Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-28@20:20:38 GMT

(ویدیو) خلاصه بازی آرسنال ۱ - ۲ منچسترسیتی؛ پربرخورد و دراماتیک

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۶۴۵۳

(ویدیو) خلاصه بازی آرسنال ۱ - ۲ منچسترسیتی؛ پربرخورد و دراماتیک

‍‍‍‍‍‍

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست‌ویکم لیگ برتر انگلیس، ورزشگاه امارات میزبان نبرد آرسنال و منچسترسیتی بود که این دیدار با برتری ۲-۱ سیتیزن‌ها خاتمه یافت.

آرسنالی‌ها تیم موفق‌تر نیمه نخست بودند و از حملات خطرناک‌شان به یک گل رسیدند. پاس زیبای تیرنی را دقیقه ۳۱ ساکا با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه ادرسون فرستاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۵۷ محرز از روی نقطه‌پنالتی گل تساوی را برای سیتی زد. خطای ژاکا روی برناردو را با کمک VAR داور پنالتی تشخیص داد. دقیقه ۵۸ نزدیک بود لاپورت گل‌به‌خودی بزند که آکه توپ را از روی خط درآورد و در برگشت دروازه بدون دروازه‌بان را مارتینلی نتوانست باز کند. دقیقه ۵۹ هم گابریل مدافع آرسنال پس از خطا روی ژسوس کارت قرمز دریافت کرد. در واپسین دقیقه بازی و در دقیقه ۳+۹۰ رودری از پشت شش‌قدم گل برتری تیم گواردیولا را به ثمر رساند.

در نهایت این دیدار پربرخورد با برتری صدرنشین خاتمه یافت تا این تیم ۵۳ امتیازی شود و آرسنال هم با ۳۵ امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: آرسنال منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آرسنال در دقایق اولیه دربی ‏شمال لندن روی یک کرنر و گل به خودی هویبرگ به گل اول رسید، از ‏طرف تاتنهام با حملات پیاپی مواجه شد ولی گل تاتنهامی‌ها آفساید ‏اعلام شد و دیگر موقعیت‌های تیم میزبان هم از دست رفت. ‏

آرسنال کم‌کم برتری خود را تحمیل کرد و با دو گلی که توسط ساکا و ‏هاورتز به ثمر رساند، نیمه اول را با برتری 3-0 به پایان برد. ‏

در نیمه دوم درحالی‌که هر چه زمان می‌گذشت امید تاتنهامی‌ها به ‏بازگشت کمرنگ‌تر می‌شد داوید رایا، دروازه‌بان آرسنال، با اشتباهی ‏مهلک باعث شد یکی از گل‌ها جبران شده و تاتنهام به بازگشت امیدوار ‏شود.

آرسنال در حال حمله بود که تاتنهامی‌ها با یک تکل بلند توپ را ‏تصاحب کرد و به کریستین رومرو سپردند. رومرو که توپ را با پاسی ‏بلند به سمت چپ فرستاده بود، خودش را به زمین حریف و به ‏محوطه جریمه رساند.‏

سالیبا در سمت چپ محوطه جریمه توپ را به داوید رایا پاس داد، اما ‏دروازه‌بان آرسنال مرتکب بدترین اشتباه ممکن شد و توپ را با پاسی ‏آرام به رومرو تقدیم کرد. مدافع آرژانتینی توپ را با سینه کنترل کرده و ‏با یک بغل پای دقیق گوشه دروازه آرسنال را نشانه گرفت تا اختلاف ‏به دو گل کاهش یابد. ‏

دیگر خبرها

  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام + فیلم
  • تاتنهام 2-3 آرسنال: نزدیک بود جام از دست آرتتا بیفتد
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • حذف پرسپولیس در یک بازی عجیب و دراماتیک
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • (عکس) شادی خاص سردار آزمون بعد از بازی عجیب رم
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند