Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای نخستین‌بار در تاریخ بیش از ۱۷ سال بهره‌برداری از پتروشیمی شهید تندگویان به‌عنوان تنها زنجیره تولید محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی، این شرکت پتروشیمی موفق به دریافت هفت گواهینامه سیستم‌های مدیریتی شده که امسال این گواهینامه‌ها ارزیابی و تائید شدند.

به گزارش شانا به نقل از شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، امین ملک‌زاده، رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان با بیان اینکه برای دومین سال متوالی، این شرکت پتروشیمی موفق به دریافت مجدد گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی شد، گفت: پس از انجام ممیزی شخص ثالث که از سوی تیم ممیزی شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر و یکم دی‌ماه امسال، پتروشیمی شهید تندگویان موفق به دریافت دوباره گواهینامه‌های سیستم‌های مدیریتی یکپارچه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته نماینده مدیریت در امور سیستم‌ها و استانداردهای شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، این پتروشیمی مورد ممیزی بر مبنای استانداردهای ISO۱۴۰۰۱:۲۰۱۵, ISO۹۰۰۱:۲۰۱۵, ISO۵۰۰۰۱:۲۰۱۸, HACCP, ISO۲۲۰۰۰:۲۰۱۸, ISO۲۹۰۰۱:۲۰۲۰, ISO۱۰۰۰۲:۲۰۱۸, ISO۴۵۰۰۱:۲۰۱۸ قرار گرفت و سرانجام انطباق فرآیندها و عملکرد سازمان با استانداردهای مدیریتی مورد تایید شرکت گواهی‌دهنده قرار گرفت.

وی، تصریح کرد: با سرلوحه قرار دادن اصول و الزام‌های سیستم‌های مدیریتی گام‌های موثری برای رشد و تعالی این زنجیره ارزش محصولات پلی‌اتیلن ترفتالات صنعت پتروشیمی برداشته می‌شود.

رئیس مجتمع پتروشیمی شهید تندگویان، یادآور شد: گواهینامه‌های ارزیابی و تائید شده پتروشیمی شهید تندگویان از سوی شرکت ممیزی ارزیابان کیفیت خاورمیانه صادر شده است.

پتروشیمی شهید تندگویان بزرگ‌ترین تولیدکننده محصولات مهم و راهبردی پلی‌اتیلن ترفتالات (PET) و اسید ترفتالیک خالص (PTA) درکشور است.

منبع: شانا

کلیدواژه: پتروشیمی تندگویان گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت گواهینامه ایزو پتروشیمی شهید تندگویان سیستم های مدیریتی شرکت پتروشیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.shana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان

یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با ساخت و توسعه دوربین‌های ضد انفجار، پایه‌های پایدارساز و شبیه‌ساز نوسانات دریایی، اقدام به بومی‌سازی تجهیزات صنعت دریایی کرد.   فرهاد فتوره‌چی، مدیر عامل این شرکت‌ دانش‌بنیان در گفت‌وگو با ایسنا، شبیه‌ساز نوسانات دریا، دوربین‌های ضد انفجار، مونیتورهای ویژه شناورهای دید در روز و ضد آب را از محصولات تولیدی این شرکت ذکر کرد و گفت: آخرین دستاورد ما پایه‌های پایدارساز است. این محصول بر روی شناورها قرار می‌گیرد و جریان‌هایی را که موجب نوساناتی بر روی شناور می‌شود، کنترل می‌کند.   وی اضافه کرد: از طریق این محصول می‌توان کلیه تجهیزات بر روی شناورها را به صورت افقی نگهداری کرد؛ علی‌رغم نوساناتی که شناور بر روی این تجهیزات اعمال می‌کند.   فتوره‌چی با اشاره به کاربردهای این پایدارسازها، توضیح داد: آنتن‌های شناور برای ارتباط با ماهواره‌ها باید در وضعیت ثابت باشند، در غیر این صورت با نوسانات کشتی، امکان یافتن ماهواره برای آنتن از بین می‌رود و این پایدارسازها می‌توانند عملکرد این ماهواره‌ها را تضمین کنند.   وی با اشاره به ساخت شبیه‌ساز نوسانات دریایی، گفت: شبیه‌سازی نوسانات حرکتی مانند خودرو و شناور و هواپیما با تاکید بر نوسانات دریایی از اهداف ساخت این محصول است. راستی‌آزمایی سنسورهای دینامیکی و استاتیکی و ادوات بازی‌های رایانه‌ای از دیگر موارد استفاده این شبیه‌سازها به شمار می‌رود.   مدیرعامل این شرکت دانش‌بنیان، پیاده‌سازی نرم‌افزارهای شبیه‌سازها را از دیگر دستاوردهای این شرکت ذکر کرد و ادامه داد: این سیستم به منظور آموزش و تمرین در هدایت شناورها طراحی و ساخته شده است. از آنجا که آموزش هدایت این شناورها در محیط واقعی بسیار پرهزینه است، این سیستم به کاربران کمک می‌کند تا در محیط شبیه‌سازی شده بسیار واقعی شناور را هدایت کنند.   فتوره‌چی با بیان اینکه از آنجا که در این نرم‌افزار پارامترهای فیزیکی مؤثر تا حد بالایی مد نظر بوده است، کاربران به حس درستی از آنچه در عمل با آن مواجه هستند، دست می‌یابند، گفت: این موضوع توسط چندین قایقران حرفه‌ای تایید شده است. این سیستم طراحی همچنین دارای سه مود دید از ساحل، دید از روی شناور و دید از بالاست که هر سه همزمان قابل نمایش است. تدوین نرم‌افزار این سیستم از روی معادلات حرکت شناور که قبلاً در این شرکت طی سال‌ها مطالعه و آزمون به دست آمده، انجام شده است.   مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان با اشاره به کاربردهای دوربین‌های ضدانفجار این شرکت، اظهار کرد: این شرکت دوربین‌های ضدانفجاری متنوعی برای موارد صنعتی و دفاعی ساخته است که مشخصات فنی محصولات مطابق با نیاز مشتری طراحی و یا تغییر پیدا کرده است.   وی بدنه این دوربین را از جنس استیل و آلومینیوم و کاملا ضدآب دانست که این امر موجب افزایش مقاومت این دوربین‌ها در برابر ضربه و شکستگی شده است. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ربات صنعتی ایرانی با هفت درجه آزادی تولید شد دومين پل هوایی (ايربريج) در فرودگاه کرمان راه اندازی می شود متانول به جای صادرات تبدیل به بنزین می شود

دیگر خبرها

  • بازگشت بنزین مرگبار به چرخه سوخت
  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • گزیده‌های نفتی هفته
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • آینده سرخابی‌ها با تعیین نحوه مدیریت ترسیم می‌شود
  • چالش‌های زیست‌محیطی در توسعه هوش مصنوعی
  • بدهی ۶۰ همتی به شرکت گاز مربوط به صنایع عمده کشور است، نه فقط پتروشیمی ها
  • بومی‌سازی دوربین های ضد انفجار برای صنعت دریایی در شرکت دانش‌ بنیان
  • انقلاب تولیدات دانش بنیانی صنعت پتروشیمی در راه است
  • افزایش ۱۸ درصدی تولید پتروشیمی ارومیه در ۱۴۰۲