "روز قیامت" به شرکت بوئینگ سفارش داده بود که هم اینک ۴ فروند از این هواپیما‌ها که به "ای ۴ بی" معروف است در اختیار نیروی هوایی ایالات متحده است.

این هواپیما‌ها برای شرایط اضطراری یک جنگ هسته‌ای و یا جنگ تمام عیار که زیر ساخت‌های حیاتی آمریکا مورد هدف قرار بگیرد، طراحی شده است که از آن به عنوان یک مرکز فرماندهی و کنترل هوایی استفاده می‌شود.

سخنگوی نیروی هوایی آمریکا روز جمعه در بیانیه‌ای گفت: پروژه مرکز عملیات هوابرد بقا (SAOC) قرار است جایگزین هواپیمای قدیمی (ای ۴ بی) دهه ۱۹۷۰ شود که به پایان خدمت خود نزدیک می‌شود.

نیروی هوایی افزود: کار بر روی SAOC در کلرادو، نوادا و اوهایو انجام می‌شود و انتظار می‌رود در سال ۲۰۳۶ تکمیل شود.

رویترز در ماه دسامبر گزارش داد که نیروی هوایی ایالات متحده قرارداد با شرکت بوئینگ به منظور توسعه هواپیمای روز قیامت جدید موسوم به (BA.N) "نگهبان شب" را لغو کرده است.

هواپیمای روز قیامت که معمولا برای انتقال وزیر دفاع ایالات متحده استفاده می‌شود، به عنوان یک پست فرماندهی متحرک طراحی شده است که قادر به مقاومت در برابر انفجار‌های هسته‌ای و اثرات الکترومغناطیسی است و به رهبران ایالات متحده این امکان را می‌دهد تا در صورت بروز شرایط اضطراری ملی، با سوار شدن به این هواپیما ارتش را از این مکان هدایت و کنترل کنند.

E-۴B همچنین قادر به سوخت گیری در هوا است و دارای اتاق‌های کنفرانس و و تجهیزات ارتباطی پیشرفته است.

نیروی هوایی آمریکا در حال حاضر چهار فروند هواپیمای E-۴B را با حداقل یک فروند در حالت آماده باش در همه زمان‌ها اداره می‌کند.

این هواپیما‌ها از ناوگان هواپیما‌های جامبو جت بوئینگ ۷۴۷-۲۰۰ با تغییرات بسیار زیاد ساخته شده که با منسوخ شدن قطعات آن، نگهداری آن‌ها به طور فزاینده‌ای دشوار و گران شده است.

انتظار می‌رود E-۴B در اوایل دهه ۲۰۳۰ به پایان عمر مفید خود برسد.

دیگر خبرها

  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم(ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه ای انجام می شود
  • وب‌سایت‌هایی که بازدید می‌کنید چقدر ایمن هستند؟
  • استقبال گسترده از فعالیت‌های فرهنگی امامزاده قاسم (ع) تهران/فعالیت‌ها با پیوست رسانه‌ای انجام می‌شود
  • رادان: طرح نور، طرح امنیتی انتظامی نیست
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • تکمیل زیرساخت‌های محافظت از غار باستانی زل هستیجان
  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است