Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان شمالی تیم فوتبال اترک خراسان شمالی توانست با میزبانی خود در مقابل دومین تیم جدول مسابقات فوتبال دسته دو کشور به پیروزی برسد.

دبیر هیئت فوتبال خراسان شمالی در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: تیم فوتبال اترک خراسان شمالی توانست در رقابت‌های هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دو کشور، تیم نود ارومیه را شکست دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شاهدی گفت: تیم اترک خراسان شمالی با گل دقیقه نود فرشید عبدل زاده توانست تیم نود ارومیه را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

وی با بیان اینکه تیم نود ارومیه در رده دوم جدول گروه دو قرار دارد، ادامه داد: تیم فوتبال اترک در هفته هشتم مسابقات لیگ دسته دو کشور، علی رغم اینکه دقیقه هشت بازی پنالتی کاپیتان تیم امیرمحمد نوروزپور را از دست داد، اما توانست با نتیجه یک بر صفر حریف بالای جدول نشین خود را شکست دهد.

شاهدی با بیان اینکه این پیروزی در ورزشگاه تختی بجنورد برای تیم اترک برد روحیه بخشی بود گفت: تیم اترک خراسان شمالی هم اکنون در انتهای جدول مسابقات قرار دارد و امیدواریم با تلاش‌های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم شاهد بهبود این جایگاه باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خراسان شمالی استانی ورزشی تیم اترک خراسان شمالی اترک خراسان شمالی تیم فوتبال نود ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۸۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود

ایسنا/خراسان شمالی معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی خراسان‌ شمالی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت مذهبی استان به‌مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۱۶ شهر استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام ناصر هدایتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: هیأت‌های مذهبی، علما، روحانیون و مردم ولایتمدار استان در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به‌صورت متمرکز به دسته‌روی و سپس عزاداری و سوگواری خواهند پرداخت.

وی با تاکید بر لزوم برگزاری باشکوه‌ این مراسم، ادامه داد: در تمام نقاط شهری استان از جمله مراکز ۱۰ شهرستان و به‌طور کلی ۱۶ شهر خراسان شمالی شاهد برگزاری این دسته‌روی‌ها و عزاداری‌ها خواهیم بود. همچنین در روستاهای بزرگ استان، مراسم عزاداری و دسته‌روی به‌صورت همزمان برگزار می شود.

وی گفت: آیین دسته‌روی و عزاداری متمرکز هیأت‌های مذهبی شهرستان بجنورد ساعت ۹:۳۰ صبح شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه از محل میدان شهید به سمت آستان امامزاده سید عباس (ع) انجام می‌شود.

هدایتی با بیان اینکه این دسته‌روی در همه نقاط شهری استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: این آیین در شیروان ساعت ۹ صبح از مساجد به سمت مصلای نماز جمعه، در اسفراین ساعت ۱۰ صبح از مساجد شهر به سمت حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) و در آشخانه نیز ساعت ۹ صبح از ابتدای بلوار شهید بهشتی تا میدان امام خمینی (ره) مقابل مسجدجامع است.

وی با تاکید بر لزوم الگو گرفتن از سبک زندگی امام صادق (ع) افزود: نگاه خاص امام صادق (ع) به موضوع تعلیم و تربیت و پرورش شاگردانی ممتاز برای ترویج فرهنگ ناب قرآنی و اسلامی می‌تواند بهترین الگو برای فعالان فرهنگی، قرآنی و مجموعه‌های حوزه تعلیم و تربیت باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • بانوان در حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • مشاهده یک قلاده پلنگ در پارک ملی گلستان
  • همه ۲۵ شهر خراسان شمالی به طرح ملی جی نف متصل می‌شود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • مسی دبل کرد، میامی صدرنشین شد