Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-26@23:44:38 GMT

فواید بیمه عمر برای زنان خانه دار

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۵۲۰۹

فواید بیمه عمر برای زنان خانه دار

بیمه عمر یکی از بیمه های اشخاص است که بیمه گذار با خرید آن علاوه بر بیمه کردن خود امکان سرمایه گذاری را نیز دارد. در صورتی که شما خانم خانه دار هستید و به دنبال بیمه ای مناسب برای خود می گردید، قطعا بیمه عمر یکی از بهترین گزینه ها برای زنان خانه دار می باشد.  

بیمه زنان خانه دار چیست؟

بیمه زنان خانه دار در واقع همان بیمه عمر است که برای زنان خانه دار صادر می شود و مزایا زیادی برای زنان خانه دار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فواید بیمه عمر برای زنان خانه دار چیست؟  

همانطور که گفته شده بیمه زنان خانه دار همان بیمه عمر است، در این قسمت به بررسی فواید بیمه عمر برای زنان خانه دار خواهیم پرداخت:

1-  پوشش های بیمه ای

اصلی ترین ویژگی بیمه عمر برای زنان خانه دار، پوشش های بیمه ای می باشد که با استفاده از این پوشش ها بیمه گذار می تواند در مواقع مختلفی از شرکت بیمه گر خسارت دریافت نماید. پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری عبارت هستند از:

سرمایه فوت به هر علت سرمایه فوت ناشی از حادثه غرامت نقص عضو ناشی از حادثه معافیت از پرداخت حق بیمه به علت از کار افتادگی دریافت مستمری ناشی از از کارافتادگی امراض خاص هزینه ها پزشکی ناشی از حادثه 2-  سرمایه گذاری

شما با خرید بیمه عمر برای زنان خانه دار، امکان سرمایه گذاری در این بیمه نامه را دارید، به این معنی که شما در هر سالی از قرار داد می توانید، نسبت به فسخ بیمه نامه خود اقدام نمایید و تمامی حق بیمه های پرداختی خود به همراه سود آنرا از شرکت بیمه گر دریافت کنید.

البته سرمایه گذاری در بیمه زنان خانه دار مزیت های بسیاری نسبت به سرمایه گذاری در بانک و بورس دارد، یکی از مزیت های سرمایه گذاری در بیمه عمر نسبت به بورس بدون ریسک بودن این بیمه نامه می باشد.  

3-  هماهنگی با تورم

با سرمایه گذاری در بیمه زنان خانه دار به علت هماهنگی با تورم، ارزش سرمایه های شما از بین نمی رود در دراز مدت ارزش سرمایه شما به طور کامل حفظ خواهد شد. زیرا شما می توانید مبلغ حق بیمه پرداختی خود را هر ساله افزایش دهید، و اینگونه سرمایه گذاری موثری را تجربه خواهید کرد.

4-  امکان دریافت مستمری

شما با خرید بیمه زنان خانه دار این امکان را دارید که در انتها قرار داد، مستمری ماهیانه یا سالیانه دریافت کنید.

5-  دریافت سرمایه به صورت یکجا

علاوه بر دریافت مستمری شما می توانید تمامی سرمایه های خود را به صورت یکجا دریافت نمایید که این موضوع یکی از مزیت های بسیار مناسب بیمه زنان خانه دار می باشد.

6-   امکان فسخ زودتر از موعد

در بیمه زنان خانه دار یا همان بیمه عمر شما می توانید زودتر از موعد، نسبت به فسخ قرار داد خود اقدام نماید.

7-  دریافت وام

با خرید بیمه عمر و سرمایه گذاری شما این امکان را دارید که از سال دوم قرار داد به بعد، از سبد اندوخته خود وام دریافت کنید و این وام را به صورت دوساله به شرکت بیمه پرداخت نمایید. لازم به توضیح است برای دریافت این وام شما نیاز به هیچگونه ضامن و وثیقه ندارید.

