Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، پیرحسین کولیوند ، رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به خرمشهر گفت: نیرو‌های جمعیت هلال احمر در مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی برای مراقبت و کنترل مسافران حضوری فعال داشته و مسافرانی را که علایم کرونا داشته باشند قرنطینه کرده و در صورت نیاز به درمان با همکاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و نیز وزارت کشور اقدام لازم را در این راستا انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او از دریافت مدرکی درخصوص تزریق 2 دز واکسن و ارائه گواهی تست پی سی آر تا قبل از 72 ساعت از مسافران را هنگام ورود به کشور ضروری دانست.

کولیوند در خصوص فعالیت صورت گرفته در راستای مبارزه با کرونا گفت: جمعیت هلال احمر در زمینه واکسیناسیون فعالیت گسترده‌ای داشته ضمن اینکه تاکنون بیش از ۱۲ میلیون دُز واکسن کرونا از سوی جمعیت هلال احمر وارد کشور شده است.

رییس جمعیت هلال به برنامه‌های جمعیت هلال احمر کشور نیز اشاره کرد و گفت: این نهاد در چهار محور از جمله امداد و نجات، تغییرات اقلیمی و نیز آمادگی در زمینه پیشگیری، پیش بینی، پاسخ و ریکاوری در حوادث و بلایا در راستای گام دوم انقلاب با کمک سازمان داوطلبان و جوانان، اهداف و برنامه‌های خود را پیگیری می‌کند.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر کشور در سفر به خوزستان از ورزشگاه نفت و گاز اروندان خرمشهر بازدید و به شهدای ۸ سال دفاع و حماسه در مشهد شهدای شلمچه ادای احترام کرد.

افتتاح سازمان جوانان و داوطلبان راهیان نور، ملاقات با امام جمعه و بازدید از مراکز جمعیت هلال احمر از مهمترین برنامه‌های سفر رئیس جمعیت هلال احمر کشور به آبادان و خرمشهر است.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر مرزهای خوزستان جمعیت هلال احمر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»

قاسم غریب آبادی  اظهار کرد: از عصر یکشنبه نهم اردیبهشت با اطلاع از گم شدن کودک چهار ساله اهل روستای «یلی‌بدراق» شهرستان کلاله، نیروهای هلال احمر در کنار مردم محلی جست و جوی خود را برای یافتن یسنا آغاز کردند.

وی افزود: جمعیت هلال احمر با تمام ظرفیت پای کار آمد و به دلیل مطالبه مردمی یک فروند بالگرد هم برای گشت زنی در منطقه حاضر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان ادامه داد: چندین دستگاه پاراموتور و هلی شات در کنار سگ‌های زنده یاب به همراه روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفر از نیروی هلال احمر و مردمی به صورت هوایی و زمینی در منطقه حضور و کار گشت زنی را انجام دادند.

غریب آبادی گفت: نیروهای هلال احمر در سه روز نخست به صورت خطی متر به متر تا شعاع پنج تا ۶ کیلومتری را گشت زنی کردند.

وی افزود: دیروز صبح فرماندار کلاله نشست شورای مدیریت بحران را در همان روستا برگزار کرد و تصمیم گرفته شد تا امروز (پنجشنبه) گشت‌زنی به صورت تخصصی با هلی‌شات و پاراموتورها و دسته‌های امنیتی و دوربین‌های دید در شب انجام شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گلستان بیان کرد: تاکنون اثری که نشانه دهنده زنده و یا مرگ این کودک باشد در منطقه پیدا نشده است.

وی افزود: چهار تیم هلال احمر همچنان در منطقه مستقر هستند و نیروهای تخصصی هم اقدامات لازم جست و جوی را انجام می‌دهند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • ۲۱ استان کشور متأثر از سیل و آبگرفتی
  • بودجه ۱۴۰۳ هلال احمر تصویب شد
  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • ادامه امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارندگی در خوزستان
  • سیل روستای «تختان» در دهلران خسارت جانی نداشت
  • آماده‌باش هلال‌ احمر خراسان‌ جنوبی به دنبال هشدار سیلاب در استان
  • آماده‌باش جمعیت هلال‌احمر به دنبال هشدار سیلاب
  • ۳۰۰ نیروی هلال احمر در جست و جوی «یسنا»
  • ادامه جستجو برای یافتن «یسنا»