Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان آمریکا،  لغو پروازها از شب کریسمس به طور پیوسته افزایش یافت و صبح شنبه به اوج خود رسید. این درحالی است که به دلیل فرا رسیدن تعطیلات زمستانی میلیون ها نفر قصد دارند در این تعطیلات سفر کنند.
داده های پایگاه "فلایت اور" نشان داد که بیش از ۴ هزار و ۲۰۰ پرواز در جهان یا ده درصد از کل پرواز های جهان در روز شنبه لغو شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارنمای خبری هیل نیز گزارش داد  چهار و ۲۸۲ پرواز در روز شنبه در سراسر جهان از جمله  بیش ازد یک هزار و ۸۰۰ پواز در آمریکا  لغو شده است. گفته می‌شود بیش از  پنج هزار  پرواز نیز به تعویق افتاده است، زیرا انتظار طوفان‌های زمستانی در بسیاری از مناطق غربی آمریکا در روزهای آتی می رود.

تاخیرها و لغوهای عمده در آمریکا در فرودگاه‌های میامی، فلوریدا، نیویورک، دالاس، تگزاس گزارش شده است. در بحبوحه افزایش موارد تایید شده ویروس کرونا که ناشی از نوع بسیار قابل انتقال اومیکرون است، خطوط هوایی در سراسر جهان با کمبود نیروی انسانی دست و پنجه نرم می‌کنند زیرا کارمندان با خطر بیماری مواجه هستند.

شرکت هوایی "جت بلو ایرویز"  آمریکا روز پنجشنبه اعلام کرد که یک هزار و ۲۰۰ پرواز خود را تا اواسط ژانویه لغو کرده  است. این به دلیل شیوع سویه امیکرون است. این شرکت ۱۱۸ سفر در روز شنبه یعن ۱۱ درصد از تمام پروازهای خود را لغو کرده است.

همچنین بر اساس گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، خطوط هوایی با سویه اومیکرون ویروس کرونا مواجه شده اند که باعث افزایش بی سابقه موارد ابتلا به کرونا شده است. بسیاری از کارکنان خطوط هوایی قادر به کار نیستند.

اداره هوانوردی فدرال آمریکا همچنین هشدار داده است که تعداد بیشتری از کارکنان این اداره به کرونا مبتلا شده اند که در مقابل ممکن است باعث محدودیت بیشتر در پروازها شود.

در میان مشکلات ناشی از ویروس کرونا، اکنون یک چالش جدید به مشکلات مسافران آمریکایی اضافه شده است. طوفان بزرگی در سراسر کوههای راکی و غرب میانه آمریکا در حال گسترش است که بر اساس پیش بینی ها یخ و برف سنگینی به همراه دارد. شیکاگو به ویژه از این آب و هوای بد تاثیر گرفته است.

خطوط هوایی آمریکا بیش از نیمی از پروازهای فرودگاه بین المللی میدوی و بیش از ۴۰ درصد از پروازهای  فرودگاه بین المللی اوهار را لغو کرده اند. نزدیک به یک سوم پروازهای فرودگاه بین المللی کانزاس سیتی لغو شده است و در دیترویت، خطوط هوایی از هر پنج پرواز، یک پرواز را لغو کردند.

شرکت خطوط هوایی دلتا به سی‌ان‌ان بیزینس گفت که انتظار دارد بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ پرواز از ۴ هزار پرواز روزانه این شرکت در طول تعطیلات آخر هفته لغو شود.
 این شرکت همچنین به افرادی که در شیکاگو، دیترویت، سالت لیک سیتی، سیاتل و مناطق کوهستانی راکی مرکزی و جنوبی  قصد سفر دارند توصیه کرد با توجه به آب و هوا، سفر خود را به زمان دیگری موکول کنند.

همچنین خط هوایی "سوث وست" به سی ان ان بیزینس گفت که آب و هوای بد، مشکلات زیادی برای پروازهای این شرکت ایجاد کرده است.بر اساس داده های "فلایت اور" از شب کریسمس تاکنون بیش از ۱۱ هزار پرواز لغو شده است.

برچسب‌ها اومیکرون پرواز ایالات متحده آمریکا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اومیکرون پرواز ایالات متحده آمریکا اومیکرون پرواز ایالات متحده آمریکا خطوط هوایی سی ان ان لغو شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۳۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲

مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت از ۴۱ مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت در سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت این رقم نسبت به سال قبل از آن کاهش داشته است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: در سال 1402 بالغ بر 41 مورد تعرض به خطوط لوله انتقال نفت ایران رخ داد که با اقدامات به‌موقع، از این تعداد 25 مورد به برداشت نفت یا فرآورده منجر نشد.

وی افزود: نسبت به سال 1401 که 47 مورد انشعاب غیرمجاز با 35 مورد برداشت نفت‌ یا فرآورده داشتیم، میزان سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش داشته است.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • افزایش پروازهای فرودگاه شهدای خوی به ۳ روز در هفته
  • فیلم/پرواز بمب‌افکن‌های روسی نزدیک مرز آمریکا
  • بازگشت هوای زمستانی به شهرهای استان خوزستان و خاموش شدن کولرها
  • نشست خبری مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران
  • سرقت از خطوط لوله نفت ایران کاهش یافت​
  • صادرات نفت خام با خط لوله نداریم
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • ۲۵ فقره سرقت موفق از خطوط لوله نفت در سال ۱۴۰۲
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