Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس اعلام داشت: عکاسان خبری به پاسداشت بزرگداشت دومین سالگرد شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و تکریم مقام شامخ شهدا؛ آثار عکاسی شده خود را با موضوع سفر سردار عشق به سومین حرم (اهل البیت)در فضای هنری متروی نمازی شیراز به نمایش و نگاه مشتاق بازدیدکنندگان می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا ازفارس، مهدی امید بخش با اشاره به اینکه متروی نمازی شیراز میزبان برپایی نمایشگاه عکس خبری به نام « سردار عشق » ویژه عکاسان خبری می شود، گفت: این نمایشگاه با هدف بزرگداشت دومین سالگرد شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی و پاسداشت شهدا به مدت یک هفته و مرکزیت کلان شهر شیراز برگزار خواهد شد. معاون فرهنگی ارشاد اسلامی استان افزود: نمایشگاه یاد شده 13 دیماه 1400 ساعت شانزده (چهار بعد ازظهر) با سالروز شهادت این سردار عشق در فضای هنری متروی نمازی با موضوع سفر شهید سلیمانی به شیراز و آیین نمادین بزرگداشت ایشان در سومین حرم اهل الببیت (علیهم السلام) برپا خواهد شد و تا بیستم دیماه جاری ادامه دارد. امید بخش در پایان با ابراز خرسندی ارائه آثار و تقدیر از عکاسان فعال خبری، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس و همکاری سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری شیراز بر پا می شود و عکاسان خبری همچون، عباس امیری - عکاس خبرگزاری برنا و روزنامه نیم نگاه، طاهره حیاتی - عکاس خبرگزاری برنا و روزنامه سبحان، احمدرضا مداح - عکاس خبرگزاری برنا و خبرگزاری ایکنا، محسن تورع - عکاس خبرگزاری شبستان، محمدرضا دهداری - عکاس خبرگزاری ایسنا، امیر صادقیان - عکاس خبرگزاری تسنیم، امین فائضی - عکاس خبرگزاری ایکنا، امین برنجکار - عکاس خبرگزاری مهر، الهه پورحسین - عکاس خبرگزاری صداوسیما، محمدرضا فربود - عکاس خبرگزاری فارس، رضا قادری - عکاس خبرگزاری ایرنا و حدیث فقیری _ عکاس خبرگزاری فارس تصاویر گرفته شده خود را ارائه داده اند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سردار عشق خبرگزاری برنا عکاس خبرگزاری عکاسان خبری سردار عشق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۰۴۸۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، تصاویری از استفاده از پهپاد مهاجر ۴ برای کنترل ترافیک در استان فارس ببینید.

کد خبر 848687 منبع: ایسنا برچسب‌ها استان‌ فارس ترافیک - شهری خبر مهم هواپیما - پهپاد

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه صنایع‌دستی و عکس جاذبه‌های شیراز در سئول
  • این پهپاد به کنترل ترافیک در شیراز کمک می کند ؛ روش شناسایی خودروهای متخلف | ویدئو
  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • در نمایشگاه امسال خودروی پکن خبری از خودروهای بنزینی نیست
  • تصاویر واقعی است؛ خبری از کپسول آتش نشانی نیست!+ عکس
  • ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز با ارزش ۶۰ هزار میلیارد تومان در نمایشگاه اکسپو
  • مسمومیت ۲۹ پزشک با مشروبات الکلی تقلبی در شیراز | یک پزشک زن فوت کرد و یک پزشک دیگر در کما
  • نمایشگاه آثار هنری کنگره جهانی محمد(ص) در شورای شهر شیراز برپا شد
  • سفیراندونزی از غرفه استان فارس بازدید کرد
  • برنا : بازداشت برادرزاده شمخانی