Web Analytics Made Easy - Statcounter

«جلال نادمی» در گفت‌وگو با ایرنا در پاسخ به این سوال که صحبت‌هایی در خصوص تعویق ۲۰ روزه مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس مطرح شده است، اظهار داشت: تا پایان وقت اداری امروز (شنبه) نامه‌ای به فدراسیون در این خصوص ارسال نشده است.

وی افزود: به‌عنوان مسوول برگزاری، اقدامات لازم را برای انجام مجمع در تاریخ اعلام شده (۱۸ دی ماه) انجام می‌دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز چند نفر از استان‌ها پیگیر این مساله بودند اما فعلا خبر جدیدی نیست.

نادمی در خصوص اعتراض کتبی یکی از نامزدهای احراز پست ریاست فدراسیون بوکس به حضور غیر قانونی سه باشگاه در بین رای‌دهندگان نیز اظهار داشت: من نیز از چند منبع شنیده‌ام که دو باشگاه پروانه نداشته و یک باشگاه دیگر نیز مجوز حضور در رشته دیگری را دارد.

وی افزود: تاکنون حدود ۲۰ مجمع را برگزار کرده‌ و از این مسائل زیاد دیده‌ام. بر این اساس به ادارات کل استان‌ها که در آخرین مسابقه فدراسیون بوکس (لیگ) تیم داشته‌اند، نامه زده‌ایم تا جویای داشتن مجوز یا پروانه آنان باشیم که در این بین تاکنون تنها یک اداره کل جواب داده که آن هم اعلام کرد نماینده این استان پروانه ندارد.

نادمی گفت: باشگاه باید با پروانه حرفه‌ای در آخرین مسابقه شرکت کرده باشد وگرنه نمی‌تواند در مجمع حضور یابد. حتی گرفتن پروانه بعد از مسابقات نیز مورد قبول نیست.

مجمع انتخاباتی فدراسیون بوکس قرار است روز ۱۸ دی ماه برگزار شود که روح‌الله حسینی و حسین ثوری نامزدهای احراز پست ریاست هستند.

طی روزهای گذشته و پیش از ایجاد تغییرات در راس فدراسیون و همچنین تغییر دبیر مجمع، سه باشگاه از سوی مسوولان قبلی وارد مجمع شدند که با اعتراض کتبی حسینی مواجه شد.

از بین سه باشگاه، ۲ باشگاه طی یک ماه گذشته پروانه حرفه‌ای گرفته‌اند در حالیکه آخرین مسابقات لیگ بوکس در سال گذشته برگزار شد و طبق قانون آنها نمی‌توانند در مجمع حضور یافته و رای بدهند. 

برچسب‌ها بوکس قهرمانی آسیا فدراسیون بوکس بوکس قهرمانی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوکس قهرمانی آسیا فدراسیون بوکس بوکس قهرمانی کشور بوکس قهرمانی آسیا فدراسیون بوکس بوکس قهرمانی کشور فدراسیون بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

به گزارش روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی آلومینیوم اراک، در این نامه آمده است: با احترام به دلیل مشکلات ساختاری و نبود دستورالعمل مشخص در کنترل مبادی ورودی استادیوم امام خمینی(ره) اراک که منجر به عدم تامین و بکارگیری استاندارد در رویه مهمان‌پذیری بانوان گردیده است و همچنین نظر به عدم رفع کامل نواقص در زیرساخت ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم، به استحضار می‌رساند ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد.

در ادامه این نامه آمده است: بدیهی است، باشگاه موظف است سازمان لیگ را از برنامه و روند استقرار شرایط حضور بانوان هرچه سریع‌تر مطلع ساخته تا پس از ممیزی شرایط بهبود یافته، نسبت به حضور بانوان محترم تصمیم‌گیری شود.

تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس عصر جمعه هفتم اردیبهشت ماه جاری در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی در اراک به مصاف یکدیگر می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی در فدراسیون کشتی آفتابی شد
  • جلسه دو ساعته حسن یزدانی با دبیر و کاوه برگزار شد
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • انتقاد ملی‌پوش بوکس از«تبعیض فدراسیون» و«رفتار عجیب فونتانا»
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود