Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس اردبیل، محمد آیینی ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات شهری استان اردبیل که در شیخ صفی‌الدین اردبیلی برگزار شد با اشاره به بازدید از چندین نقطه حاشیه‌نشین اردبیل اظهار کرد: ساماندهی جدی حاشیه‌نشینی در شهرهای کشورمان جزو اقدامات اولویت‌دار و مهم دولت سیزدهم است.

وی افزود: یکی دیگر از اقدامات اولویت‌دار دولت در حوزه شهری، فعال‌سازی مجدد ستاد بازآفرینی در شهرها و استان‌ها است که در این حوزه پتانسیل‌های بسیاری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور ادامه داد: از مسؤولان استان اردبیل تقاضا دارم در اسرع وقت و به شکل منظم، ستاد بازآفرینی شهری در کلیه مناطق استان فعالیت خود را با جدیت تمام آغاز کنند.

آغاز اجرای طرح «توسعه و تحول اجتماعی محلات»

آیینی بیان کرد: طرحی توسط نهادهای غیردولتی و مردمی به نام «توسعه و تحول اجتماعی محلات» در سراسر کشور آغاز شده است که در آینده نزدیک شاهد تحولات بسیار مثبتی خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در طرح ملی «توسعه و تحول اجتماعی محلات» محله‌های شهرها با بررسی کارشناسی بین نهادهای غیردولتی و مردمی تقسیم شده و در حوزه بهداشت، سلامت، اشتغال‌زایی و عمران محلات معین فعالیت خواهند داشت.

معاون وزیر راه‌وشهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری کشور گفت: محلات مختلفی از اردبیل در طرح «توسعه و تحول اجتماعی محلات» لحاظ شدند که در آینده نزدیک تأثیرات مثبت این اقدامات توسط مردم عزیز این محلات اردبیل احساس خواهد شد.

آئینی اظهار کرد: در ۴۶ شهر سطح کشورمان ۳۴ هزار بافت تاریخی و فرهنگی داریم که برای حفظ تمدن و تاریخ کشورمان باید به این بناها توجه ویژه‌ای صورت بگیرد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

منبع: فارس

کلیدواژه: معاون وزیر راه وشهرسازی محمد آیینی حاشیه نشینی دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۴۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شنبه‌شب با نمایشی ضعیف و فاجعه‌بار با نتیجه ۴-۲ مغلوب خیرونا شد. ویتور روکه که گفته می‌شد به دلیل تب و بیماری با تیم تمرین نکرده بر روی نیمکت حاضر بود اما باز هم مانند دیدارهای اخیر فرصت بازی پیدا نکرد.

بازی هنوز تمام نشده بود که همسر این ستاره برزیلی به توییتر رفت و با پستی به نیمکت‌نشینی همسرش اعتراض کرد. دایانا لیس سه ایموجی در توییتر پست کرد که یکی از آنها چشمانش را گرفته، دیگری جلوی دهانش را و یکی هم در حال تفکر است.

او به نوعی هم مخالفتش را نشان داده و هم به این موضوع که نمی‌خواهد با اعتراض واضح برای همسرش و بارسلونا حاشیه‌ درست کند اشاره کرده است.

با اینکه این پست پس از دقایقی پاک شد اما دایانا لیس بدون اینکه چیزی بگوید، حرف‌های زیادی زده و به این ترتیب خشم و ناراحتی‌اش را از طرد شدن ویتور روکه، که از زمان ورودش به بارسا در بازار زمستانی تنها ۳۱۲ دقیقه بازی کرده، تایید کرد.

در روزهای اخیر رسانه‌های اسپانیایی هم به اینکه روکه از وضعیتش در بارسلونا ناراضی است و می‌خواهد بیشتر بازی کند اشاره کرده بودند و حالا این شایعه تقویت شده است.

دیگر خبرها

  • ۱۷ درصد وسعت گناباد و شهرهای توابع آن مشمول بازآفرینی شهری قرار گرفت
  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • حاشیه جدید بارسا: اعتراض همسر ستاره به نیمکت‌نشینی!
  • ایرنا : دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • دولت سیزدهم کم خرج‌ترین دولتِ در حال توسعه شد
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شود
  • پروژه های آب و فاضلاب جنوب استان اردبیل ساماندهی می شوند
  • دولت سیزدهم کم خرج ترین دولتِ در حال توسعه شد