8-  امکان تعیین ذی نفعان

پس از خرید بیمه عمر شما می توانید در زمان پُر کردن فرم پیشنهاد بیمه نامه، ذی نفعان را مشخص کنید. ذی نفعان به اشخاصی گفته می شود که بیمه نامه پس از فوت بیمه شده بین این اشخاص تقسیم خواهد شد.

9-  معافیت مالیاتی

جالب است بدانید با سرمایه گذاری در این بیمه نامه، به مبلغ موجود در سبد اندوخته شما هیچگونه مالیاتی تعلق نخواهد گرفت که این موضوع باعث می شود تا سرمایه گذاری شما سود بسیار بالایی داشته باشد.

10-   فسخ زود تر از موعد

شما با خرید بیمه زندگی می توانید زود تر از موعد نسبت به فسخ قرار داد و دریافت مبلغ خود اقدام نمایید. به طور مثال اگر شما بیمه عمر 30 ساله خریداری کرده باشید می توانید در سال 15 ام قرار داد، نسبت به فسخ آن اقدام کرده و سرمایه موجود در سبد اندوخته خود را به طور کامل دریافت نمایید. اما توجه داشته باشید از آنجایی که این بیمه نام یک بیمه دراز مدت است اگر زودتر از موعد نسبت به فسخ آن اقدام نمایید، سود دریافتی شما مبلغ قابل توجهی نخواهد بود.

راهنمای خرید بیمه عمر

قبل تر به طور کامل فواید بیمه عمر برای زنان خانه دار بیان شد، اما اگر شما قصد خرید بیمه عمر برای زنان خانه دار را داشته باشید باید به برخی از موارد دقت کنید تا بتوانید بهترین بیمه را تهیه نمایید.

توانگری مالی شرکت بیمه

یکی از مهمترین مواردی که برای خرید بیمه عمر باید به آن دقت داشته باشید، توانگری مالی شرکت های بیمه می باشد. باید بدانید توانگری مالی به توانایی شرکت های بیمه در پرداخت خسارت گرفته می شود و هر شرکتی که توانگری بالاتری داشته باشد، توانایی بیشتر در پرداخت خسارت به بیمه گذاران دارد.

در جدول پایین توانگری مالی شرکت های بیمه آورده شده است. با توجه به این جدول توصیه می شود تا بیمه عمر را از شرکت هایی مانند بیمه ما، بیمه سامان، بیمه دی، بیمه کارآفرین و ... تهیه کنید.

سود شرکت های بیمه

اگر قصد اصلی شما از خرید بیمه عمر، سرمایه گذاری می باشد، پس باید به سود شرکت ها بیمه دقت داشته باشید. بنابراین حتما قبل از خرید بیمه عمر میانگین سود سالیانه شرکت های بیمه را با هم مقایسه کنید و به سمت شرکت هایی بروید که سود بالاتری داشته باشند. در جدول پایین میانگین سود شرکت های بیمه گر مختلف در سال های گذشته را مشاهده می کنید.

پوشش های بیمه ای

مورد بعدی که در خرید بیمه عمر باید به آن دقت داشته باشید، پوشش های بیمه عمر و سرمایه گذاری است، به همین خاطر اگر می خواهید تا بیمه مفیدی خریداری کنید، به سمت شرکت هایی بروید که سقف پوشش های آنها بالاتر باشد.

بیمه عمر را از چه شرکتی تهیه کنیم؟

بنابر توضیحات گفته شده شما می توانید شرکت های مخلتفی را برای خرید بیمه عمر خود انتخاب کنید، اما پیشنهاد ما به شما، بیمه رسمی بانک ملت یا بیمه ما می باشد. خرید بیمه عمر از بیمه ما برتری های مختلفی نسبت به سایر شرکت ها دارد، به طور مثال سود این شرکت از سایر شرکت های بیمه گر بالاتر بوده و سرمایه گذاری شما در شرکت بیمه ما پر سود تر خواهد بود. از طرفی شرکت بیمه ما دارای توانگری بالایی بوده و با پشتوانه بانک ملت می توانید به خوبی تمامی خسارت های وارد شده به بیمه گذاران خود را پرداخت نماید.

