Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسنا، به دنبال انتشار خبری مبنی بر مرگ یک راننده در پی پرتاب بلوک سیمانی به سمت خودروی وی در حین حرکت، خبرنگار ایسنا این موضوع را از پلیس پایتخت پیگیری کرد که در جریان آن مشخص شد روز پنجشنبه یک دستگاه خودروی سواری در حال حرکت در بزرگراه نواب بود که فردی ناشناس اقدام به پرتاب بلوک سیمانی به سمت این خودرو کرد که بر اثر اصابت این بلوک سینما به راننده، این فرد جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین راننده‌ای دیگر نیز در پی این اقدام دچار مصدومیت شد و به چند خودروی دیگر نیز خساراتی وارد شد.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد، در پی این حادثه ماموران کلانتری در محل حاضر شده و تحقیقات اولیه در این خصوص انجام شد و پس از آن با دستور مقام قضایی تیمی ویژه از کارآگاهان پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

با انجام تحقیقات سه مظنون در این خصوص از سوی ماموران مورد شناسایی قرار گرفتند که احتمال ارتکاب این جرم از سوی یکی از آنان بیشتر از سایرین است. تحقیقات ماموران پلیس آگاهی در این خصوص ادامه دارد.

پیش از این نیز افرادی اقدام به پرتاب سنگ به سمت خودروهای عبوری در بزرگراه یادگار امام کرده بودند که این اقدام منجر به واردشدن خسارت به خودروهای عبوری شده بود ولی خسارت جانی در پی نداشت. در جریان این پرونده ماموران پلیس عاملان این اقدام را که چند جوان حدودا ۱۸ ساله بودند، شناسایی و دستگیر کردند که مشخص شد هدف آنان سرگرمی و تخلیه هیجان بوده است.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۷۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، رییس پلیس راه خوزستان گفت:این حادثه ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه در محور اندیمشک _دهلران به وقوع پیوست. 

سرهنگ سعید رحیمی افزود:در این حادثه یه دستگاه خودرو کامیون خاور، پژو و پراید با هم برخورد کردند. 

وی ادامه داد: در این سانحه رانندگی چهار نفر جان باختند و ۲ نفر دیگر مصدوم شدند. 

رئیس پلیس راه خوزستان اظهار کرد:این حادثه به علت سبقت غیر مجاز راننده پژو به وقوع پیوست.

سرهنگ رحیمی بیان کرد :رانندگان در هنگام تردد در محورهای استان با احتیاط و توجه به جلو رانندگی نمایند.

 

دیگر خبرها

  • ناکامی قاچاقچی در انتقال ۴۲۴ کیلو تریاک
  • فیلمی از حمله هولناک و مرگبار با شمشیر سامورایی به مردم!
  • پایان تحقیقات درباره اتوپایلوت تسلا پس از 13 تصادف مرگبار
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • تحقیقات در خصوص حادثه فوت یک پزشک در شیراز ادامه دارد
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد
  • سیستم خودران تسلا در ۱۳ تصادف مرگبار دخیل بوده است
  • تصادف ۶ خودرو سواری در این بزرگراه تهران
  • جزییات تصادف زنجیره‌ای ۶ خودرو در بزرگراه ستاری تهران