Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، "دستورالعمل اجرایی نهضت جهت یابی و حرکت" را جهت اجرا به ادارات آموزش و پرورش استثنایی استان ها، ابلاغ کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، جهت یابی و حرکت در مسیر آموزش افراد با آسیب بینایی و والدین ایشان، فرایندی رشد محور و سوق به سوی استقلال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بدین منظور مربیان این سرفصل مهم آموزشی، همچون معمارانی هستند که باید نیاز دانش آموزان خود را تحلیل و برنامه مناسبی برای حرکت مستقل ایشان طرح ریزی کنند.
همچنین توجه به ارائه آموزش در بهترین زمان و اولین فرصت ممکن و مداخله به هنگام از اولویت‌هایی است که توجه به آن از اهمیت بسزایی برخوردار است.
سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سال 1400 به منظور همسان سازی روش‌های تدریس محتوا و به روزرسانی اطلاعات معلمان با برگزاری کلاس‌های بازآموزی و اجرای طرح " نهضت آموزش جهت یابی و حرکت" بر آن شده است تا طی این طرح هزار نفر از معلمان و والدین را با چگونگی آموزش مهارت جهت یابی و حرکت آشنا سازد.
در این طرح فراگیران آموزش‌هایی را درخصوص راهنمایی و همراهی با افراد نابینا و نحوه صحیح مواجه با ایشان فراخواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: آموزش و پرورش آموزش و پرورش استثنایی جهت یابی و حرکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، افتتاح این مجموعه آموزشی در خدمت‌رسانی به شهر جدید سهند، شهرستان اسکو، آذرشهر و سایر شهرهای اطراف مؤثر خواهد بود.

این مدرسه هوشمند با مساحت بیش از یکهزار و ۸۰۰ متر مربع و محوطه یکهزار و ۱۰۰ متر مربع، دارای آسانسور ۲۰ نفره و برانکاردبر بوده و امکانات ویژه‌ای چون آزمایشگاه، سالن چندمنظوره، چهار کارگاه و ۲۰ فضای آموزشی و سالن ورزشی داراست که با هزینه کرد ۳۵۰ میلیارد ریال توسط شرکت عمران شهر جدید سهند احداث و هوشمندسازی شده است.

با افتتاح و بهره‌برداری از این مدرسه سرانه آموزشی کودکان استثنایی در سطح شهرستان افزایش بیش از ۲ برابری خواهد یافت.

کنترل هوشمند سیستم سرمایشی و گرمایشی تمامی فضاها با قابلیت تعریف زمان بندی در راستای مدیریت مصرف انرژی، کنترل و مونیتورینگ از راه دور و اجرای سناریوهای متفاوت برای فصل مختلف سال از ویژگی‌های این مدرسه هوشمند است.

امروز همچنین با حضور مهرداد بذرپاش عملیات ساخت چهار باب مدرسه ۱۲ کلاسه به مساحت ۱۵ هزار و ۶۰۰ متر مربع و مسجد علامه محمد تقی جعفری به مساحت ۲ هزار و ۵۲۴ متر مربع و براورد اعتبار ۴۰۰ میلیارد ریال در شهر سهند آغاز شد.

امروز با حضور وزیر ره و شهرسازی ۸۳۱ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند به عنوان اولین واحدهای نهضت ملی مسکن در سطح استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.

همچنین عملیات اجرایی ۵ پنج هزار و ۱۴۷ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند با برآورد اعتبار اولیه ۵۰ هزار میلیارد ریال آغاز شد.

کد خبر 6089308

دیگر خبرها

  • نخستین مدرسه هوشمند کودکان استثنایی در شهر جدید سهند افتتاح شد
  • واکنش شورای‌رقابت به افزایش ۱۵۰میلیونی قیمت پرشیا
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پرشیا
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • اُفت ۴۰ سانتی متری آب از سفره‌های زیرزمینی خراسان شمالی/ ابلاغ دستورالعمل مهار اضافه برداشت آب از چاه‌های کشاورزی
  • نرخ حق‌التدریس معلمان ۲برابر می‌شود
  • واکنش شورای رقابت به افزایش ۱۵۰ میلیونی قیمت پژو پارس