Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@03:21:49 GMT

امثال شهید سلیمانی پایه‌های نظام را تحکیم کردند

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۵۴۰۶

امثال شهید سلیمانی پایه‌های نظام را تحکیم کردند

به گزارش روز شنبه گروه علم و آموزش ایرنا از وزارت آموزش و پرورش، غلامحسین رضوانی در آیین پاسداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و سردار حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: جنس شهید از جنس ولی خدا و از جنس بزرگان دین است؛ بنابراین اگر بگوییم شهید از جنس‌ ائمه  است، اغراق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 شهید بعد از شهادتش چراغ راه جامعه است و روشنگری می‌کند. در مسیر شهادت، سید و سالار شهیدان امام حسین علیه السلام، الگویی نمونه برای تمام شهدایی است که راه ایشان را ادامه دادند.

رضوانی گفت: در حوزه شهادت و ایثارگری، با کسانی مواجه هستیم که در اطاعت از ولی فقیه این گونه سنگ تمام می گذارند و از جنس مالک اشتر و حضرت علی (ع) هستند؛ اینها هستند که پایه‌های نظام را تحکیم کرده‌اند و هر زمان که لازم باشد جانفشانی می‌کنند.

آیین پاسداشت دومین سالروز شهادت سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی»، از سوی پایگاه بسیج شهیدرجایی با همکاری معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش در محل سالن اجتماعات ساختمان شهید رجایی و با حضور مشاوران و معاونان وزیر، نماینده مجلس شورای اسلامی و جمعی از بسیجیان فرهنگی برگزار شد. در پایان این مراسم از خانواده فرهنگی شهید مدافع حرم «شهید انصاری» تجلیل به عمل آمد.

به گزارش ایرنا، سرباز ولایت و امت اسلامی سردار سرتیپ پاسدار حاج «قاسم سلیمانی» فرمانده فداکار، شجاع و بی‌نظیر نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بامداد (جمعه ۱۳ دی ۹۸) در پی حمله هوایی نیروهای متجاوز و تروریست آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد پس از عمری مجاهدت، فداکاری و نقش‌آفرینی‌های ماندگار و پرافتخار در راه اعتلای اسلام و دفاع از قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و سرافرازی ایران عزیز به شهادت رسید.

در این حمله تروریستی در مجموع ۱۰ نفر شهید شدند. سردار سرتیپ پاسدار حسین جعفری نیا، سرهنگ پاسدار شهرود مظفری نیا، سرگرد پاسدار هادی طارمی و سروان پاسدار وحید زمانیان از شهدای پاسدار همراه سردار سلیمانی بودند.  

همچنین در این حمله تروریستی ابومهدی مهندس معاون نیروهای حشدالشعبی عراق و چهار عراقی دیگر شهید شدند.  

بر اساس اعلام پنتاگون، وزارت دفاع آمریکا، دستور این حمله هوایی را دونالد ترامپ رییس جمهوری وقت این کشور صادر کرده بود.

برچسب‌ها دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی وزارت آموزش و پرورش قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛ مرد میدان مقاومت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی وزارت آموزش و پرورش قاسم سلیمانی دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی وزارت آموزش و پرورش قاسم سلیمانی قاسم سلیمانی شهادت سردار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۴۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد

به گزارش همشهری‌آنلاین، روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه‌ای از برگزاری مراسم گرامی‌داشت چهلمین روز شهادت شهدای راه قدس سرلشکر محمدرضا زاهدی و همراهان در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق خبر داد.

بنابر اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه این مراسم با سخنرانی سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و حضور خانواده معظم شهدا، مقامات کشوری و لشکری و آحاد مردم شریف تهران فردا سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۹:۳۰ صبح در حسینیه شهدای بسیج، واقع در بزرگراه بسیج مستضعفین خیابان شهید رحیمی برگزار می‌شود.

در جنایت حمله موشکی هواپیماهای رژیم صهیونیستی در ۱۳ فروردین ماه ۱۴۰۳ به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق، سرداران رشید مدافع حرم سرتیپ پاسدار محمدرضا زاهدی و سرتیپ پاسدار محمدهادی حاجی‌رحیمی از فرماندهان، پیشکسوتان و جانبازان سرافراز دفاع مقدس و مستشاران نظامی ارشد ایران در سوریه و ۵ تن از مستشاران و افسران همراه آنان به نام های حسین امان‌اللهی، سیدمهدی جلالتی، محسن صداقت، علی آقابابایی و سیدعباس صالحی روزبهانی به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

کد خبر 849622 منبع: تسنیم برچسب‌ها دفاع - سپاه پاسداران تروریسم در جهان خبر ویژه سپاه قدس

دیگر خبرها

  • عرضه ۶ عنوان کتاب جدید درباره حاج قاسم سلیمانی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران
  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • جزئیات مراسم چهلم شهید زاهدی و یارانش | سپاه اطلاعیه داد
  • دست پر «مکتب حاج قاسم» در نمایشگاه کتاب تهران
  • روایت دختران حاج قاسم از اصفهان تا خانه پدری
  • پیام رهبری به خانواده سردار ترور شده در سوریه
  • اعزام کاروان دختران حاج قاسم از اصفهان به کرمان
  • شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی است
  • شهدا برکت مجموعه انتظامی هستند