Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر شما نیز قصد دارید در منطقه شمال کشور سرمایه‌گذاری کنید، با ما همراه باشید تا ۷ دلیل خوب برای سرمایه‌ گذاری در سرخرود را به شما معرفی کنیم؛ دلایلی که ثابت می‌کنند این منطقه از بهترین مناطق و شهرهای ساحلی جهت سرمایه‌گذاری است.

با شهر سرخرود، بیشتر آشنا شویم

برای اینکه بتوانید تصمیم بهتری در مورد خرید ملک در یک شهر ساحلی مانند سرخرود بگیرید، در ابتدا باید به‌خوبی با آن آشنا باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخرود یکی از شهرهای ساحلی دریای خزر است که در انتهای مسیر رودخانه هراز به دریای خزر قرار گرفته است. این شهر ساحلی یکی از زیباترین مناطق در استان مازندران است که همه ساله، توریست‌ها و مسافران بی‌شماری را به خود جذب می‌کند.

جاذبه‌های طبیعی و گردشگری سرخرود بسیار بی‌نظیر هستند و همین امر، سرمایه‌داران زیادی را جهت خرید ویلا، زمین و خرید آپارتمان ساحلی در سرخرود، هم برای تفریح و هم به‌عنوان کسب درآمد به سمت خود کشانده است. شما نیز با خرید ویلا در این شهر می‌توانید از مزایای بی‌شمار این شهر زیبای ساحلی بهره‌مند شوید.

مزایا و درآمدزایی در شهر سرخرود به ‌قدری است که کمتر ممکن است بشنوید فردی در این شهر سرمایه‌گذاری کرده است و پشیمان شده باشد! این شهر از نظر زیبایی، بسیار چشم‌نواز است و با هر سلیقه‌ای هماهنگی دارد.

به دلیل جذب مسافران و توریست‌های فراوان به این شهر به‌ صورت سالیانه، نیروهای کار جوان و خلاق زیادی نیز در این شهر مشغول به کار هستند که اطمینان از سرمایه‌گذاری در این شهر را دوچندان می‌کنند.

۷ دلیل که سرمایه‌ گذاری در سرخرود را اثبات می کند

حال که تا حدودی با شهر سرخرود آشنا شدید، می‌خواهیم ۷ دلیل خوب برای سرمایه گذاری در سرخرود را برایتان شرح دهیم تا بتوانید با نگاهی بازتر، بهترین سرمایه‌گذاری را انجام دهید. ویژگی‌های منحصربه‌فرد سرخرود جهت سرمایه‌گذاری عبارت‌اند از:

۱-خرید ملک در سرخرود، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

به‌طورکلی تمامی شهرهای شمالی کشور به دلیل داشتن مزایایی مانند منظره زیبا، آب‌وهوای پاک و مطبوع، پوشش‌های جنگلی زیاد، زیبایی وصف‌ناپذیر دریا و معماری‌های بسیار زیبایی که در ساخت ویلاهای این شهر به کار رفته است، مناطق بسیار خوبی جهت سرمایه‌گذاری هستند.

اما تمامی این ویژگی‌ها به‌طور خاصی در شهر سرخرود، چشم‌نواز بوده و به همین دلیل مسافران و سرمایه‌گذاران بیشتری را نیز به سمت خود می‌کشد. به علاوه، شهر سرخرود از نظر جغرافیایی نسبت به سایر شهرهای شمالی به تهران نزدیک‌تر است و راه‌های دسترسی بسیار خوبی دارد. به همین دلیل انتخاب بسیاری از گردشگران و توریست‌ها از شهرهای مختلف ایران و جهان می‌باشد.

۲- شهر سرخرود دارای امکانات بسیار زیادی است.

با اینکه زیبایی طبیعی یک شهر از نظر نزدیکی به دریا و پوشش‌های جنگلی بسیار زیبا می‌تواند مزایایی بسیار عالی جهت سرمایه‌گذاری باشند، اما این موارد تنها ویژگی‌های سرخرود برای سرمایه‌گذاری نیستند. در واقع شهر سرخرود، امکانات بسیار ویژه‌ای در میان شهرهای شمالی دارد.

شما در این شهر به هر آنچه نیاز داشته باشید، به‌راحتی دسترسی دارید. از طرفی نقشه‌های ساخته شده در خانه‌ها و ویلاهای سرخرود بسیار لوکس و زیبا هستند. به طوری که حتی اگر مسافران چند روزی را در همان ویلاها بگذرانند، باز هم لذت بسیار زیادی خواهند برد. این شهر، یک شهر ساحلی است و شما از داخل ساختمان نیز می‌توانید از منظره بسیار زیبای آن لذت ببرید.

همچنین دسترسی به مراکز درمانی و یا خرید در این شهر بسیار آسان است و شما به‌عنوان مسافر نگران هیچ مشکلی نخواهید بود. به‌عنوان سرمایه‌گذار نیز می‌توانید مطمئن باشید که تمام افراد گردشگر به‌قدری از این شهر لذت می‌برند که قطعاً دوست دارند، مجدداً به این شهر بازگردند. همین امر باعث می‌شود که سرمایه‌گذاری شما ارزشمندتر شود و هیچ‌گاه از این سرمایه‌گذاری پشیمان نخواهید شد.

۳- وضعیت سرخرود از نظر اقتصادی، بسیار عالی است.

