Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد ستارپور قهرمان سابق بوکس در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره وضعیت این رشته در دوره ۴ ساله ریاست حسین ثوری آن هم در آستانه انتخابات اظهار داشت: در ۴ ساله گذشته تمام قهرمانان سابق بوکس از این رشته دور شده اند. یعنی سرمایه‌های بوکس ایران در حال حاضر کاره‌ای نیستند. فدراسیون هم در این سال‌های هیچ موقع با هیئت‌های استانی صادق نبوده و همواره واقعیت‌ها را پنهان کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثوری زمانی که به عنوان رئیس فدراسیون بوکس انتخاب شد وعده‌هایی داد که هیچ کدام از آن‌ها تا امروز عملی نشده است. از طرفی روح الله حسینی نامزد قطعی انتخابات در چند روز گذشته قول ساخت خانه بوکس را داده است.

برنامه‌های حسینی خیلی بهتر از ثوری است

قهرمان سابق بوکس افزود: برنامه‌هایی که روح الله حسینی ارائه داده نسبت به ثوری خیلی بهتر است. همچنین حسینی حامیان مالی زیادی دارد که قرار است با خود به فدراسیون بوکس بیاورد، به همین دلیل نظر خیلی از هیئت‌های استانی روی روح الله حسینی است. همچنین او در زمان ناطق نوری به عنوان نایب رئیس فدراسیون فعالیت داشته و شناخت خوبی از بوکس دارد.

ثوری به هیچ کدام از وعده‌های خود عمل نکرد

ستارپور درباره اینکه کدام وعده‌های ثوری در این ۴ سال عملی نشده است بیان داشت: او قرار بود بوکس بانوان را راه اندازی کند که تا امروز خبری از آن نیست. همچنین ثوری می‌خواست حامیان مالی میلیاردی را وارد بوکس کند که هیچ کدام از آن‌ها محقق نشدند. همیشه نزدیک به انتخابات که می‌شود افراد وعده‌های زیادی می‌دهند. اگر قرار بود وعده‌هایی که ثوری می‌دهد عملی شود قطعا در این ۴ سال عملی می‌شد.

نزدیک‌تر از من به ثوری در فدراسیون وجود نداشت

رئیس هیئت بوکس تهران ادامه داد: من به عنوان رئیس هیئت بوکس استان تهران به صراحت می‌گویم که تمام قول‌هایی که رئیس فدراسیون در این ۴ سال به ما داد هیچ کدام عملی نشده است. به غیر از من و مجید عباس زاده که در هیئت بوکس حضور داریم کسی به ثوری نزدیک‌تر نبود و تمام صحبت‌هایی که رئیس فدراسیون در این مدت انجام داد متاسفانه هیچ کدام عملی نشده و فقط در حد حرف باقی مانده است.

تمام موفقیت‌های تیم ملی بر دوش استکی است

ستارپور درباره وضعیت تیم ملی بوکس نیز گفت: تمام زحمات و موفقیت‌های تیم ملی در این مدت بر دوش استکی بوده است و ثوری در موفقیت‌های تیم ملی به نظر من نقش چندانی نداشته است. وقتی مدیری در یک سازمانی قرار دارد یا از نظر سیاسی چهره قابل قبولی دارد و می‌تواند کار‌های بزرگی انجام دهد یا از نظر چهره ورزشی فردی شناخته شده است و می‌تواند شرایط ورزشی آن رشته را تغییر و تحول ایجاد کند. متاسفانه ثوری در هیچ کدام از این ۲ بحث موفق نبوده است. بوکس یک زمانی سالن خوبی داشت که تحت نظر فدراسیون بود، اما آن سالن را با کاراته نصف کردند که نصف باقی مانده هم با تلاش‌های استکی بود که توانست برای تیم ملی نگه دارد.

بیشتر بخوانید

جعفری سرپرست فدراسیون بوکس شد ثوری به دوستان خود در هیئت‌های استانی ۸ جفت دستکش داده است

قهرمان سابق بوکس درباره مشکلات این رشته تاکید کرد: ما در این ۴ سال گذشته حتی یک جفت دستکش هم از فدراسیون نگرفتیم و الان که نزدیک به انتخابات شده ثوری یادش افتاده به بعضی از هیئت‌های بوکس که با او همراه هستند ۸ جفت دستکش اهدا کند. این در حالی است که هیئت بوکس تهران هیچ دستکشی دریافت نکرده است. در کل بوکس ایران وضعیت خوبی را پشت سر نمی‌گذارد. ما هنوز یک سالن با کیفیتی که در شان و شخصیت بوکس باشد نداریم. با توجه به شرایط سخت اقتصادی که در کشور وجود دارد دیگر نمی‌توان با بودجه وزارت ورزش فدراسیون را چرخاند و روسای فدراسیون‌ها باید سراغ حامیان مالی بروند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی تیم ملی بوکس فدراسیون بوکس رئیس فدراسیون فدراسیون بوکس هیچ کدام سابق بوکس عملی نشده هیئت بوکس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنز محشری در بوکس قطعی شد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، روز سوم رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امیدهای آسیا، امروز (سه‌شنبه - 11 اردیبهشت ماه)  با مسابقات رده سنی امید در قزاقستان پیگیری شد و محمد محشری با برتری مقابل حریفی از هند ضمن صعود به مرحله نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد و سه نماینده دگیر کشورمان حذف شدند.

در وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری در مصاف با گورپاد‌ از هند به برتری رسید  و ضمن صعود به نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او  در مرحله نیمه‌نهایی‌ با جواهر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان دیدار خواهد کرد.

آرشام حسنی در وزن 48 کیلوگرم در مصاف با دیگر نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. حسنی در نخستین مبارزه خود مقابل بوکسوری از کره‌جنوبی به برتری رسیده بود.

در وزن 60 کیلوگرم، آرمان عبادی در پیکاری دیگری با نماینده هند شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. علی گرجی نیز در وزن 67 کیلوگرم، علی گرجی پس از استراحت در دور نخست، در مقابل نماینده قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور مسابقات کنار رفت.

در ادامه مسابقات، فردا (چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه*)  مسابقات رده‌ سنی جوانان برگزار می‌شود و پنج نماینده ایران بالای رینگ می‌روند. در وزن 51 کیلوگرم، مهدی کاظمی به مصاف  ظفربیک‌ کمیل‌اوف‌ از قرقیزستان می‌رود‌.

در وزن 57 کیلوگرم، رضا فضلی که پیش از این نماینده امارات را شکست داده با قیس‌ عشیش‌ اردنی‌ روبه‌رو‌ خواهد شد. در وزن 63.5 کیلوگرم، سیدعلی‌ اکبرمیراحمدی‌ با سینگ‌ یاشی‌واردان‌ هندی می‌رود.

در وزن 80 کیلوگرم، سام‌ استکی با مهرالدینوف‌ ازبکستانی مبارزه خواهد کرد و در وزن 92 کیلوگرم، عباس گرشاسبی با آریان‌ از هند جدال‌ می‌کند.

دیگر خبرها

  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال!
  • واکنش فدراسیون فوتبال به تغییر نام استقلال، VAR و جانشین حمید مطهری
  • توضیحات اصولی درباره انتخاب سرمربیان، VAR و جانشین مطهری
  • ملایر در میزبانی مسابقات قهرمانی کشور سنگ تمام گذاشت
  • مسابقات قهرمانی بوکس کشور در ملایر
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • وعده رییس فدراسیون والیبال به ساحلی‌بازان برای صعود به المپیک
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد