Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از خرم آباد،کرم گودرزی،مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در حال حاضر مصرف روزانه گاز در بخش خانگی پنج میلیون و ۶۲۹ هزار و ۱۱۹ مترمکعب و در بخش صنعتی سه میلیون و ۵۲۵ هزار و ۹۴۷ متر مکعب است.

وی با بیان اینکه فصل سرما ۷۰ درصد گاز استان در بخش خانگی مصرف می‌شود گفت: رعایت استاندارد‌های ساخت مسکن برای مصرف انرژی بخصوص گاز یک الزام ملی است که همه افراد جامعه باید به این مهم توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: مشترکان گاز طبیعی با اجتناب از مصارف غیرضروری و رعایت الگوی مصرف بهینه در فصول سرد سال مشمول پرداخت پلکانی مبلغ گازب‌ها نمی‌شوند.

گودرزی گفت: ۸۰ میلیارد تومان طی نیمه نخست امسال برای اجرای طرح‌های گازرسانی به ۱۰۲ واحد تولیدی صنعتی و ۶۸ روستا در این استان هزینه شده است.

وی افزود: گازرسانی به ۱۷۰ روستای استان تا پایان سالجاری برنامه ریزی شده بود که ۶ ماه گذشته ۶۸ روستا با جمعیت سه هزار خانوار از نعمت گاز برخوردار شدند و اکنون طرح گازرسانی ۱۰۲ روستای دیگر نیز در دست اقدام است.

گودرزی اظهار داشت: هم اکنون از مجموع ۲۵ شهر استان ۲۴ شهر از امکان گاز بهره‌مند هستند و ضریب نفوذ گازرسانی شهری در این استان ۹۹.۹ درصد است.

وی عنوان کرد: هم اکنون ۵۷۷ هزار و ۲۲۷ مشترک گاز در لرستان وجود دارد که از این مجموع ۵۴۵ هزار و ۷۶۴ مشترک خانگی، یک هزار و ۹۸۵ مشترک صنعتی و ۲۹ هزار و ۴۷۸ مشترک عمومی از نعمت گاز در این استان برخوردار هستند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت گاز لرستان مصرف روزانه گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان گودرزی گفت: در پی اقدامات اطلاعاتی مأموران کلانتری ۲۶ ماهدشت پنج سارق سابقه دار و حرفه‌ای که در زمینه سرقت در این منطقه فعالیت داشتند، شناسایی شدند.

وی مطرح کرد: در ادامه مأموران با ایجاد گشت‌های محسوس و نامحسوس در مناطق فعالیت این سارقان، هر پنج متهم را در حین سرقت دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ گودرزی بیان کرد: متهمان در بازجویی‌های اولیه پلیس به ۲۵ فقره سرقت اماکن خصوصی، داخل خودرو و احشام اعتراف کردند و دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه سارقان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان کرد: تمام مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند.

وی در پایان از شهروندان خواست هشدارهای انتظامی در خصوص پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند و هرگونه مورد مشکوک را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6092141

دیگر خبرها

  • اثرگذاری رسانه ملی در مصرف بهینه انرژی/ ثبت دستاورد‌های وزارت نیرو در قالب تولیدات نمایشی ضرورت دارد
  • تهران ۱۰ هزار سگ بدون صاحب دارد | زنده گیری روزانه ۵۰ سگ از سطح شهر
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • ۲۵۷ حلقه چاه غیرمجاز در لرستان پُر شد
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • سارقان سابقه دار ماهدشت با ۲۵ فقره سرقت دستگیر شدند
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • «نمک دریا» ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی دارد/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند
  • «نمک دریا» حاوی ناخالصی‌های فلزی و غیرفلزی است/ نمک‌های صنعتی و سنگ نمک فاقد ید هستند