Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوزه سلامت باید با رویکرد و نگاه تیمی فعالیت کند و به دنبال هم‌افزایی باشد
خبرگزاری آریا-معاون پرستاری وزارت بهداشت با بیان اینکه حوزه سلامت باید با رویکرد و نگاه تیمی فعالیت کند و به دنبال هم‌افزایی باشد، گفت: وظیفه معاونت پرستاری در وزارت بهداشت برقراری عدالت و رفع موانع خدمتی، ارتقای سلامت جامعه و توسعه پرستاری جامعه نگر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از وبدا، دکتر جعفر میعادفر رییس سازمان اورژانس کشور با حضور در دفتر معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با دکتر عباس عبادی دیدار و گفتگو کرد.
در این دیدار دکتر عبادی اظهار کرد: در دوره جدید، توسعه نقش پرستاری در جامعه از برنامه‌های اصلی ما خواهد بود تا به این وسیله به اقتصاد سلامت و بهبود شاخص‌های سلامت و نقش آفرینی پرستاران در عرصه‌های اجتماعی کمک کنیم.
وی با بیان اینکه حوزه سلامت باید با رویکرد و نگاه تیمی فعالیت کند و به دنبال هم‌افزایی باشد، گفت: وظیفه معاونت پرستاری در وزارت بهداشت برقراری عدالت و رفع موانع خدمتی، ارتقای سلامت جامعه و توسعه پرستاری جامعه نگر همراه با ارائه خدمات با کیفیت تر، ارزانتر و در دسترس‌تر برای مردم است.
دکتر عبادی با تاکید بر اینکه نفع مردم در تدوین برنامه‌های نظام سلامت است، افزود: حرکت پرستاری و حضور آن در عرصه‌های مختلف اجتماعی جزو اهدافی است که با جدیت دنبال می‌شود.
در ادامه دکتر میعاد فر نیز با بیان اینکه تقریبا نیمی از کادر اورژانس را پرستاران تشکیل می‌دهند، گفت: ما خودمان را جزئی از پرستاری می‌دانیم و آماده در اختیار گذاشتن ظرفیت‌های این سازمان برای تعامل بیشتر با معاونت پرستاری هستیم.
رییس سازمان اورژانس کشور با اشاره به اجرای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، گفت: با توجه به اینکه نیمی از جمعیت اورژانس را پرستاران تشکیل می‌دهند، انتظار داریم این قانون شامل حال نیرو‌های اورژانس هم شود و از معاونت پرستاری در این خصوص انتظار مساعدت داریم.
دکتر عبادی درخصوص قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری، گفت: این موضوع نیازمند بررسی است و با راهکار‌های قانونی موجود آن را دنبال خواهیم کرد.
گفتنی است، در این جلسه مقرر شد در خصوص تعرفه خدمات پرستاری، آموزش، عملیات و اعزام نیروی داوطلب تفاهم‌نامه‌ای بین معاونت پرستاری و سازمان اورژانس کشور تدوین و امضا شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اجتماعی دنبال هم معاونت پرستاری وزارت بهداشت حوزه سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدعلی آل‌هاشم ظهر یکشنبه در مراسم گرامیداشت روز جهانی کار و کارگر و تجلیل از منتخبان اظهار کرد: نگاه اسلام به کارگر، نگاه قدرشناسانه است ولی نگاه نظام‌های سرمایه‌داری به کارگران نگاه بهره‌گیرانه و استثمارگرانه می‌باشد.

وی با تاکید بر اینکه جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد، افزود: این احترام باید تنها مختص یک روز در سال نباشد بلکه در طول سال این تکریم باید صورت پذیرد. کار و کارگر باید به یک ارزش جاری تبدیل شود و همه خود را به معنای واقعی مدیون کارگر بدانند.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ارزشمندی کارگر در مرحله اول ناشی از کار است، خاطرنشان کرد: جهش تولید با مشارکت مردم که توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان شعار سال جدید نامگذاری شده است بدون تلاش کارگران امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: دولت و مجلس برای بهبود کسب و کار توان مضاعف را به‌کار گیرند و برای تحقق این امر شعار کافی نیست و کارگران انتظار دارند اقدام عملی رخ دهد. تأمین امنیت شغلی جز مسائل مهم جامعه کارگری است و حقوق و مزایای کارگر متناسب با شرایط اقتصادی باید در نظر گرفته شود.

آیت‌الله آل‌هاشم با بیان اینکه معیشت یکی از دغدغه‌های جامعه کارگری است، تصریح کرد: باید به تأمین مسکن کارگران و ساماندهی قراردادهای کار توجهی بیشتری کرد. کارگر و کارفرما ۲ بال پرواز هستند که دولت و مجلس باید با سیاست‌گذاری درست رابطه منصفانه بین این ۲ بال را ایجاد کند.

کد خبر 6097648

دیگر خبرها

  • صدور ۱۰ مجوز جدید فعالیت در حوزه گردشگری سلامت در خراسان رضوی
  • میدان را برای حضور گروه‌های مردمی در فعالیت پرورشی باز می کنیم
  • خانواده بافضیلت موجب تعالی جامعه می شود
  • جامعه کارگری باید مورد تکریم و احترام قرار گیرد
  • حاکمیت نگاه ویژه‌ای در تأمین نیاز‌های حرفه‌ای ماماها داشته باشد
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند
  • رئیس شورای عالی نظام پزشکی: مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • مراقب باشیم دوران طلایی پزشکی ایران افول نکند
  • جان باختن پدر و فرزند در ویلای شخصی
  • جان باختن نخبه کنکور در ویلای شخصی/ جزئیات