Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@19:46:54 GMT

مقام یمنی: به شکست دشمن ایمان کامل داریم

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۸۰۴۵

مقام یمنی: به شکست دشمن ایمان کامل داریم

به گزارش ایرنا از تارنمای شبکه تلویزیونی "المسیره" یمن، سرلشکر عوض العولقی شنبه شب در جلسه مقام‌های محلی این استان با اشاره به اینکه هدف امارات در این استان سلطه بر بنادر راهبردی نفتی است، افزود: بسیاری از مردم شبوه در کنار ارتش و کمیته‌های مردمی در دفاع از کشور و از استان خود مشارکت داشته‌اند.

وی بر حمایت مردم شبوه از رهبر جنبش انصارالله و ارتش و کمیته‌های مردمی با تمام توان تأکید کرد و گفت که مردم این منطقه به دنبال آن هستند که این منطقه از وابستگی خارج شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرلشکر العولقی اظهار کرد: مشکلات با حکومت عربستان از سال ۱۹۳۴ تاکنون همچنان وجود دارد و آنها نمی‌خواهند که ما دارای یک کشور مستقل در یمن باشیم.

استاندار شبوه یمن افزود: علت کارهایی که ائتلاف سعودی و اتباع آنان در استان‌های جنوبی و شرقی یمن از جمله عدن انجام می‌دهند این است که آنها به دنبال مرگ برای ملت یمن هستند.

العولقی اظهار کرد: ما ایمان کامل داریم که دشمن شکست خواهد خورد و شکست پایانی آنها نیز به یاری خداوند از همین استان شبوه رقم می‌خورد.

عربستان به همراه با امارات، بحرین، سودان، مصر و کویت در ششم فروردین سال ۱۳۹۴ با تشکیل ائتلاف به اصطلاح عربی تجاوز خود به کشور یمن را آغاز کرد اما ظرف بیش از پنج سال گذشته سایر همپیمانان سعودی از این ائتلاف خارج شدند.  

امارات در روز ششم فروردین سال ۱۳۹۴ به ائتلاف نظامی عربستان علیه یمن پیوست و پس از پنج سال حضور اعلام کرد که از آن خارج شده است.

از زمان حمله نظامی نیروهای ائتلاف به فرماندهی عربستان هزاران شهروند یمن که بیشتر آن‌ها زنان و کودکان بودند، بر اثر حملات هوایی جنگنده‌های سعودی جان خود را از دست داده‌اند.  

برچسب‌ها یمن جنبش انصارالله

منبع: ایرنا

کلیدواژه: یمن جنبش انصارالله یمن جنبش انصارالله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه سرنگونی پهپاد آمریکایی MQ-9 در یمن (فیلم) اعتراض خودرویی در استانبول به نسل‌کشی اسرائیل (فیلم) هدیه ویژه یک نیروی قسام به نیروهای مقاومت یمن ، لبنان و عراق (فیلم)

دیگر خبرها

  • لزوم تبیین گفتمان وعده صادق توسط اساتید دانشگاه 
  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • ویدئویی که یمنی ها از نیروهای زیر زمینی خود منتشر کرده اند
  • علم وایمان دو شاخصه وجودی شهید مطهری است
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • سفر غافلگیر کننده دبیر کل ناتو به اوکراین
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • جزئیات توافق آمریکا و عربستان برای سازش میان ریاض و تل‌آویو
  • حماس: احتمال پذیرش طرح صهیونیست‌ها پایین است