سرخرود از نظر موقعیت‌های اقتصادی نیز نسبت به شهرهای دیگر شمالی در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد. زیرا هرساله توریست‌ها و گردشگران بسیار زیادی به این شهر مسافرت می‌کنند که برطرف کردن همه نیازهای مسافران و گردشگران باعث تولید شغل‌های فراوان و تاسیس مراکز مختلف از جمله انواع فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، هتل‌ها، ویلاها، مراکز درمانی و بهداشتی و غیره شده است.

به همین دلیل، بسیاری از سرمایه‌گذاران به جای خرید ملک و خرید ویلای ساحلی در سرخرود، به تأسیس مراکز رفاهی و یا فروشگاهی جهت آسایش بیشتر توریست‌ها پرداخته‌اند که برگشت سرمایه آن‌ها بسیار عالی بوده است. زیرا حضور تعداد زیادی از گردشگران خارجی و ایرانی سوددهی بسیار بالایی برای این افراد داشته است.

۴- شهر سرخرود از امنیت بالایی برخوردار است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر ساحلی که در انتخاب افراد برای مسافرت تأثیر زیادی می‌گذارد، امنیت آن شهر است. شهر سرخرود یکی از امن‌ترین شهرهای شمالی است و به همین دلیل افراد با خیال راحت می‌توانند به همراه دوستان یا خانواده به این شهر سفر کنند و از مسافرت خود بدون این‌که مزاحمتی برای آن‌ها ایجاد شود، لذت ببرند.

۵- در ساخت اکثر ویلاها و املاک سرخرود، اصول مهندسی و هوشمندسازی رعایت شده است.

در بسیاری از شهرهای شمالی، ساخت ‌های قدیمی را مشاهده می‌کنید که تنها برخی افراد آن‌ها را می‌پسندند و آن‌ها را به‌عنوان مکانی برای اسکان در هنگام مسافرت انتخاب نمی‌کنند.

این در حالی است که در بسیاری از ویلاها و ساختمان‌های شهر سرخرود، به ویژه در آپارتمان ها و برج های ساحلی سرخرود، اصول مهندسی، هم از نظر فنی و هم از نظر زیبایی به‌طور کامل رعایت شده است. همین امر برج های ساحلی شهر سرخرود را به خانه‌های شیک و لوکس تبدیل کرده است که بسیاری از مسافران را جذب خود می‌کند.

۶- وجود مجوز و اسناد رسمی برای ساخت ‌و ساز انواع ملک و ویلا

اگر شما سابقه سرمایه‌گذاری در املاک را داشته باشید، قطعاً می‌دانید که داشتن سند کامل برای یک ملک یا ویلا از مزایای بسیار ویژه‌ای محسوب می‌شود و اکثر ویلاها و املاک سرخرود دارای سند کامل هستند. این بدین معنی است که تمامی مراحل قانونی برای ساخت‌وساز ویلای شما طی شده است و در آینده مشکلاتی مانند ادعای مالکان دیگر برای گرفتن ملک شما و یا عدم صدور مجوز ساخت‌وساز یا توسعه ویلا برای شما وجود نخواهد داشت.

در صورتی‌که شما می‌خواهید زمین در سرخرود خریداری کنید و بعد، آن را طبق خواسته و سلیقه خود بسازید نیز حتماً از قبل باید مجوزهای لازم را بررسی کنید.

۷- ویلاهای سرخرود دارای آرامش و امنیت خاصی هستند.

با اینکه هر سال گردشگران و توریست‌های بسیار زیادی در هر زمان از سال به شهر سرخرود سفر می‌کنند، اما این شهر دارای آرامش محیطی بسیار ویژه‌ای است و این امر، مزیت فوق ‌العاده ‌ای برای شهر سرخرود محسوب می‌شود.

سرمایه گذاری در سرخرود، همراه با اول خونه

در این مقاله، تنها ۷ دلیل خوب برای سرمایه‌ گذاری در سرخرود را به شما معرفی کردیم و این شهر مزایای بی‌شمار دیگری نیز جهت سرمایه‌گذاری دارد که شما را هیچ‌ وقت از این سرمایه‌گذاری پشیمان نمی‌کند.

بهترین گزینه های خرید آپارتمان ساحلی و پنت هاوس در سرخرود را می توانید همراه با مشاوران مجرب و حرفه ای املاک اول خونه  به آدرس https://avalkhune.com/ بیابید. کافیست با این مشاوران تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

کد خبر 647030 برچسب‌ها رپرتاژ آگهی سرمایه‌ گذاری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی سرمایه گذاری جهت سرمایه گذاری سرمایه گذاری ۷ دلیل خوب شهرهای شمالی همین دلیل بسیار زیادی شهر سرخرود شهر ساحلی توریست ها ویژگی ها ویژه ای یک شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، اصلاح برخی تصمیمات اقتصادی و به دنبال آن افزایش قیمت‌های جهانی باعث شد پس از ۵ ماه بازار سرمایه میزبان ورود پول باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • دومین جشنواره «عروسک خونه» پایان یافت
  • اختتامیه دومین جشنواره نمایش عروسکی تلویزیونی «عروسک‌خونه»
  • اختتامیه دومین دوره جشنواره عروسک‌خونه
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ، دست و هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند/ انتقاد پیشکسوت نمایش عروسکی از وفور جیغ و دست هورا در تلویزیون!
  • برگزیدگان جشنواره تلویزیونی «عروسک‌خونه» معرفی شدند
  • پرمخاطب مثل «گیل‌دخت»
  • تحلیل هفتگی بازار سرمایه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • مامان بگو برای دین و کشور رفتم؛ دست راست اسلحه و دست دیگرم کتاب