Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@23:54:55 GMT

تفاهم‌نامه شورای تحول مهدوی محلات مازندران امضا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۲۲۰۴

تفاهم‌نامه شورای تحول مهدوی محلات مازندران امضا شد

‍‍‍‍‍‍

گروه استانها ــ مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا مازندران گفت: تفاهم‌نامه تشکیل شورای تحول مهدوی محلات مازندران به امضا ۹ دستگاه کلیدی مازندران رسید. - اخبار استانها -

حجت‌الاسلام والمسلمین عطاریه در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه تشکیل شورای تحول مساجد و محلات در همه محلات یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستور کار داریم، اظهار کرد: با تشکیل این شورا به دنبال تجمیع فعالیت سازمان‌های مردم نهاد در سطح محلات هستیم تا از تک روی آنها جلوگیری شود و امور با خرد جمعی انجام بپذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه عده ای در سطح محلات با دلسوزی به دنبال رفع مشکلات محل هستند اما به درستی از ظرفیت آنها استفاده نمی‌شود، گفت: حداقل 20 دستگاه تشکل مردمی در سطح محلات فعال هستند و نیازمند است تا حلقه وصل بین آنها و مردم ایجاد بشود که تشکیل شورای تحول مساجد و محلات بهترین ایده بود.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا مازندران این قرارگاه را ین قرارگاه را عامل ایجاد وحدت در محلات دانست و افزود: برای اجرای کار آن نیاز است تا مردم را برای این فضا بسیج کنیم و سازمان‌ها را نیز پای کار بیاوریم.

رئیس سازمان بسیج رسانه: اعتبارات رسانه‌ها در بودجه 1401 افزایش یابد سردار حزنی: بسیج سازندگی 10 هزار و 500 نفر را صاحب‌خانه کرد طلاب بسیجی برای محرومیت‌زدایی به مناطق محروم استان مرکزی اعزام می‌شوند + تصاویر

حجت‌الاسلام والمسلمین عطاریه با بیان اینکه برای این امر تفاهم نامه نوشته شد که به امضا 9 دستگاه لایه اول استان رسید، یادآورشد: در مرحله دوم نیز تفاهم نامه تخصصی نوشته شد و قدر و سهم دستگاه ها را مشخص ‌کردیم تا شبکه اجتماعی و مردمی را در محلات در اختیار دستگاه های اجرایی قرار بدهیم.
وی از اجرای این طرح در مرحله اول در سطح محلات مستعد ساری اعلام و تصریح کرد: برای اجرای آن در همه محلات استان، فرمانده سپاه کربلا مازندران در همه شهرستان‌ها حاضر شد.

مسئول بسیج مساجد و محلات سپاه کربلا مازندران با بیان اینکه فرمانداران به عنوان فرمانده دستگاه های خدمات رسان بر اساس ماده 5 خدمات کشوری که همه دستگاه های دولتی را شامل می‌شود را پای کار آوردیم، خاطرنشان کرد: این شورا در شهرستان با حضور فرماندار، سازمان تبلیغات، اوقاف و امور خیریه، امام جمعه و فرمانده سپاه تشکیل شد و در استان نیز متشکل از نماینده ولی فقیه، استاندار، سازمان تبلیغات استان، اوقاف و امور خیریه و فرمانده سپاه کربلا می‌باشد.

عطاریه با اشاره به اینکه مردم نیازهای محله خودشان را شناسایی و سطح بندی می‌کنند و بر اساس ظرفیتی که دارند نیازهایی که خودشان می توانند حل کنند را رفع، و نیازهایی که نیاز به پشتیبانی ستادی دارند حوزه های مقاومت دریافت می کنند و در شورای تحول مهدوی شهرستان مطرح می شود، گفت: مسائلی که نیاز حمایت استانی است به استان اعلام می‌شود تا در شورای استان مطرح و انجام شود.

انتهای پیام/س

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه کربلا مازندران مساجد و محلات سطح محلات تفاهم نامه شورای تحول دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۲۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها

علی باستین روز یکشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز تفاهم نامه ۵ جانبه بین استانداری بوشهر، استانداری سمنان، پارک علم و فناوری خلیج فارس، پارک علم و فناوری سمنان و منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منعقد شد که در زمینه تامین قطعات و تجهیزات صنایع پارس جنوبی همکاری شود.

وی افزود: ۵۰ درصد پتروشیمی‌های کشور در عسلویه قرار دارد و تامین قطعات و تجهیزات این صنایع، موجبات جلوگیری از خروج ارز از کشور شده و در ایجاد اشتغال پایدار نیز موثر است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: در سالی که به نام سال " جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده، استفاده از ظرفیت جوانان کشور در تولید به ویژه جوانانی که در شرکت‌های دانش بنیان عضو هستند، امری ارزشمند در تحقق عملی شعار سال است.

باستین در تشریح جزییات تفاهم نامه ۵ جانبه تصریح کرد: در این تفاهم نامه، مقرر شده که نسبت به راه اندازی و استقرار مرکز طراحی و تامین قطعات و تجهیزات مورد نیاز این صنعت در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی اقدام کنیم.

وی اضافه کرد: راه اندازی مرکز مهندسی معکوس تامین قطعات و تجهیزات صنعت نفت و گاز و پتروشیمی از مفاد این تفاهم نامه است.

معاون امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: این مهم ضمن اینکه از خروج ارز جلوگیری می‌کند، پشتیبانی و خدمات پس از فروش نیز خواهد داشت.

باستین از مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خواست در کمترین زمان ممکن نسبت به اختصاص فضای فیزیکی مورد نیاز شرکت‌های دانش بنیان ۲ استان بوشهر و سمنان اهتمام ورزد.

وی با بیان اینکه هر وقت به جوانان اعتماد کرده‌ایم، نتایج خوبی گرفته‌ایم افزود: امیدوارم در سال جاری بتوانیم از ظرفیت جوانان ۲ استان در توسعه صنعت بهره ببریم.

باستین ابراز داشت: دکتر صادقی معاون اقتصادی استاندار سمنان، پای کار است و با همکاری دو استان، شاهد رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان خواهیم بود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • ظرفیت های فارس، چشم ۳۲ هیات تجاری خارجی را گرفت
  • حضور سرمایه‌گذاران در غرفه استان فارس قابل توجه بود
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • از رکوردها تا یک تفاهم‌نامه تئاتری و...
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • ۸ یادداشت تفاهم همکاری بین ایران و بورکینافاسو امضا شد
  • با سازوکارهای اقتصادی فعلی جامعه، کارگر غالباً با مشکل مواجه می‌شود
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال