Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@08:52:20 GMT

بزرگداشت سردار دل‌ها در قاب سیما

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۳۷۲۷

بزرگداشت سردار دل‌ها در قاب سیما

به گزارش ایرنا از روابط عمومی سیما، مستند تامینی خورشید پیروزی در آستانه دومین سالگرد شهادت شهید سردار سلیمانی شنبه ۱۱ دی ماه ساعت ۲۱ از قاب شبکه پنج سیما تماشایی می‌شود.

این مستند روایت رشادت های شهید سردار سلیمانی در مبارزه با داعش و کمک به مردمان سوریه در بازگشت امنیت به این کشور است.
گفتگو با مردم سوریه به ویژه کشیش های این کشور پیرامون شخصیت شهید سردار سلیمانی از دیگر بخش های تماشایی این مستند است که تقدیم نگاه مخاطبان می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مستند تامینی خورشید پیروزی امشب به مدت ۵۰ دقیقه از شبکه پنج سیما پخش می شود.

پسرم رسول از شبکه پنج پخش می شود

فیلم تلویزیونی پسرم رسول تولید گروه فیلم و سریال شبکه پنج سیما به تهیه کنندگی نازنین پیرکاری و کارگردانی نبی قلی زاده در آستانه سالگرد شهادت سردار سلیمانی از شبکه پنج روی آنتن می رود.

ایلیا آقاسی، خسرو احمدی، محمد ربانی پور، وحید نفر و برخی از بازیگران بومی کرمان در این تله فیلم نقش آفرینی کرده اند و قرار است فردا یکشنبه شب ۱۲ دی ماه ساعت ۲۲ از شبکه پنج پخش شود.

در خلاصه داستان این فیلم که در بخش ملی جشنواره فیلم کودک و نوجوان موفق به دریافت جایزه شهید بهنام محمدی شد، آمده است: حال پدر نامساعد است. رسول می داند عمر پدر به این دنیا نیست. او هر طور شده باید برای امری مهم خود را به  حاج قاسم برساند اما در میانه راه، رازی بزرگ برای او برملا می شود.

۷۲ ساعت؛ روایتی از لحظات منتهی به شهادت حاج قاسم

در آستانه دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، مستند ۷۲ ساعت به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه‌کنندگی مهدی مطهر امشب ساعت ۱۹:۲۰ از شبکه سه سیما پخش می شود.

این مستند سینمایی روایتی تازه و منتشر نشده از ۷۲ ساعت منتهی به شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

تولید مستند ۷۲ ساعت دو سال به طول انجامیده که در آن برای اولین بار در گفت‌وگو با نزدیک‌ترین افراد ایرانی و عراقی به شهید سلیمانی روایتی از سه روز پایانی زندگی حاج قاسم را روایت می‌کند.
این مستند در یک نسخه سینمایی ۷۵ دقیقه‌ای در خانه مستند تولید شده و محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است.

پوشش زنده اجتماع عظیم مردمی در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی

اجتماع عظیم مردمی در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی روز دوشنبه ۱۳ دی ماه از شبکه های از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۱۵ در شبکه ۲ و از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ از شبکه ۱ سیما به صورت زنده پخش می شود.

همچنین این پوشش از شبکه های برون مرزی و بین المللی صداوسیما؛ شبکه های تلویزیونی مراکز استانی؛ شبکه های رادیویی سراسری و رادیو مقاومت و شبکه تلوبیونی مرد میدان پخش می شود.

گفتنی است این گردهمایی مردمی روز دوشنبه ۱۳ دی ماه از ساعت ۱۴ در مصلی تهران با حضور عاشقان و دلدادگان شهید سلیمانی و سخنرانی ریاست محترم جمهور، آیت الله سید ابراهیم رئیسی برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها صدا و سیما گروه تروریستی داعش سوریه شبکه سه سیما قاسم سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: صدا و سیما گروه تروریستی داعش سوریه صدا و سیما گروه تروریستی داعش سوریه شبکه سه سیما قاسم سلیمانی حاج قاسم سلیمانی شهادت حاج قاسم سردار سلیمانی سالگرد شهادت شبکه پنج پخش می شود ۷۲ ساعت دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت

دیگر خبرها

  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • مستند «مسئله حجاب» به تلویزیون رسید + ساعت پخش
  • پخش مستند «مسئله حجاب» به مناسبت سالگرد شهادت استاد مطهری
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!
  • خاطره‌بازی با عصر بزرگداشت مقام معلم