کد خبر 1588295

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بیمه زنان خانه دار سرمایه گذاری شما سرمایه گذاری سرمایه گذاری خرید بیمه عمر شرکت های بیمه پوشش های بیمه شما می توانید توانگری مالی خرید بیمه داشته باشید نسبت به فسخ تر از موعد بیمه نامه شرکت بیمه بیمه ای پوشش ها بیمه گر شرکت ها بیمه ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها

باران ۴۸ ساعته هفته جاری مازندران اگرچه با افزایش ذخیره‌سازی سدها و سیراب شدن اراضی کشاورزی فوایدی برای مردم این استان به همراه داشت، اما با جاری شدن سیل در خساراتی نیز وارد کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، براساس اعلام سازمان هواشناسی استان مازندران ورود سامانه بارشی به همراه ورزش باد از عصر روز دوشنبه سوم اردیبهشت پیش‌بینی شده بود و این سامانه حتی هشدار نارنجی را برای این استان صادر کرد.

بارش‌های بهاری که مردم مازندران که تجربه آنها با توجه به موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی برای اولین بارشان نبود که تجربه می‌کردند اما با وجود این تجارب طی این ۴۸ ساعته ورود بارش به خطه سرسبز مازندران اتفاقاتی را برای استان رقم زد.

ابتدای ورود سامانه و شروع بارش‌ها در ارتفاعات ریزش سنگ‌های بزرگ را در محور هراز در پی داشت که مسدود شدن این محور از ساعت شش صبح روز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت سال‌جاری را به همراه داشت و گزارش اداره راهداری حمل‌ونقل جاده‌ای لاریجان نیز از خسارت به یک دستگاه خودروی سمند براثر ریزش این سنگ خبر داد.

باران رحمتی که با یکسره باریدنش خرسندی و خوشحالی بسیاری از کشاورزان استان مازندران را ایجاد کرد و آنها قوت قلبی گرفتند تا اراضی کشاورزی خودشان را برای کشت‌وزرع شخم و شیار راحت انجام دهند و حتی کشاورزان مناطق دشت عنوان کردند که این بارش باعث ذخیره چاه‌های زیر زمینی آنها شده است تا هنگام گرما از آن استفاده ببرند، اما در کنار این خرسندی کشاورزان دشت، باغداران کوه نگران از ایجاد سیلاب در مناطق کوهستانی و ییلاقی خود بودند که باغات و درختان سیاه ریشه آنها آسیب ببیند و از این نعمت خدادادی متضرر شوند.

مسدودیت ۷ راه روستایی مازندران

به گفته حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران مازندران بارش‌های ۴۸ ساعته بهاری باعث بسته شدن هفت محور روستایی این استان شد.

وی با بیان اینکه نیروهای راهداری بلافاصله برای بازگشایی راه‌ها به مناطق اعزام شدند، گفت: این روستاها باتوجه به شدت بارش‌های در بخش‌های بلده و آمل قرار دارند، اما در کنار این آسیب بارش روزهای دوشنبه و سه‌شنبه فوایدی هم داشت و آن افزایش ذخیره‌سازی سدهای مازندران بوده است.

ذخیره ۷ میلیون متر مکعبی آب در مخزن سدهای مازندران

سیدمحمد موسوی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران در گفت‌وگویی با بیان این‌که بارش مستمر و مناسب باران منجر به افزایش آورد رودخانه‌ها و ارتقای ذخیره آب در سدهای استان شد، اظهار کرد: میانگین بارندگی‌های سه روز اخیر در مازندران ۳۲.۷ میلیمتر بود.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای بارش‌ها تا صبح چهارشنبه نزدیک به هفت میلیون متر مکعب آب وارد مخزن سدهای استان شده است که با توجه به جاری شدن سیلاب در سرشاخه‌های سدها ذخیره‌سازی همچنان در حال انجام است و میزان ذخیره آب باز هم افزایش پیدا می‌کند، گفت: در سد شهید رجایی تا کنون حدود ۳.۵ میلیون متر مکعب ذخیره‌سازی صورت گرفته و مجموع حجم آب ذخیره شده در این سد از ۷۵.۵ میلیون متر مکعب فراتر رفته است.

