Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، حسینعلی شهریاری اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، در دیدار تصویری خرداد ماه سال جاری به نمایندگان مجلس تاکید کردند که یکی از آسیب‌ها ورود نمایندگان در مسائل اجرایی و انتصابات است که باید از آن اجتناب شود. 

وی افزود: این هشدار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به نمایندگان مجلس باید فصل الخطاب برای آن‌ها باشد اما متأسفانه این روزها از گوشه و کنار استان خبرهایی مبنی بر سهم‌خواهی و دخالت برخی نمایندگان در انتصابات را شنیده‌ایم که واقعاً جای نگرانی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این دخالت‌ها به حدی زیاد بوده که ائمه جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان نیز نسبت به این موضوع واکنش نشان داده‌اند. 

وی با تاکید براینکه دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات قابل قبول نیست، تصریح کرد: انتصاب مدیران و مسئولان انقلابی، کارآمد، مجرب، پاکدست، توانمند و خوشفکر می‌تواند برای دولت دستاوردهای بزرگی داشته باشد. 

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً تا زمانی که مدیران همفکر با جریان دولت و استاندار جدید در سیستان و بلوچستان منصوب نشوند کار پیش نمی‌رود و این یک مشکل جدی است که ما در سطح استان خودمان به آن دچار هستیم. 

شهریاری با اشاره به اینکه مسببین وضع موجود تاکنون مانع تحول در استان سیستان و بلوچستان شده‌اند، اظهار کرد: این روزها هر حرکتی که دولت، مجلس و حتی دستگاه‌قضایی می‌خواهند انجام دهند مسببین وضع موجود و برخی دیگر آماده‌اند و در فضای مجازی و رسانه‌های داخلی و خارجی به دنبال جوسازی و شایعه‌پراکنی و سنگ‌اندازی هستند. 

وی با تاکید بر اینکه مسئولان دولتی و خصوصاً استاندار سیستان و بلوچستان نباید تحت تأثیر این جوسازی‌ها قرار بگیرد، گفت: همه باید بدانند که دولت جدید بر سر کار آمده و یکی از آسیب‌هایی که مانند گذشته گریبان دولت و نمایندگان را گرفته است، سفارش یا بهتر بگوییم دخالت گروه‌های فشار در امور جاری است.

کد خبر 647002 برچسب‌ها دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور

سید علی یزدی خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدیدی کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از ۸ هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استان های تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنجگانه ... ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

tags # مجلس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مجلس با اصلاح موادی از لایحه برنامه هفتم موافقت کرد
  • با موافقت رهبر انقلاب؛ حکم اعدام بابک زنجانی نقض و تبدیل به ۲۰ سال حبس شد
  • هشدار هواشناسی سطح زرد جوی برای سیستان و بلوچستان
  • صدور دو هشدار زرد جوی و دریایی در سیستان و بلوچستان
  • تعیین اعتبارات محرومیت‌زدایی استانی در لایحه بودجه ۱۴۰۳ در مجلس
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان نسبت به ۱۴۰۲
  • رشد ۳۰ درصدی بودجه محرومیت زدایی سیستان و بلوچستان
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی  + جزئیات | امروز کدام مناطق بارانی است؟