Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان غذا و دارو طی حکمی سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو را منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ بهرام دارایی معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو طی حکمی "دکتر مهشید حائری‌زاده" را به عنوان سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حکم آمده است:

با توجه به تعهد، تخصص و تجربیات ارزشمند سرکار عالی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست اداره کل امور فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان منصوب می‌شوید تا در صیانت از دست‌آوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی، سیاست‌های دولت مردمی و تحقق اهداف و سیاست‌های کلان سلامت و برنامه‌های سازمان انجام وظیفه نمایید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و اهتمام به عدالت محوری، مردم‌داری، پاکدستی، فسادستیزی و قانون مداری در انجام وظایف محوله موفق و مؤید باشید.

به گزارش تسنیم؛ حائری‌زاده داروساز است؛ وی معاون برنامه‌ریزی اداره کل فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو بوده است.

بازنگری، اصلاح، ساده‌سازی و روزآمد کردن قوانین، مقررات و استانداردهای مربوط در حوزه فرآورده‌های طبیعی، سنتی، مکمل تغذیه‌ای، ویژه متابولیک، شیرخشک رژیمی و غذای ویژه و ... از جمله وظایف این اداره کل است.

سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا احتمالاً در سال 2022 پایان می‌یابد"اومیکرون" سویه غالب کرونا در فرانسه شدافزایش ناگهانی "اومیکرون" در آمریکا/ ویروس جدید در چند کشور اروپایی غالب شد

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ویروس کرونا سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت ویروس کرونا سنتی و مکمل سازمان غذا و دارو فرآورده های طبیعی سرپرست اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از دستگیری دو پزشک قلابی طب سنتی توسط ماموران کلانتری ۱۲ خبر داد و گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد انواع دارو، عرقیجات غیربهداشتی و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی کشف شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گیلان محمود حافظی امروز_پنج شنبه سیزدهم اردیبهشت_ با بیان اینکه جلوگیری از فعالیت مؤسسات غیرمجاز ضامن سلامتی مردم است، اظهار کرد: پلیس در راستای تحقق برنامه‌های پیشگیرانه و مقابله با اقداماتی که سلامتی مردم را به خطر می‌اندازد از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

وی با بیان اینکه مأموران کلانتری ۱۲ با انجام تحقیقات از فعالیت غیرمجاز دو پزشک قلابی که بدون مجوز و تحت عنوان طب سنتی نسبت به پذیرش بیمار و تجویز دارو در یک منزل مسکونی اقدام می‌کردند، مطلع شده و موضوع را مورد پیگیری قرار دادند، افزود: پلیس به آدرس محل مورد نظر اعزام و این افراد را دستگیر کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان رشت از کشف انواع دارو، عرقیات غیربهداشتی و غیرمجاز و مهر، پروانه و گواهینامه‌های جعلی در بازرسی از این منزل خبر داد و گفت: متهمان ۳۱ و ۴۱ ساله در تحقیقات پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و محل فعالیت آن‌ها پلمب شد.

حافظی از مردم خواست، برای درمان به مراکز پزشکی معتبر مراجعه کرده و در صورت برخورد با افراد سودجو و متقلب، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 750068

دیگر خبرها

  • فرزند اسطوره استقلال، سرپرست جدید آبی‌ها
  • ۵ انتصاب توسط استاندار کرمانشاه
  • دستگیری ۲ پزشک قلابی طب سنتی در رشت
  • حمایت از تولید؛ اولویت سازمان غذا و دارو
  • پزشکان قلابی طب سنتی در رشت دستگیر شدند
  • پورکیانی سرپرست دبیری فدراسیون بدنسازی و پرورش‌اندام شد
  • مدیرعامل شرکت گاز کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • رئیس مرکز آمار تغییر کرد
  • سرپرست جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دورود منصوب شد
  • ۳۰ تُن مکمل و افزودنی‌های غیرمجاز دامی در پردیس کشف شد