موسوی درباره ذخیره سد آیت‌الله صالحی مازندرانی عنوان کرد: در این سد نیز از بارش‌های اخیر تاکنون سه میلیون متر مکعب به ذخیره آب اضافه شده و حجم فعلی آب موجود در مخزن به ۱۳۸ میلیون متر مکعب رسید.

معاونت حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای مازندران با بیان اینکه در سایر سدهای کوچک استان نیز با وجود تخلیه سد برای مصرف کشاورزی ذخیره‌سازی مجدد صورت گرفته است و برخی از این سدها نیز سرریز داشتند، ادامه داد: با توجه به نقش بارندگی‌های به‌هنگام در مدیریت مصرف آب و تأمین آب مورد نیاز کشتزارهای استان، خوشبختانه این بارندگی‌ها در دشت هراز اثرگذاری مطلوبی داشت، دبی رودخانه هراز در پی این بارندگی‌ها به بیش از ۳۰ متر مکعب رسید که با مدیریت صورت گرفته برای مصارف کشتزارها تقسیم و توزیع شد.

موسوی با بیان این‌که دبی فعلی رودخانه هراز ۲۴ متر مکعب بر ثانیه است، اظهار کرد: کل حجم آورد هفت رودخانه مهم استان شامل تالار، هراز، چالوس، بابلرود، چشمه‌کیله، تجن و نکارود طی سال آبی جاری -از یکم مهر ۱۴۰۲ تا پنجم اردیبهشت- یک میلیارد و ۲۶۰ میلیون متر مکعب بود که ۲۷ درصد نسبت به درازمدت کمتر است.

وی مجموع بارندگی ثبت شده در مازندران از ابتدای سال آبی جاری تاکنون ۴۶۶ میلیمتر بود که نسبت به درازمدت سه درصد و نسبت به پارسال که ۳۱۵ میلیمتر بود ۴۸ درصد افزایش دارد.

این مسئول با اشاره به پیش‌بینی بروز تنش آبی در نزدیک به ۳۲ کرد: هرچند که در بارش‌ها در سال‌جاری شرایط بهتری نسبت به سال گذشته داریم، اما با توجه به افزایش میانگین دمای هوا و افت برخی شاخص‌های منابع آبی نسبت به درازمدت، همراهی مردم و به ویژه کشاورزان برای جلوگیری از بروز خسارات ناشی از کم‌آبی ضروری است.

کد خبر 747728

دیگر خبرها

  • ببینید | آشنایی با فواید خرما
  • نتایج جالب از پژوهشی درباره حس پیری/ زنان درباره سن پیری مردان چطور فکر می‌کنند؟
  • مروری بر بودجه در سال ۱۴۰۳؛ دست دولت در جیب مردم برای جبران کسری!
  • خواص و فواید خرما + فیلم
  • خانه‌های روستایی باید به کارگاه تولیدی تبدیل شود
  • فواید و مضرات باران ۴۸ ساعته مازندرانی‌ها
  • ضرورت تبدیل هر خانه روستایی به یک کارگاه تولیدی
  • جزئیات تکان‌دهنده از عملیات پلیس در زیرپوست شهر؛ از انهدام خانه‌های فساد تا مقابله باقاچاق زنان
  • فواید و مضرات سشوار برای مو
  • تکرار قصه ناتمام زن‌کشی/ زیبا؛ زن ارومیه‌ای که تاوان طلاقش را با مرگ داد