Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس پلیس فتای البرز از دستگیری هکر پیج‌های پربازدید فضای اینستاگرام خبر داد و افزود: حدود ۱۰ متهم دیگر در این پرونده دخیل هستند.

به گزارش فارس، رسول جلیلیان، رییس پلیس فتای استان البرز، امروز در جمع خبرنگاران، از دستگیری هکر پیج‌های پر مخاطب بستر اینستاگرام خبر داد و گفت: در پی اعلام شکایت تعدادی از بلاگرها و پیج‌های پر بازدید مبنی بر نفوذ و هک صفحات رسیدگی به پرونده در دستورکار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس پلیس فتای استان البرز بیان کرد: طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که توسط گروهی از هکرها پیج افراد از دسترس خارج شده است.

وی بیان کرد: سر دسته این گروه در یکی از استان‌های جنوبی کشور توسط پلیس فتای البرز دستگیر شد.

به گفته این مقام مسؤول تعداد زیادی از پیج‌های پربازدید فضای مجازی توسط این گروه مورد هک قرار گرفته است؛ همچنین در ادامه اقدامات خود از صاحبان پیج درخواست مبالغی داشته است.

وی افزود: هدف وی از این قبیل اقدامات قدرت‌نمایی، کسب درآمد و شهرت بوده است.

وی با اشاره به اینکه این پرونده ۱۰ متهم دیگر دارد، تصریح کرد: تا این لحظه ۱۲ نفر شکات شناسایی شدند و طبق ارزیابی‌های صورت گرفته حدود ۲۰۰ میلیارد تومان خسارت متحمل صاحبان این پیج‌ها شده است.

وی در پایان ضمن هشدار به فعالان فضای مجازی یادآور شد: تاکید داریم افراد از رمز و پسورد قوی برای امنیت پیج خود استفاده کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: پلیس فتای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۶۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس

 

به گزارش تابناک، رئیس پلیس راه البرز با اشاره به پیش بینی سازمان هواشناسی مبنی بر بارش تندری در این استان از احتمال سقوط سنگ در جاده کرج - چالوس خبر داد.

سرهنگ پیمان کرمی روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت افزود: مسافران باید از توقف در محدوده‌هایی که احتمال ریزش سنگ وجود دارد، پرهیز کنند.

وی گفت: در زمان ناپایداری جوی رانندگان قبل از سفر ضمن اطلاع از وضعیت راه‌ها از هرگونه سفر غیرضروری خودداری نمایند.

کرمی افزود: اطمینان از سلامت فنی خودرو، همراه داشتن سوخت کافی از مهمترین توصیه‌ها برای پیشگیری از مشکلات سفر است و رانندگان قبل از سفر از سالم بودن بخاری و برف پاک کن خودروی خود اطمینان حاصل کنند تا سبب حوادث احتمالی نشود.

وی یادآورشد: همراه داشتن تجهیزات، لباس گرم و غذای کافی از دیگر توصیه‌های پلیس راه البرز به رانندگان است.

رئیس پلیس راه البرز تاکید کرد: رانندگان همچنین رعایت فاصله طولی وسیله نقلیه، عدم تغییر مسیر ناگهانی و روشن کردن چراغ مه شکن در موقع مه آلود بودن هوا را مد نظر قرار دهند.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • مهمترین اخبار فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در روز دوشنبه
  • پلیس راه: خطر ریزش سنگ در جاده چالوس
  • دستگیری دو حفار غیر مجاز مسلح در گرمدره
  • دستگیری دو جستجوگر مسلح گنج در گرمدره
  • هشدار پلیس فتای سمنان درباره فروشنده های دوره گرد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • از انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری تا درگیری منجر به قتل در مازندران
  • انهدام ۲۰ باند جرایم سایبری در مازندران
  • شناسایی ۳ هزار و ۸۴۲ تارنمای مشکوک در کشور
  • همایش بزرگ عفاف و حجاب اصناف شهرستان‌های غرب البرز برگزار می‌شود