Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پیام سید محمدتقی شاهچراغی که نسخه ای از آن روز شنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت آمده است: حمد و سپاس ایزد منان را که سیزدهمین سفر استانی دولت مردمی و انقلابی به قم مقدس "خاستگاه انقلاب اسلامی و دیار حماسه و بصیرت و اجتهاد"، با موفقیت وشکوه و شایستگی هر چه تمام برگزار گردید.

پیام ادامه یافته است:  در پرتو حضور پرشور و شوق رئیس جمهور محترم و شماری از یاران جهادی و پرتلاش ایشان، فضایی امید بخش توأم با انگیزه مضاعف در مسیر نیل به توسعه و پیشرفت استان و گره گشایی از موانع و مشکلات دیرینه این دیار شکل گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیام حاکی است: هر چند به دلیل شرایط کرونایی امکان دیدار عمومی آیت الله رئیسی با هم استانی های عزیز فراهم نگردید اما ابراز احساسات و شوق وصف ناپذیر مردم در ملاقات ها، برنامه ها و بازدیدهای سرزده از محلات و مناطق مختلف، جلوه های زیبایی از همدلی و پیوند بین مردم و دولت را به منصه ظهور رساند.

در این پیام اضافه شده است: بدون شک این سفر در کنار دستاوردهای مهم خود در شتاب بخشی به روند رو به رشد و شکوفایی استان، در زمینه تقویت تعامل و ارتباط عمیق دولت با مراجع و حوزه های علمیه و افزایش همدلی و همفکری و هماهنگی هر چه بیشتر قوه مجریه و نهاد بالنده حوزه برای پیشبرد بهتر امور اجرایی کشور را نیز حائز برکات ارزشمندی بود.

پیام می افزاید: در پایان اینجانب لازم می دانم مراتب تقدیر و تشکر خود را از همراهی آحاد مردم شریف قم به ویژه مراجع عالیقدر، نماینده معزز ولی فقیه در استان و علما ، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمایندگان محترم قم در مجلس شورای اسلامی، خانواده های معظم شهداء و ایثارگران، طلاب، فضلا و فرهیختگان حوزه و دانشگاه، مدیران و کارکنان محترم ادارات ، سازمان ها و نهادها اعلام نمایم .

پیام ادامه یافته است: همچنین از اصحاب پرتلاش رسانه، مدیران و خبرنگاران مطبوعات، خبرگزاری ها و مدیریت و کارکنان صدا و سیمای مرکز قم که با تلاش چشمگیر خود زوایای مختلف این سفر را اطلاع رسانی و به تصویر کشیدند صمیمانه سپاسگزارم و امیدوارم با همت و تلاش مسؤلانه و جهادی دستگاه های ملی و استانی هر چه زودتر شاهد اجرایی شدن تصمیمات و مصوبات این سفر پر خیر و برکت باشیم.

آیت الله رییسی رییس جمهور و شماری از اعضای هیات دولت روز پنجشنبه هفته گذشته در سیزدهمین سفر استانی دولت، به قم سفر کردند.

در جریان بازدیدها، دیدارها و جلسات روز نخست سفر رییس جمهور و برخی اعضای هیات دولت به قم ، تصمیمات و اعتبارات مهمی برای کاهش مشکلات قم در حوزه های مختلف اقتصادی، اجتماعی و عمرانی در نظر گرفته شد.

رییس جمهور در روز دوم سفر خود نیز بطور جداگانه با حضرات آیات علوی گرگانی، نوری همدانی، سبحانی ،جوادی آملی ،صافی گلپایگانی و شبیری زنجانی  از مراجع تقلید دیدار و با آنان در خصوص موضوعات مختلف بخصوص مسائل اقتصادی و معیشت، روابط خارجی و مسائل فرهنگی گفت و گو کرد.

نشست مطبوعاتی آیت الله رییسی با اصحاب رسانه قم از دیگر برنامه های سفر دو روزه رییس جمهور به این استان بود.

برچسب‌ها قم سید محمد شاهچراغی استانداری قم پروندهٔ خبری قم میزبان سیزدهمین سفر استانی رییس‌جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: قم سید محمد شاهچراغی استانداری قم قم سید محمد شاهچراغی استانداری قم رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۳۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود

جلسه بررسی و جمع بندی طرح‌های پیشنهادی دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان قم پیش از ظهر امروز (دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه) و به ریاست محمد مخبر معاون اول رییس جمهور برگزار شد.

در این جلسه که معاون اجرایی رئیس جمهور، استاندار قم، وزرای راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، معاون عملیات فراجا و معاونان سایر دستگاه‌های مرتبط نیز حضور داشتند، توافقات و تعهدات دستگاه‌ها برای اجرای طرح‌های اولویت‌دار استان قم مورد بحث و تصمیم‌گیری قرار گرفت.

تخصیص اعتبار برای احداث، تکمیل و بهسازی راه‌ها و محور‌های مواصلاتی و رفع نقاط حادثه‌خیز استان قم، تکمیل و اجرای طرح‌های ملی و استانی آموزشی قم، بیابان‌زدایی و توسعه روش‌های نوین آبیاری، تکمیل کتابخانه مرکزی و طرح‌های فرهنگی و هنری استان، تکمیل و تجهیز مجتمع‌های توانبخشی و پزشکی ایثارگران و خانواده‌های شهدا و تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام ورزشی از جمله مصوبات این جلسه بود.

دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری - ۲۰ و ۲۱ اردیبهشت ماه - برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • غیربومی بودن مدیران یکی از اساسی ترین مشکلات البرز است
  • دومین سفر استانی رییس جمهور به استان قم انجام می شود
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • رئیس جمهور پنج شنبه وجمعه به قم می‌رود
  • جلسه جمع‌بندی طرح‌های سفر استانی رییسی به استان قم برگزار شد
  • رئیسی به قم می‌رود
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • ناسا از فاصله ۲۲۵ میلیون کیلومتری زمین، پیام دریافت کرد!
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی تصویب شد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت