Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته خبرهای انتظامی امروز شنبه ۱۱ دی ماه ۱۴۰۰ سایت استانی باشگاه خبرنگاران جوان کرمان می خوانیم:

توقیف نیسان حامل ۷۵۰ کیلو تریاک

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۷۵۰ کیلو تریاک از یک دستگاه وانت نیسان در محور "دلگان- زهکلوت" و دستگیری یک متهم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار "عبدالرضا ناظری" در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران یگان تکاوری ۱۱۵ زهکلوت با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل مقادیر زیادی مواد مخدر از حاشیه "شوره جازموریان" و انتقال آن به مرکز کشور مطلع شدند و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: تکاوران جان برکف پلیس با کسب مجوز قضائی به محور‌های تردد قاچاقچیان اعزام شدند و پس از ساعت‌ها کار اطلاعاتی و رد زنی در محور "دلگان- زهکلوت" به یک دستگاه وانت نیسان مشکوک و به او دستور ایست دادند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه راننده خودرو به محض دیدن پلیس اقدام به فرار کرد بیان داشت: با هوشیاری ماموران و رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت لاستیک خودرو شلیک که پس از طی مسافتی متوقف شد و راننده آن با به جا گذاشتن خودرو قصد فرار داشت که با سرعت العمل سریع پلیس دستگیر شد.

سردار ناظری با تاکید بر اینکه پلیس کرمان تمام تلاش خود را برای تامین امنیت و آسایش مردم عزیز به کار می‌بندد، گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۷۵۰ کیلو تریاک کشف کردند.

دستگیری باند سارقان آهن آلات در ارزوئیه

فرمانده انتظامی ارزوئیه از دستگیری باند سارقان آهن آلات ساختمانی در عملیات ماموران کلانتری ۱۱ این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"علی اسفندیاری"گفت: ماموران کلانتری ۱۱ هنگام گشت زنی در سطح شهر، یک دستگاه کامیون حامل انواع ضایعات و آهن آلات ساختمانی را متوقف و آن را پس از بررسی‌های اولیه جهت مشخص شدن مبداء بارگیری آهن آلات به کلانتری منتقل کردند.

سرهنگ اسفندیاری بیان داشت: پس از بررسی‌های بعدی مشخص شد اشیاء ضایعاتی و آهن آلات بارگیری شده در این کامیون سرقتی هستند که در این رابطه با پی جوئی‌های بعدی ماموران، ۵ سارق به همراه یک مالخر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ارزوئیه تصریح کرد: این افراد که در قالب یک باند اقدام به سرقت آهن آلات خرد از نقاط مختلف شهر، مناطق روستائی، مزارع و باغات کشاورزی، معابر و ساختمان‌های در حال ساخت می‌کردند به ۶ فقره سرقت در ارتباط با مجموع این محموله اعتراف کردند که برخی از آهن آلات تحویل مالباختگان شد و شناسایی صاحب دیگر اموال سرقتی ادامه دارد.

دستگیری سارق خانه باغ‌های سیرجان با کشف ۱۱ فقره سرقت

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری سارق خانه باغ‌های بخش بلورد این شهرستان با کشف ۱۱ فقره سرقت خبر داد.

 سرهنگ"منصور رمضان نژاد"در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چندین مورد سرقت از خانه باغ‌های بخش"بلورد"، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه این بخش قرار گرفت.

 او  ادامه داد: ماموارن پاسگاه انتظامی بلورد پس از تلاش‌های شبانه روزی و انجام اقدامات اطلاعاتی یک متهم را شناسایی و وی را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: این سارق در مواجهه با اسناد و مدارک موجود به ۱۱ فقره سرقت اقلام و وسایل خانه باغ و مزارع اعتراف و برخی اقلام مسروقه شامل درب و پنجره، موتور آب، بیل، سم پاش، آهن آلات، سیم کابل، وسایل آشپزخانه و برخی وسایل کشاورزی کشف و پس از شناسایی مال باختگان به صاحبانشان بازگردانده شد.

سرهنگ"رمضان نژاد"با بیان اینکه این متهم فردی سابقه دار بود و اعتیاد شدیدی به مواد مخدر نیز دارد از شهروندان خواست: برای پیشگیری از سرقت به طور مستمر از خانه باغ‌ها سرکشی کنند و ضمن گماردن نگهبان از دوربین‌های مداربسته، حفاظ و قفل‌های مناسب استفاده کنند.

سارق محتویات داخل خودرو در"کهنوج"دستگیر شد

سرپرست انتظامی"کهنوج" از دستگیری سارق محتویات داخل خودرو و کشف ۹ فقره سرقت در عملیات پلیس این شهرستان خبر داد.

سرهنگ"حیدر احمدیوسفی" در ادامه گفت: در پی وقوع چندین سرقت متعدد محتویات داخل خودرو در سطح شهر، ماموران پلیس آگاهی با گسترش چتر اطلاعاتی و انجام تحقیقات میدانی به یک نفر سارق که سابقه سرقت داشت مظنون شده و فرد مورد نظر را به صورت نامحسوس زیر نظر قرار دادند.

او اظهار داشت:ماموران پس از چندین روز مراقبت و کنترل، سارق را در حالی که قصد فروش ۳ عدد باطری سرقتی خودرو را داشت دستگیرکردند.

سرهنگ"احمدیوسفی" تصریح کرد: این متهم پس از انتقال به مقر پلیس و در بازجوئی‌های اولیه پس از مواجهه با اسناد و مدارک موجود به ۹ فقره سرقت تجهیزات داخل خودرو اعتراف کرد.

سرپرست انتظامی شهرستان کهنوج به شهروندان توصیه کرد: خودرو‌های خود را به تجهیزات ایمنی از قبیل قفل مرکزی، دزدگیر، قفل پدال و قفل فرمان مجهز کنند تا امکان سرقت از سارقان سلب شود.

افتتاح دهمین غرفه خدمات رسان تعویض پلاک/تلاش جهت راه اندازی دومین مرکز تعویض پلاک مرکز استان

فرمانده انتظامی استان کرمان در آئین افتتاح دهمین غرفه خدمات رسان واحد تعویض پلاک از انجام پیگیری‌های لازم جهت راه اندازی دومین مرکز تعویض پلاک مرکز استان برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان خبر داد.

 سردار"عبدالرضا ناظری"با حضور در مرکز تعویض پلاک مرکز استان، دهمین غرفه خدمات رسان این مجموعه را افتتاح و از قسمت‌های مختلف این مرکز بازدید کرد.

فرمانده انتظامی استان در آئین بیان داشت: در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها توفیق حاصل شد دهمین غرفه خدمات رسان مرکز تعویض پلاک استان را افتتاح کنیم تا روند خدمات رسانی به مردم و مراجعان پرشمار این مرکز سرعت بیشتری بگیرد.

او با اشاره به توسعه ظرفیت‌های هوشمند در رده‌ها و واحد‌های خدمات رسان پلیس افزود: سابق بر این مراجعان پر شمار این مرکز می‌بایست ساعت‌ها در صف انتظار نوبت و انجام روند تعویض پلاک باشند، اما هم اکنون از طریق نوبت دهی اینترنتی و توسعه دیگر زیرساخت‌های فنی این مرکز در انجام فرایند‌های خدماتی، تسهیلات خوبی لحاظ شده و بحمدالله میزان رضایتمندی مردم نیز افزایش داشته است.

سردار"ناظری" ادامه داد: در همین راستا برای کوتاهتر کردن زمان و روند امور تعویض پلاک یک غرفه به ۹ غرفه قبلی مرکز تعویض پلاک اضافه شدو در نظر داریم ضمن توسعه زیرساخت‌های فن اوری این واحد، دومین مرکز تعویض پلاک را نیز در یک نقطه دیگر از مرکز استان راه اندازی کنیم تا هم گستره خدمات رسانی به مردم افزایش یابد و هم روند انجام امور تعویض پلاک و دیگر امور مرتبط با این واحد در بازه زمانی کوتاهتر و روند نوبت دهی نیز در بستر‌های غیرحضوری منسجم تری انجام شوند.

دستگیری جاعل مدارک و فروش متقلبانه یک ملک در سیرجان

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری فردی که اقدام به فروش یک قطعه زمین مسکونی با مدارک جعلی کرده بود، خبر داد.

سرهنگ"منصور رمضان نژاد"در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس اظهار داشت: در پی ارجاع یک فقره پرونده کلاهبرداری با موضوع فروش زمین مسکونی با مدارک جعلی به پلیس آگاهی شهرستان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: در این رابطه ماموران متهم مرتبط با این پرونده را شناسائی و این فرد را با هماهنگی قضائی دستگیر کردند که این متهم در روند تحقیقات پلیسی به بزه انتسابی و فروش زمین مسکونی با مدارک جعلی اعتراف کرد.

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان سیرجان با اشاره به اینکه ارزش این زمین ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است ادامه داد: پس از تکمیل پرونده، این متهم برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرهنگ رمضان نژاد در این رابطه به شهروندان توصیه کرد: قبل از انعقاد قرارداد خرید زمین و ساختمان، حتما مشخصات و صحت اسناد و مدارک ملک مورد معامله را از اداره ثبت اسناد، شهرداری و دیگر نهاد‌های مربوطه استعلام کنند.

تعطیلی واحد‌های خدمات رسان پلیس راهور در ۱۳ دی

سرپرست پلیس راهور استان کرمان گفت: واحد‌های خدماتی پلیس راهنمایی و رانندگی استان در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه تعطیل است.

سرهنگ "امیر معین الدینی"  گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی استان با بکارگیری کلیه توان عملیاتی خود در دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به خدمت رسانی مضاعف به زائرین محترم شهید مقاومت می‌کند.

او بیان داشت: در همین راستا واحد‌های فنی پلیس راهنمایی و رانندگی استان واقع در بولوار جمهوری اسلامی کرمان در روز دوشنبه ۱۳ دی ماه تعطیل و از همشهریان عزیز کرمانی در خواست می‌شود برای دریافت خدمات فنی و ترافیکی در سایر روز‌های هفته به پلیس راهنمایی و رانندگی استان مراجعه کنند.

سرپرست پلیس راهنمایی و رانندگی استان ضمن دعوت مردم به رعایت قوانین و مقررات، به آن‌ها توصیه کرد: به منظور تامین امنیت و آسایش بهتر، با پلیس تعامل و همکاری بیشتری داشته و در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را سریعا به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

او افزود: محدودیت‌های ایجاد شده در اطراف گلزار شهدا متعاقبا یه اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

دستگیری عامل تیراندازی در"عنبرآباد"

فرمانده انتظامی عنبرآباد از دستگیری عامل تیراندازی در عملیات ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ"رضا فیروزبخت"در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی که از مدتی قبل دستگیری این متهم را به سبب حمل و نگهداری سلاح گرم و قدرت نمایی با آن را در دستور کار داشتند با اشرافیت اطلاعاتی وی را دستگیر کردند.

او تصریح کرد: این متهم که سوابق کیفری متعدد از جمله چندین مورد نزاع و درگیری، قدرت نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی، تیراندازی و نگهداری سلاح جنگی را در کارنامه خود دارد با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: بسته انتظامی قاچاق مواد مخدر پلیس راهنمایی و رانندگی استان فرمانده انتظامی استان انتظامی شهرستان مرکز تعویض پلاک واحد های خدمات دستور کار خانه باغ ها مرکز استان داخل خودرو رمضان نژاد فقره سرقت آهن آلات دی ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان

ایسنا/سمنان  فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در فروردین ماه امسال توسط ماموران انتظامی استان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه ئی ۵ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران کلانتری و پاسگاه های انتظامی استان با همکاری پلیس های تخصصی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده های نفتی در فروردین ماه به صورت فعالانه و هدفمند اقدامات خود را اجرایی کردند. 

وی با اشاره به اشرافیت اطلاعاتی و گشت زنی هدفمند پلیس در این راستا افزود: ماموران موفق شدند با انجام ماموریت های خاص پلیسی در بازه زمانی یک ماهه ۵۶۷ هزار و ۴۶۵ لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را کشف و ضبط کنند. 

سردار موقوفه ئی از دستگیری ۱۰ نفر و توقیف چندین دستگاه وسیله نقلیه از قاچاقچیان خبر داد و گفت: به گفته کارشناسان ارزش تقریبی سوخت های قاچاقی کشف شده‌ ۱۸۱ میلیارد ریال است. 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه پلیس برای حفظ و توسعه منابع ملی با اقتدار در برابر قاچاقچیان سوخت ایستاده است از شهروندان خواست: اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فرمانده انتظامی شهرستان میامی نیز ‌از کشف ۱۰۰۰ لیتر سوخت قاچاق از یک دستگاه خودروی سمند توسط ماموران پاسگاه انتظامی فرومد خبر داد. 

سرهنگ حسین عجم افزود: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ماموران پاسگاه انتظامی فرومد حین ایست و کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سمند مظنون و به راننده آن دستور ایست داد. 

وی با بیان اینکه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس از محل متواری شد ادامه داد: پس از تعقیب و مراقبت خودرو و عدم توجه راننده به هشدارهای پلیسی ماموران با رعایت تمامی جوانب اقدام به شلیک سمت لاستیک وسیله نقلیه قراری کردند. 

سرهنگ عجم از توقف پژو توسط ماموران خبر داد و اظهار کرد: راننده که اهل و ساکن یکی از استان های شرقی کشور دستگیر و از داخل خودروی وی ۱۰۰۰ لیتر سوخت گازوئیل قاچاق کشف و ضبط شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان میامی تصریح کرد: با تکمیل پرونده راننده متخلف به مراجع قضایی معرفی و وسیله نقلیه وی توقیف شد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تخریب کنندگان خودرو شهروند ، در دام پلیس
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ های کرمانشاه تعیین تکلیف می شوند
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز
  • ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان کشف شد
  • کشف ۵۶ دستگاه خودرو سرقتی در گیلان
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر