Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رضا صادقی در اولین کنسرت پساکرونایی خود در تهران که شامگاه گذشته، جمعه ۱۰ دی‌ماه در دو سانس در تالار وزارت کشور برگزار شد یاد درگذشتگان بر اثر ابتلا به کرونا، از جمله علی انصاریان و مهرداد میناوند را گرامی داشت.  

او در بخشی از این کنسرت چنین گفت: «در دوران شیوع کرونا، از خوش سعادتی‌ام دو مرتبه کرونا گرفتم اما حریفم نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دو سال آدم‌های عزیز و دوست‌داشتنی بسیاری را از دست دادیم، کسانی که سال‌های قبل، همین‌جا، جلوی من نشسته بودند و من از دیدن و بودن‌شان کلی کیف می‌کردم؛ علی انصاریان، مهرداد میناوند و خیلی از عزیزانی که از دست‌شان دادیم. من به خودم قول دادم اگر روی صحنه برگشتم حتما از شما عزیزان بخواهم به احترام کسانی که بی‌ادعا، مردانه و بامعرفت پای این اتفاق در این مملکت ایستادند و هر کسی هر چیزی گفت سرشان به کار خودشان بود، به افتخار کادر درمان، پزشکان و همه کسانی که در این دو سال برای مردم انرژی و وقت گذاشتند دست بزنید.» 

۵۸۲۵۹

کد خبر 1588258

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رضا صادقی کنسرت موسیقی موسیقی پاپ علی انصاریان مهرداد میناوند ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت

آفتاب‌‌نیوز :

محمد صادقی، بازیگر پس از خروج از ایران هم اکنون در پاریس مستقر است.

محمد صادقی بازیگری که با رای دادگاه به‌جرم تشویق برای برهم‌زدن امنیت کشور به ۵ سال حبس محکوم شده بود در مصاحبه دیروز خود با بی بی سی اعلام کرد به صورت قانونی از مرز ایران وارد ترکیه شده و هم اکنون در پاریس مستقر است.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • محمد صادقی بازیگر جنجالی کجا به سر می‌برد؟
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • رشد خوبی را در پروژه‌های نهضت ملی مسکن شاهد هستیم
  • یادی از شهید لشکر فاطمیون
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی
  • محمد صادقی بازیگر جنجالی تلویزیون از ایران رفت
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته است
  • انصاریان‌: نمازهای جماعت الان در کشور ما ورشکسته است