Web Analytics Made Easy - Statcounter

حیدر آسیابی روز شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی در گلستان افزود: در دادگستری استان تلاش می شود از ظرفیت رسانه ها برای بالا بردن دانش حقوقی مردم و انعکاس اخبار و مسائل قضایی مورد نیاز مردم استفاده شود.

وی بیان کرد: انعکاس اقدامات دستگاه قضایی به ویژه در بخش حمایت های قضایی از تولید و سرمایه گذاری، در جامعه امیدآفرینی می کند و فعالان عرصه تولید و صنعت را به کارآفرینی در استان امیدوارتر می کند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد قضایی گلستان به بخشی از فعالیت های دادگستری استان برای کمک به رونق تولید اشاره کرد و گفت: در پنج ماه گذشته به همه شهرک های صنعتی استان سرکشی شده و علاوه بر آن در نشست با فعالان بخش تولید ، مشکلات آنان شنیده و برای هموار کردن مسیر تولید در استان تلاش شد.

آسیابی ادامه داد: فعال شدن هشت واحد تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل، حل ۴۸ ساعته مشکل ملکی ۱۸ ساله شهرک صنعتی بندرترکمن ، رایزنی برای حل ریشه ای مشکلات بانکی بخش تولید استان تا جایی که در استان امکان حل آن وجود دارد  از جمله اقدامات در چند ماه اخیر دادگستری گلستان است .

وی گفت: اطلاع رسانی این اقدامات در کنار نقد منصفانه دستگاه ها می تواند به توسعه گلستان و امیدواری مردم کمک کند .

استان گلستان یک میلیون و  ۹۰۰ هزار نفر جمعیت متشکل از اقوام و مذاهب مختلف دارد و اقتصاد اصلی ساکنان آن بر پایه کشاورزی استوار است. 

برچسب‌ها استان گلستان دادگستری ایرنا گرگان رسانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان گلستان دادگستری ایرنا استان گلستان دادگستری ایرنا گرگان رسانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۲۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی

ایسنا/خوزستان رئیس کل دادگستری استان خوزستان گفت: در سال گذشته، با تلاش اداره تصفیه امور و ورشکستگی، سه شرکت استان از ورشکستگی نجات یافت و به چرخه تولید بازگشت.

علی دهقانی اظهار کرد: هدف از راه‌اندازی اداره تصفیه امور و ورشکستگی در دادگستری‌ها، انجام بهتر امور پرونده شرکت‌هایی است که با این مساله روبه‌رو هستند.

به گزارش ایسنا به نقل از دادگستری کل خوزستان، وی ادامه داد: به این منظور در سال گذشته این اداره در استان خوزستان تشکیل و پس از رسیدگی به پرونده‌های واصله، سه شرکت ورشکسته در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و دزفول که تولید آن‌ها متوقف شده بود و هزینه‌های زیادی صرف نگهداری تاسیسات آن‌ها می‌شد، با قرارداد اجاره به تولیدکنندگان سپرده شدند و به چرخه تولید در آمدند و با این اقدام، زمینه اشتغال ۸۹ نفر فراهم شد.

دهقانی با بیان اینکه مطابق قانون تجارت، ورشکستگی بنگاه اقتصادی با صدور رای قطعی از محاکم قضایی، محقق می‌شود، گفت: در این مدت از ۴۵ پرونده وارده، ۱۴ پرونده مختومه شد و سایر پرونده‌ها نیز در دست رسیدگی است. همچنین چهار مزایده برگزار شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نجات ۳ شرکت خوزستانی از ورشستگی با حمایت قضایی
  • کشف ۴۴۱۱ سلاح گرم در استان کرمان
  • تشکیل ۵۰۶ فقره پرونده با موضوع سلاح و مهمات در دادگستری استان کرمان
  • پیگیری انتقال مدیریت زندان قزلحصار از تهران به استان البرز
  • اعلام حمایت قاطع دستگاه قضایی استان کرمانشاه از طرح نور فراجا
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • رئیس دادگستری مازندران به متعرضین منابع طبیعی هشدار داد
  • جلوگیری از نقل و انتقال 2 هزار و 500 میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • استقبال از احداث گلخانه‌های کوچک مقیاس و خانگی در استان گلستان