Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@07:51:08 GMT

سفر به یادمان‌های نور راه ما را روشن می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۳۶۴۹

سفر به یادمان‌های نور راه ما را روشن می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، سردار نادر ادیبی امروز در یادمان شهدای شلمچه، اظهار کرد: فداکاری‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و حماسه‌‌سازی آنها را باید همیشه گرامی بداریم و فراموش نکنیم چه کسانی برای آرامش و امنیت ما جان خود را فدا کردند. 

وی عنوان کرد: کمترین کاری که می‌توان برای زنده نگه‌داشتن راه شهدا انجام داد، این است که از مسیر نورانی شهدا تبعیت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر ستاد راهیان نور کشور گفت: سفر به سرزمین‌های نور می‌تواند راه ما را روشن کند و این امری است که باید تداوم داشته باشد. 

ادیبی همچنین با اشاره به سفر مجموعه هلال‌احمر به خرمشهر و زیارت یادمان شهدای شلمچه، عنوان کرد: مجموعه هلال احمر و پزشکی و درمانی در سراسر کشور شهیدان مدافع سلامتی را تقدیم کردند که آغازگر دوره جدیدی در ادبیات دفاع و حماسه ما شد.

به گزارش فارس، از روزهای قبل سفر کاروان‌های راهیان‌نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس پس از وقفه طولانی مدت به دلیل کرونا آغاز شد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دفاع مقدس راهیان نور شهدا سفر راهیان نور دبیر ستاد راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان با بیان اینکه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله عصر یکشنبه نهم اردیبهشت گزارش داده شد گفت: نیروهای امدادی و مردمی بی وقفه در حال جست‌وجو هستند.

قاسم غریب آبادی با اعلام این خبر گفت: پس از دریافت گزارش بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر ۴ تیم از هلال‌احمر شامل ۲۰ نیرو با بکارگیری ۴ دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • افق پیش رو در مناسبات با عربستان روشن است
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • ظرف ۴۸ تا ۷۲ ساعت آینده درباره توافق یا حمله به رفح تکلیف روشن می‌شود
  • ارتش رژیم صهیونیستی: ظرف ۷۲ ساعت تکلیف روشن می‌شود
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • سرزده با دوربین روشن در درمانگاه مطهری
  • عملکرد هلال احمر در تسکین آلام رنج‌دیدگان قابل تحسین است
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد