Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-04@22:41:50 GMT

مشکل عجیب گوشی‌های گوگل پیکسل ۶

تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۰۴۸۱۳۵

مشکل عجیب گوشی‌های گوگل پیکسل ۶

فرارو- اوایل ماه دسامبر ۲۰۲۱، مشکلاتی در شبکه گوشی‌های پیکسل ۶ گوگل دیده شد که پس از به‌روزرسانی دسامبر ۲۰۲۱ بدتر هم شد.

به گزارش فرارو، در حال حاضر، شرکت گوگل به طور جدی به این مشکل رسیدگی کرده و یک جدول زمانی منظم برای یک پچ آینده ارائه کرده است که این مشکل را برطرف خواهد کرد.

بر اساس اظهارات جدید یکی از مدیران Google Pixel Community، پس از اینکه کاربران گزارش دادند تماس‌ها به‌طور ناگهانی قطع می‌شوند، شرکت گوگل به‌روزرسانی نرم‌افزار ماه دسامبر را برای دستگاه‌های Pixel 6 و Pixel 6 Pro متوقف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم پیکسل اکنون مشکل را شناسایی کرده و در حال کار بر روی اصلاحاتی است که در اواخر ژانویه ارائه می‌شود. این اصلاحات در جهت رفع اشکال‌ها و بهبود ویژگی‌هایی است که در ابتدای دسامبر برنامه‌ریزی شده بود.


جدول زمانی تعمیر مشکلات به وجود آمده در اواخر دسامبر ممکن است برای همه کاربران رضایت بخش نباشد. از این رو شرکت گوگل برای مشتریانی که قبلاً به روزرسانی دسامبر را دریافت کرده اند و با مشکلات شبکه دست و پنجه نرم می‌کنند، راه حلی پیشنهاد کرده است. این شرکت به این گروه مشتریان توصیه کرده است که با استفاده از ابزار فلش اندروید به نسخه قبلی نرم افزار برگردند و به تنظیمات کارخانه بروند تا به روزرسانی ماه دسامبر حذف شود.

با این حال، این راه‌حل منجر به از دست رفتن داده‌هایی می‌شود که پشتیبان‌گیری نشده‌اند و مثل همیشه در بازگشت به تنظیمات کارخانه، مشکلات فراوانی برای کاربران گوشی هوشمند به وجود می‌آید. به‌علاوه، کاربر تا رسیدن تنظیمات جدید، از برخی ویژگی‌ها و پچ امنیتی محروم خواهد ماند.

در حقیقت کاربران گوشی‌های سری پیکسل ۶ دو گزینه بد را پیش رو دارند و باید میان بد و بدتر یکی را انتخاب کنند. شرکت گوگل اعلام کرده است به روز رسانی جدیدی که این مشکلات را رفع می‌کند، احتمالا در اواخر ژانویه منتشر شود. البته این امکان وجود دارد که این به روزرسانی حیاتی در همان هفته اول یا دوم ژانویه هم در دسترس باشد. به هر حال کاربران باید منتظر خبر‌های جدید بمانند.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

کلیدواژه: شرکت گوگل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟

روابط عمومی شرکت گاز گلستان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی اطلاع رسانی مردمی مبنی بر استشمام بوی گاز در شهر بندر ترکمن و سپس روستا‌های قره‌سو و نیازآباد، گروه‌های عملیاتی و امدادی شهرستان و استان به بررسی ایستگاه و شبکه و تاسیسات گازی منطقه و ایستگاه‌های مجاور تامین کننده گاز بندر ترکمن از کردکوی و بصیرآباد گمیشان پرداختند و هیچ مشکل فنی، نشت و یا خرابی در تاسیسات مشاهده نشد.

این اطلاعیه می‌افزاید: بررسی‌ها در شهر‌های مجاور نشان داد که نیمه شب قبل حدوداً ۱۶۰ لیتر ماده بودار کننده گاز شهری به سرقت رفته و مواد باقیمانده در بشکه‌ها در شهرستان بندر ترکمن تخلیه شد و باعث انتشار بوی ماده بودار کننده (مرکابتان) شده است.
بر این اساس با توجه به اینکه این ماده به صورت مایع در صورت تخلیه بصورت تبخیر در فضا منتشر می‌شود بوی گاز را سبب شده بود که در حال حاضر نیست قطع شده و اوضاع به حالت عادی بازگشت.

طبق این اطلاعیه بحث سرقت از طریق مراجع انتظامی و امنیتی در دست پیگیری است و این شرکت ضمن عذرخواهی از شهروندان بندر ترکمن به اطلاع می‌رساند این ماده بودار کننده صرفاً برای بودار شوندگی گاز شهری، بی‌خطر و غیر سمی است.

منبع: همشهری آنلاین

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را تهدید می‌کند
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود
  • به‌روزرسانی اخیر ویندوز، کاربران ایرانی را بیش‌ از همه تهدید می‌کند
  • ماجرای انتشار بوی عجیب در بندرترکمن چه بود؟
  • تاثیر عجیب بد جویدن غذا روی زیبایی صورت
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • هوش مصنوعی چگونه به خانه‌داری کمک می‌کند؟
  • رفع مشکل تامین خوراک شرکت روی بندرعباس در دستور کار قوه قضائیه